ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? Problem z gasnieciem po wymianie rozrzadu i uszczelki głowic Zerwany gwint świecy w głowicy - naprawa padla uszcelka pod glowica jaka przyczyna ?? Planowanie głowicy, w jakim stanie dostarczyć? Kupiłem głowicę, okazało się że wałek rozwalony... help Wymiana uszczelki/glowicy - starcie pierwsze Wymiana uszczelki pod glowica - jakie komponenty Pilne głowica silnika 1.8 8v |
chomikiWitam,no i moja pyzia stoi juz tydzien...problem - pekla glowica..na pozatek zmienilem uszczelke..ale okazalo sie, ze to cos grubszego i mam takie pytanko - czy orientuje sie ktos czy glowice 1.9 D pasuja do TD ?? bo takiz wlasnie model posiadam...jakby ktokolwiek cos szepnal bylbym wdziieczny. Sam osobiscie sadze, ze moze byc ciezko..ale nie jestem fachowcem wiec blagam o rade : nie pasuje ,jest inna ,inny walek rozrzadu inne zawory inne wytrzymalosc Mam do sprzedania glowice jakbys potrzebowal Daj znac Co do ceny sie dogadamy Jest w sumie kompletna z walkiem rozrzadu i zaworami. jestem zainteresowany jestem poszlo pw tak się wkręcę do tematu- według książki wychodzi mi na to że głowice są takie same dla obu silników z tym że tylko wałki rozrządu mają inne "czasy"otwarcia zaworów, może występować różnica w średnicy wałka w miejscu jego łożyskowania -ale to już nie zależy czy turbo czy nie sa inne zawory i gniazda ,maja okucia -w td sa duzo wieksze cisnienia [ Dodano: Pon Gru 17, 2007 10:31 am ] wg mojej książki nie piszą o różnicach- ale się nie sprzeczam a wytłumacz mi tak z grubsza co to są te "okucia" w gniazdach ?....... sprawdziłem przed chwilką w katalogu producenta zaworów silnikowych i wychodzi na to że zawory są te same, mają ten sam numer i te same wymiary .... w glowicy wokol zaworu sa z innego materialu... dokladnie tez juz sie doksztalcilem...sa roznice w mateerialach wlasnie ze wzgledu na wieksze ciesnienie i temperatury..:] kolego A123 - co to za ladna wersja puga na Twym avatarze ? moja wlasna...405 Czyli jak dobrze rozumiem że jak bym chciał wsadzic do swojego 1,9D głowice od TD to wystarczy przelożyc wałek i kolektory i będzie dzialać ? Czy jest szansa że osiągi takiej hybrydy wzrosną Czyli jak dobrze rozumiem że jak bym chciał wsadzic do swojego 1,9D głowice od TD to wystarczy przelożyc wałek i kolektory i będzie dzialać ? Czy jest szansa że osiągi takiej hybrydy wzrosną Mysle, ze szans nie ma, poniewaz moc bierze sie z pompy wtryskowej, wtryskiwaczy i turbiny. Glowica ma znaczenie, jak sie odpreza albo dopreza silnik, a tego nie chcesz robic mocy nie przybedzie ale walek tez mozna z td zastosowac i troche zmieni sie sie na kozysc przebieg momentu- mocy nie przybedzie ale walek tez mozna z td zastosowac i troche zmieni sie sie na kozysc przebieg momentu- noooo nie powiedział bym że to bedzie z korzyścią dla przebiegu NM , patrzę teraz w książkę i wychodzi mi tak: typ silnika D - OZD 44*30' ZZD 83*30' typ silnikaTD -OZD 51*30' ZZD 76*30' dla zaworów wydechowych czas otwarcia i zamknięcia jest jednakowy dla obu silników Więc z inerpretacji tych danych wychodziło by że przy założeniu wałka od silnika turbo do wolnossącego moc silnika w dolnym i średnim zakresie obrotów znacznie by poszła w niekorzyść, moment obrotowy by zdecydowanie miał mniejsze wartości ksiazki, ksiazki- mialem tak zalozone i odczuwalne bylo lepsze przyspieszenie ,ale to moje subiektywne odczucia... |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||