ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Witam. Zanim postanowię, co zrobić z moją limuzyną, na gorąco opiszę problem. Może ktoś wyda z grubsza diagnozę.

    Od pewnego czasu świeciły mi się kontrolki stop, oleju i okrągła przy temperaturze. Najpierw tylko przy zakrętach, potem cały czas. Nie przywiązywałem do tego większej wagi, bo wyczytałem na forum, że peżoty tak mają. Samochodem zawsze jeździłem szybko, 100-140 km i nie było żadnych problemów. Potem zwolniłem, bo oderwała mi się końcowa część tłumika i trzeba było oszczędzać paliwo, póki nie zostanie naprawiony. Dzisiaj akurat się śpieszyłem i znowu przygazowałem. I zaczęło się...
    Jak zwolniłem przy zjeździe z autostrady i silnik hamował, to dał się słyszeć stukot/klekot z spod maski, z okolic silnika. Potem zgasł silnik przy zmianie biegów. Poczekałem chwilę i odpaliłem, przy czym przy zmianie biegów na coraz to wyższy zaczęło coś zgrzytać - nie spod drążka, tylko ewidentnie spod machy. Dodatkowo, to klekotanie nasilało się przy dodawaniu gazu, na luzie było ledwo słyszalne. No i w końcu zdechł, przy redukcji z piątki coś potwornie zgrzytnęło, silnik zgasł, poczułem smród spalenizny i poszedł dym z okolic silnika. Kolejny raz wolałem go już nie odpalać.
    Nie wiem teraz, czy go opchnąć za grosze, czy jednak naprawiać. Stoi na poboczu i jutro muszę z nim coś zrobić...


    Tak zatarty! Człowieku jeździłeś bez oleju

    Nie przywiązywałem do tego większej wagi, bo wyczytałem na forum, że peżoty tak mają

    co to za forum było?

    Ta kontrolka nie migała bez powodu..... ztarałeś go
    1,6 to za grosze dostaniesz, wiec mysle ze silnik z 300-400 i drugie tyle przełozenie


    Nie znam się kompletnie. Gdzie na Śląsku są szroty, żeby poszukać takiego silnika?
    aguir, najpierw poszukaj na forum
    aguir, na Olmecie jest podobno największy szrot. Gzieś w Tarnowskich Górach ale najpier poszukaj na forum jak radzi kolega wyżej.
    jak chcesz mam silnik 1.6 tylko w częściach głowica stan dobry tylko uszczelniacze do wymiany wał tłoki i tuleje się nadadzą

    Najpierw tylko przy zakrętach, potem cały czas
    za mało oleju najpierw na zakretach a pózniej cały czas

    no, szukaj kolego silnika i podmianka. Remont nieoplacalny
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Będę szukał silnika, jak niebo sypnie kasą. Albo jak uzbieram...
    I przy następnym silniku warto się dowiedzieć co to jest bagnet (miarka oleju)
    he he panewki to pikus ze sie zatarl... nie chcialbym zobaczyc jak wygladaja tuleje:) he he chyba jedna rysa:)
    No cóż ,silnik zatarty do regeneracji,najpierw uzupełnij olej i moze go odpalisz,a na jakim oleju jezdziłes???mineralny,czy semisyntetyk???

    najpierw uzupełnij olej i moze go odpalisz
    Tia odpali.... szkoda oleju żeby w to lać

    no kujawskim niech sprobuje, bedzie taniej
    Musi sprawdzic czy uda sie pokrecic recznie kluczem,jwzeli bedzie mógł wykonac ruch,to po nalaniu oleju powinien odpalic:)ja bym go jeszcze nie spisywał na straty:)Przeciez nie wszystek olej wybył??dolewka moze z litr albo 2 i bedzie mozna sprawdzic,rózne auta sie regenerowało bez rozbiarania:)

    ja bym go jeszcze nie spisywał na straty:)
    Kolego te silniki nie mają klapy przelewowej w misce i jak się zapaliła kontrolka to pompa już nie podawała oleju...niestety gość jeździł dalej,słyszał stuki z silnika ale dalej piłował.... co tu gadać na 100% silnik to trup
    Nie ubliżając nikomu......trza ponieść konsekwencje głupoty
    Ale co szkodzi spróbowac????koszty sa znaczne wiec za pare złotych i troszke zachodu lepiej sprawdzic,najgorsze co moze byc to rozmawa,bez sprawdzenia
    Można oczywiście wlać olej za 100zł i jeszcze raz usłyszeć ten zgrzyt...nikt nikomu tu nic nie zabrania Co zrobić zdecyduje kolega aguir,
    Sanczes, remont silnika jest nieopłacalny, te silniki są tanie. dla przykładu podam ci że lipcu zmieniałem silnik - 700 zł za niego dałem, ale jak szlag mi trafił w nim prowadnice zaworów to za zrobienie głowicy zabuliłem 900... poniał aluzju?
    Aluzja nie jest trafiona,bo ja wcale nie mówie o remoncie

    Aluzja nie jest trafiona,bo ja wcale nie mówie o remoncie
    no tak... regeneracja. A o ceramizerach to słyszał?? (administrację przepraszam za użycie tego słowa - może nie dostanę łorna )
    pablo-wwr, wiesz,że to słowo jest zakazane nie czytałes 7 grzechów głównych?
    wszystko jest dobre co pomaga,wiec dlatego nie byłbym taki w gorącej wodzie kompany,ani z wymiana ,ani z remontem,ja musiałbym sam się tym zająć,pewnie dałoby sie go reanimowac,sa małe pólapki,które trzeba przede wszystkim sprawdzic,zeby nie zarżnąc go do konca.

    ,ani z remontem,ja musiałbym sam się tym zająć,pewnie dałoby sie go reanimowac
    No i na tym proponuję zakończyć temat
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.