ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    wydawało mi się ze mój xu9m spala olej
    możliwe ze trochę spala, ale są tez wycieki

    http://picasaweb.google.p...feat=directlink
    http://picasaweb.google.p...feat=directlink
    http://picasaweb.google.p...feat=directlink
    http://picasaweb.google.p...feat=directlink
    http://picasaweb.google.p...feat=directlink

    co radzicie?
    jakby uszczelka miski olejowej padła (moglo sie zdazyc po spotkaniu z krawężnikiem )


    Wejdź pod auto, powycieraj wszystkie zacieki. Następnie wyjdź odpal silnik i wejdź z powrotem pod samochód i obserwuj gdzie cieknie.
    tak zrobie, specjalnie ostatnio umyłem w tym celu silnik
    i tam sie własnie zbiera olej

    musze znaleźć jakiś "naturalny" kanał w okolicy
    greku masz dwie opcje: cieknie ci z uszczelnienia wału korbowego, lub druga bardziej prawdopodobna z podpory uszczelnienia wału, generalnie występuje od strony skrzyni biegów i dopóki nie zostawiasz plam na drodze to bym się nie przejmował, a jak już pozostawiasz plamki to trzeba zrobić, tylko nie daj się naciągnąć mechanikom, podporę wału można uszczelnić nie wyciągając skrzyni biegów, a to są zasadnicze koszty trzeba najpierw dobrze zdiagnozować skąd cieknie Ja gdzieś dawałem opis jak przeprowadzić uszczelnienie podpory wału i dlaczego tam cieknie, możesz poszukać w moich postach



    dopóki nie zostawiasz plam na drodze to bym się nie przejmował, nie bedzie zostawiał bo to będzie się w czasie jazdy rozchlapywało i leciało na podwozie taka "autokonserwacja"
    zrobić trzeba bo mi olej ginie
    i skrzynia głośno chodzi
    zwłaszcza na luzie

    zrobić trzeba bo mi olej ginie
    Uszczelniacze zaworów

    Raczej łozysko w skrzyni, bo na luzie bez wciśniętego sprzegła łożysko oporowe nie powinno szumieć.

    skrzynia głośno chodzi
    zwłaszcza na luzie
    A masz ty olej w skrzyni sprawdzałes bo u mnie leje podobnie i lepiej sprawdź zanim skrzynka padnie pewnie zimering na półośce poszedł
    Zlej stary olej i zobaczysz ile ci zostało w skrzynce ma być ok 2 litry
    Ja jutro sprawdzam ile jest jeszcze u mnie

    bo na luzie bez wciśniętego sprzegła łożysko oporowe nie powinno szumieć.
    Właśnie na luzie hałasuje, jak wciśniesz sprzęgło to przestaje bo jest pod obciążeniem
    Wymieniam dziennie ze 2 sprzęgła, i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby główną przyczyną szumienia na luzie było łożysko oporowe, łożysko oporowe szumi jak się kręci a kręci się jak jest wciśnięte sprzegło. Fakt jak jest źle wyregulowane sprzęgło to moze szumieć, ale po wciśnięciu sprzęgła szumienie nie znika. U mnie też szumi na luzie a sprzęgło mam nowe, a szumi łożsyko na wałku sprzęgłowym bo sprawdzałem jak rozbierałem.
    generalnie skrzynia szumi na luzie
    jak wcisne sprzęgło to jest cicho

    tak juz jest co najmniej rok albo dłużej, od czasu kiedy wymieniałem sprzęgło (cos mi spieprzyli)

    co do oleju to ciekło od dawna i był cały w oleju, ale to był problem rury gumowej od parownika/wlewu oleju

    poszukam gdzies jakiegoś najazdu i porobie foty dokładne
    wytre z oleju i sprawdzimy

    dzisiaj byłem jeszcze w warsztacie
    i krzyknęli mi za remont silnika 1000-1200 (sama robocizna 500)
    za przekładke silnika 500PLN
    więc ceny nie z kosmosu, i w razie co sie przejade do nich w sprawie tych wycieków

    bym od razu wymienił mechanizm wybierania biegów
    bo mam straszne luzy

    /////////////////////////
    AKTUALIZACJA
    /////////////////////////
    dzisiaj byłem w warsztacie przy ul. Jana Kazimierza
    Poprosiłem o sprawdzenie kompresji silnika i "wizualne" podzespołów.
    otóż silnik jest w lepszym stanie niz się spodziewałem. 3 z 4 cylindrów kompresja 13Bar a jeden 8-9 Bar, więc stosunkowo nie jest źle.

    Wycieki oleju nie są duże. Miska olejowa dokręcona (walnąłem lekko miską w krawężnik).
    Przy wymianie kolejnej rozrządu koleś zasugerował mi wymianę zimeringów bo olej ciekł od strony rozrządu.

    Powiedział że jak na ten wiek to i tak jest w dobrym stanie .
    I ze jak sie zdecyduje cos robic to sie poleca i zaprasza.

    Będąc w świadomości ze silnik sie kończy chciałem wlać ceramizer,(kupiony już) ale teraz to sie chyba wstrzymam . Niech poczeka na lepsze czasy.....
    Też jestem z Wawy, możesz mi podać adres tego mechanika od remontów za 1200zł?

    Niestety mam podobne problemy, chociaż co do wycieków nie jestem pewien. Z tego co zaobserwowałem schodzi mi 1 litr oleju na 700 km w trasie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.