ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? Zerwany gwint świecy w głowicy - naprawa padla uszcelka pod glowica jaka przyczyna ?? Planowanie głowicy, w jakim stanie dostarczyć? Kupiłem głowicę, okazało się że wałek rozwalony... help Pilne głowica silnika 1.8 8v Montaż i demontaż głowicy XU10J2C zerwany gwint w głowicy od świecy Wykręciłem głowicę, proszę o ogląd ;) |
chomikijak w tytule...13 lipca (piątek) wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą. czy ktoś się orientuje jak sobie cenią mechaniory za wymianę uszczelki?? myślę żeby porzy okazji nowe pierścienie założyć. Wymiana uszczelki poid głowica to w zalezności od Zakładu od 150 do 350 zł. + planowanie(50zl) i (jesli tego chcesz a dawno nie bylo robione)docieranie gniazd i szlif zaworow(100zl)+ rozbrojenie glowicy i ustawienie luzow zaworowych(50zl) razem 200-250zl reasumujac: pelna obrobka glowicy -200-250zl zdjecie i zalozenie glowicy w warsztacie -150-350zl koszt pierscionkow -200zl panewki korbowodowe -100zl olej+filtr -100zl plyn chlodniczy-30zl uszczelki -50zl wymiana pierscionkow w warsztacie 100-300zl razem: 950-1200zl Banita, to zes przesadził z ta cena A napisalem jaki olej, ile tego oleju i jaki filtr? Nie, a cena przyzwoitego polsyntetyka to 15zl/l. Filtr purflux to jakies 25zl Robiles obrobke glowicy ze szlifem pierscieni? 1.9 nie ma popychaczy, ale ma szklanki z plytkami regulacyjnymi (4 kazda po 5zl), ktore trzeba kupic. Rozbiera sie ta glowice troche trudniej, wiec i koszt jest troche wiekszy.(o te 50zl z plytkami) Zapomnialem doliczyc 170zl na sruby i sama uszczelke pod glowice Za calosc max 300zl? Jak warsztat lubi pracowac w czynie spolecznym to luzz ich sprawa. Mozna oczywiscie pojechac po kosztach: olej+filtr -100zl zdjecie, zalozenie, plan, regulacja -350zl uszczelki i sruby 210zl plyn chlodniczy 30zl Razem 650zl Ale to tylko sama glowica, bez pierscionkow. PS mowisz ze za tamta kwote mozna kompletny remont zrobic? Cena kompletu tulei z tlokami i pierscieniami po znizkach to okolo 950zl, komplet panewek 200, szlif walu 100, olej x 3 -250, plyn 30, obrobka glowicy 250 uszczelki 400 sruby 120 robocizna 600 To juz jest okolo 3k Napisałem ceny, które dotychczas poniosłem, przy moim "małym remoncie" silnika w topicu o wałach w silnikach 1,9 ale moge pare cen powtóżyć także tutaj Szlifowanie wału+dorabianie panewki+szlifowanie korbowodu=220zł (miało być szlifowanie wału 120zł, dorabianie panewki 50zł i szlif korbowodu 40zł, ale ogólnie mnie skasowali 220zł, więc nie wiem gdzie dodali te 10zł) Panewki korbowe=123,20zł Panewki główne=83,78zł Komplet uszczelek Głowicy= 159,87zł Komplet uszczelek Bloku=139,58zł Pierścienie - komplet 150zł Najgorsze jest, to, że przy takich suchych obliczeniach koszty były do przyjęcia, ale oczywiście już przy robocie wyskakuja różne inne rzeczy i zawsze końcowy koszt wychodzi (czasami wiele) drożej niż szacunki panowie, nie kłócić się! jak bym miał wydać 1200 na remont to mam to głęboko w i drugi lepszy silnik bym miał za to z przekładką, ja chcę tylko uszczelkę pod głowicą i ewentualnie pierścienie bo i tak pug idzie do sprzedaży (na pewno nie do klubu), chcę kupić nowszego TD - mojego egzemplaża mam serdecznie dość, za dużo pieniędzy, nerwów i czasu mnie kosztował Bez pierscieni tak jak napisalem ok. 600zl (chyba ze robisz sam) Z pierscieniami jakies 400 drozej Bez pierscieni tak jak napisalem ok. 600zl (chyba ze robisz sam) Z pierscieniami jakies 400 drozej wszystko okaże się jutro u mechaniora jak zaprowadze - mi się nie śpieszy i tak na tydzień wybywam to niech dłubią przy nim hmm nie wiem jak to jest w benzyniaku, ale ja jestem w trakcie wymiany uszczelki w moim TD Uszczelka pod glowice GOETZE - 120 PLN Komplet uszczelek glowicy z wydechowo-ssacym - 60 PLN Zawory - 110 PLN Pasek rozrzadu 60 PLN Planowanie glowicy 50 PLN Robocizny nie podam, bo sam z pomoca znajomego wyjalem glowice. Szlif gniazd zaworowych robie po znajomosci w zakladzie ktory sie tym zajmuje. W poniedzialek bede juz skladal samochod. ja przed chwilą odstawiłem do mechaniora i tak mi sytuację wyjaśnił: - robocizna u niego 150zł - planowanie głowicy 40zł - uszczelka w zależności od tego jaką dorwie 100-150zł - pasek rozrządu 50-80zł - olej z filtrem 100zł więc koszt całokowity to 440-520zł - nie jest źle, co i jak wyjdzie to napisze na weekendzie jak wrócę do domciu i puga odbiorę. A sruby? Chce to skrecac na starych srubach? Jesli tak to bierz rachunek, zebys mial podstawe do reklamacji. Nowe śruby głowicy - koniecznie Banita ma rację . Jesli tak to bierz rachunek, zebys mial podstawe do reklamacji. przy takich sprawach to wiem że trzeba się zabezpieczyć... nie wiem czy na starych czy na nowych, ma być dobrze. Pug miał być na dzisiaj, ale niestety za późno wróciłem i już zamknięte było, więc do poniedziałku czekam Witam Pozdwolilem sobie dopisac moje dzisiejsze zdazenie o godz 6:50 rano dokladni uszczelka pod glowica poleciala jechalem sobie i mi cos niepasowalo temp wody rosla 90 100 110 wiatraki sie nie zalaczyly do tego przewud gomowy co wchodzi do silnika z woda wybilo wystrzelil zaczelo sie kopcic i czuc olej auto jescze stoi na parkingu bende dopiero cholowal puzniej aha takie cos mi sie jeszcze wydazyl bo mi wybilo ten przewod gumowy wlozylem go spowrotem uzupelnilem plyn chlodniczy po uruchomieniu silnika auto szybko sie zagrzalo i ten przewod zaczol puchnac heh tak choby ta woda niemiala obiegu tak mi sie wydaje ale olej widac ze gichal z pod uszczelki powiedzcie czy czeka mnie planowanie glowicy tak mniejwiencej co jeszcze moze mnie spotkac przy wymianie tego z czym sie liczyc . Pozdrawiam W gorszej opcji mogło przygrzać pierścienie jeszcze oprócz tego co opisałeś . obawiam sie ze moglo do tego najprawdopodobniej utworzyla sie poduszka wodna i cienienie niemialo gdzie isc i wywalilo rure z wody co wchodzi do silnika z chlodnicy do silnika wczoraj jak go cholowalem do mechanika myslalem ze se go odpale i na wolnych obrotach zeby miec chamulce i jak mnie ojciec cholowal to tak po 300m auto zgaslo niemialo juz naprawdopodobniej cisnienia niewiem dalem do mechanika posprawdzal powiedizal uszczelka na 100% i ze zrobi glowice do szlifu + jakies nowe sruby zalozy ale jak to rozbierze to bendzie dzwonic mowil cos o szlifowaniu zaworow do tego ale to jak rozbierze to mi zadzwoni wymianie gumek na zaworach i szlifie cylindrow zobaczymy niewiem ile mnie naprzyklad moze kosztowac to wszystko ale napewno daje to roboty. Pozdrawiam Udajesz czy to tak na serio? Udalo mi sie wylapac slowo 'kosztuje', wiec przewin z laski swojej strone i przeczytaj od poczatku. spoko poczytalem a udawac nieudaje z laski swojej blendy sie zdarzaja a nielubie jak ktos mnie upomina. Pozdraiwam pug wrócił do życia... a oto koszty reanimacji: robocizna 150 planowanie głowicy 50 uszczelka pod głowicę 52 napinacz paska rozrządu + pasek 140 uszczelka pod pokrywę zaworów 18 uszczelniacz wałka 19 płun chłodniczy 27 olej 58 filtr oleju 12 ___________________________________ SUMA 526 zł spoko poczytalem a udawac nieudaje z laski swojej blendy sie zdarzaja a nielubie jak ktos mnie upomina. Pozdraiwam Wiesz... Liczac na czyjas pomoc wypadaloby wlozyc troche pracy w przedstawienie swojego problemu. Ja juz nie bede odpowiadal na tego typu posty i innym sugeruje podobne postepowanie. W przeciwnym wypadku za 10 lat bedziemy zyc w spoleczenstwie analfabetow. PS -co do tych cen, to albo masz mega znizki, albo ktos Ci zafundowal czesci bardzo niskiej jakosci. co do tych cen, to albo masz mega znizki, albo ktos Ci zafundowal czesci bardzo niskiej jakosci. mechanik znajomy, a co do części to wali mnie to delikatnie mówiąc. Pug do sprzedania bo tego egzemplaża mam dość! Pug jeździ całkiem dobrze bo wczoraj w trasę jeździłem, a czy wytrzyma rok czy pięć to już nie moja broszka Najważniejsze, że jeżdzi Trochę zawyżone owe części, w Intercars komplet pierściąków na jeden tłok to 50 zł, komplet panewek 34,50 zł, uszczelka Niemiecka 80 zł, Francuska 90 zł. i to jest 90% orginałów - nie zamienników.... [ Dodano: Sob Wrz 01, 2007 12:04 pm ] i to jest 90% orginałów - nie zamienników.... części są 100% orygiłał albo 0% Pug do sprzedania bo tego egzemplaża mam dość! oj czemu fajny jest taki ciekawy ja go lubie pablo-wwr :bolcowi chodziło chyba o to ze w sklepie intercars asortymęt jest w 90% oryginalny lub te częsci które wymienił to w 90 % oryginały a tylko 10 % asortymetu w sklepie lub 10% tych czesci co wymienil to zamienniki raczej nie jest tak ze np.uszczelka lub pompa paliwa bedzie tylko w 90% oryginalna dobra niech mu bęszie raczej nie jest tak ze np.uszczelka lub pompa paliwa bedzie tylko w 90% oryginalna ee jakby to ująć... kupowałem kulka części do miga w inter carsie... i tam moga byc czesci w 90% orginalne a 60% pasujące kupując w inter carsie trzeba uważac na to co sie bierze i tam moga byc czesci w 90% orginalne a 60% pasujące :l0l: mi tma az tak wesoło nie było |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||