ďťż
chomiki
Prosze o sprawdzenie loga i pomoc jeżel ktoś ma czas.
Proszę o sprawdzenie log'a, trojanDownloader.Wigon.bs
Prosze o pomoc w usunieciu win32 small EPJ
BARDZO PROSZE O SZYBKA POMOC, SPECJALISTY CO SIE ZNA ;]]]
witam.zamuliło mi kompa prosze o sprawdzenie logów
głośniki blaupunkta JBL i GROUND ZERO..prosze o opinie
o wejscie prosze osoby chodzące do tamady!!
Odjazdy autobusów z łodzi -Prosze o pomoc
Bardzo proszę o analizę loga z Hijackthis - help
Prosze o sprawdzenie loga - wolny net
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    No wykręciłem w końcu głowicę Nie było aż tak źle jedynie co to łapa poduszki silnika mnie denerwowała, ale dałem radę, zastosowałem się do waszych wcześniejszych porad i książki, zablokowałem wał, oraz rozrząd oznaczyłem pasek by założyć tak samo, (pewnie będę miał problem z naciągnięciem go, - ale o tym później

    Jak na pierwszy raz to było ok wg. mojej skromnej opinii uszczelka była dobra, ale coś nie tak z głowicą nie wiem spójrzcie sami, nie wiem czy jedna komora tylko pracowała dobrze, a reszta ma wypalone zawory, czy odwrotnie, 3 komory dobrze, a jedna coś nie tegos...
    Na fotkach też jest to co przewierciłem, tu link do albumu, bo fotki są dość duże by zamieścić na forum: (fotki można powiększać)
    http://picasaweb.google.p...ey=ON9j9OcIEf4#

    .
    .
    .
    .


    Fajnego masz psa

    Sorry za OT ale nie mogłem się powstrzymać
    Mateusz, dzięki, przypadkiem tam się znalazł zabierał mi klucze i wyciągał gwoździe z wiaderka, rozrzucał po całej piwnicy smyk jeden
    A gdzie Ty widzisz wypalone zawory.....??
    Moim zdaniem luzik, poza chyba 2? cylindrem, bo wyglada jakby na styku 2 i 3 bral plyn - widac slad na uszczelce i mozliwe ze byl lekki przedmuch miedzy 3 i 2. I w 2 widac po swiecy,
    ze bral plyn. Ale chyba dopiero zaczynalo, tak ze akurat w pore zdjales te glowice .
    Wyczyscic, poskladac i jazda Zawory bedziesz demontowal?



    A gdzie Ty widzisz wypalone zawory.....??
    Nie wiem Tak mi się zdawało (pisałem że nie znam się) bo jedna komora spalania inaczej wygląda niż wszystkie, jest taka jak by zaolejona A reszta taka sucha
    Nie śmiać się

    Brał mi trochę płynu, ale myślałem że to raczej wyciek z parownika bo oringi trochę puszczały. Więc wychodzi że ta komora nr 2. o innym kolorze spalała trochę płynu i stąd inny kolor niż pozostałych?

    A nie wiesz czy ta głowica była wcześniej zmieniana Czyli pewnosci nie ma...
    Ano brala - to widac chocby po uszczelce i wlasnie po tym ze wyglada jak wyglada.
    To "zatluszczenie" to wlasnie od glikolu z plynu.

    Co do zaworow, powiem tak - jesli po uchyleniu zaworu pod palcem nie wyczujesz zadnych wzer, ubytkow, a nie masz czym rozpiac zaworow i dotrzec - to zostaw. Ta glowica naprawde dobrze wyglada.

    A nie wiesz czy ta głowica była wcześniej zmieniana Czyli pewnosci nie ma... Nie wiem, ale samo 1.5 roku mojego jeżdżenia - a robiłem co miesiąc ok. 1000km i to nie jak emeryt tylko prawie ciągle wskazówka obr. oscyluje między 3,5 a 5,5 tyś

    oczywiscie - to najprostszy, a wciaz skuteczny test. tylko.... jak chcesz zobaczyc czy zawory beda suche, jesli ich nie rozpinasz i bedzie siedzial dekiel trzymajacy sprezyne...??
    Bedziesz musial stopke zaworu i cale to gniazdo BARDZO dokladnie wymyc beznyna ekstrakcyjna i wysuszyc, zeby pozniej cokolwiek zobaczyc.
    Tu mowie o szczelnosci uszczelniacza i prowadnicy, sam zawor mozna obejrzec przez wloty wtrysku i wydechu
    Ale prawde mowiac, to jak patrze na te zdjecia, to nie sadze zeby bylo cokolwiek nie tak z zaworami.

    Tu mowie o szczelnosci uszczelniacza i prowadnicy, uszczelniacze na zaworach dopiero co miałem robione i wiem że są na 100% oka.
    ale cylindry to nie masz w pieknym stanie:/ te rysy sa nie za fajne:/
    jakie rysy.... Ryni - sadzisz ze cylinder jest lustrzany...? jesli tak to sie mylisz
    noo lustrzany nie jest ale ten juz nie jest w najlepszej kondycji.... a uwierz pare silnikow rozebranych widzialem...
    Ryni, te rysy to prawdopodobnie przez filtr stożkowy, niestety muszę go mieć bo blos mi się nie mieści, silnik pewnie zasysa jakieś syfy...
    a powiedz czy miales duze przedmuchy z komory spalania do bloku silnika.... i czy jadl olej ??
    Ryni, nie, wszystko było OK, oleju nie brał, nie kopcił, olej ma ładną barwę... Trochę dziwne chyba co? Bo rzeczywiście te rysy są dość głębokie, ale w sumie na jednym cylindrze tylko i w górnych częściach.
    co do rys to aj bardziej obstawiam albo przygrzanie silnika i lekko ci złapało, albo syf z butli z gazu... stożek musiałby być dziurawy żeby to przepuszczać...

    a to że na górze to, raz ze widać ze nie tylko na górze dwa.. na górze masz przecież największa kompresje i jakby były przedmuchy to właśnie stąd...

    albo syf z butli z gazu... to raczej niemożliwe bo przecież każdy ma filtr gazu...
    on puszcza i to bardzo a z butli lecą ci opiłki metalu(przy tankowaniu zmarznięty gaz szlifuje ci butle od środka) dlatego w koszyczku filtra(filtr zmienia się co 10Kkm lub częściej )masz mały magnesik który ma łapać te opiłki.. ale jak masz zajechany filtr... a magnesik cały w opiłkach to co ci je będzie wyłapywało?? zawsze lecą do silnika:) widziałem już samochody z turbo na LPG niektóre miały w tłokach takie rysy jakbyś je śrubokrętem dziobał..
    Cholerka, może i masz rację, ja prawie zawsze wyjeżdżałem gaz do końca, muszę skończyć z tą praktyką Najważniejsze że nie ma przedmuchów, te rysy chyba nie są na tyle poważne...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.