ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam.
    Jak w temacie.
    Uklad nie jest zapowietrzony, wstawiony ma nowy termostat (gates) i musze przejechac z 10km na miescie i to na ostrej przygazowce, zeby w ogole chcial przejsc 83 stopnie.
    Doszedlem do wniosku, ze pompiarz ustawil mi chyba za mala dawke paliwa i po prostu silnik nie ma sie jak dogrzac. Zwiekszylem dzisiaj dawke o jakies 40 stopni. Efekt byl od razu, ale zdam relacje dzisiaj w nocy, jak bede wracal od kobiety. Normalnie na 3.5 km nie dochodzil na wet do 75 stopni. Wiec jazda ciagle na niedogrzanym silniku, pracujacym w zlych warunkach. Mam nadzieje, ze teraz bedzie sie nagrzewal szybciej i wieksza dawke paliwa zrekompensuje to, ze pracowac bedzie w odpowiedniej temperaturze.


    40 stopni to sporo od razu , ja zaczął bym od 20 stopni.
    A próbowałeś mierzyć temperaturę w okolicy termostatu jakimś termometrem? Wskaźnik w samochodzie wcale nie musi pokazywać prawdy
    u mnie akurat pokazuje prawde bo jak sie zagrzeje to pokazuje te 92 stopnie i dokladnie wtedy wlaczaja mi sie wentylatory
    Dalem 40 stopni, bo az tak mi nie zalezy na ekonomii 0.5L w ta czy w ta, a wrazenia z jazdy o wiele lepsze


    A to rozumię , no problem.
    A jest ktoś z okolic krakowa kto zna sie albo wie gdzie można dobrze wyregulować pompe lukasa chodzi o obroty itp. i leje mi w jednym miejscu dokładnie spod tego dżinksa od ssania co go automat z linką ciągnie i popuszcza.
    W twojej pompie trzeba wymienić uszczelnienie oraz ułożyskowanie - koszt około 850 zł jak to Lucas
    o w morde to niech sie już leje
    ja sie podepne bo mam w migu tkai problem .. zmieniłem termostat na z wczesniejszym otwarciem... ale mimo to temp. nadal dochodzi mi do 90C i czasami ze 2C ponad i to na trasie... no i wentylatory załaczaja mi sie czasem juz przy 83C olej temp ok 90-92C nonstop... OCB ?:D chłodnica oleju zapindolona czy co?:D bo nie mam za wiele czasu by go rozebrac ;]
    aaaha chłodnice mam lekko nie szczelną
    W Pugu 405 musi byc płyn chłodniczy i temperatura jego pracy jest ponad 93 stopnie i jest to własciwe , i układ musi byc szczelny / nadcisnienie/ inaczej może byc dziwna sprawa z wentylatorami chłodnicy.
    Staffu, komplet uszczelek pompy 70 zł co do tego łożyskowania można i bez i nie będzie ciekło do tego musisz doliczyć koszt wyciągania pompy i wymiany uszczelniaczy razem wyjdzie to ok 250 ? a na allegro ostatnio widziałem NÓWKĘ pompe bosch za 500 zł do 1,9d czyli takiego jak Twój
    Tylko że zmieniając na boscha musiałby jeszcze wtryski zmieniać.

    Staffu, komplet uszczelek pompy 70 zł co do tego łożyskowania można i bez i nie będzie ciekło do tego musisz doliczyć koszt wyciągania pompy i wymiany uszczelniaczy razem wyjdzie to ok 250 ? a na allegro ostatnio widziałem NÓWKĘ pompe bosch za 500 zł do 1,9d czyli takiego jak Twój

    Wsio super ale to jest pompa LUCAS /ROTODIESEL/ wiec piszesz nieprawdę .
    Więc musi sie niewiele różnić od boscha ponieważ mi właśnie za 70 zł znajomy uszczelnił pompę (nie liczył mi za robociznę) Na forum podawałem fotki mojej pompy i dostałem odpowiedź że to LUCAS. Powiedział tylko że jakaś tulejka jest trochę powyrabiana ale bez jej naprawy 100 tys km bez problemu zrobię.

    [ Dodano: Pią Mar 28, 2008 8:02 pm ]

    Witam.
    Jak w temacie.
    Uklad nie jest zapowietrzony, wstawiony ma nowy termostat (gates) i musze przejechac z 10km na miescie i to na ostrej przygazowce, zeby w ogole chcial przejsc 83 stopnie.
    Doszedlem do wniosku, ze pompiarz ustawil mi chyba za mala dawke paliwa i po prostu silnik nie ma sie jak dogrzac. Zwiekszylem dzisiaj dawke o jakies 40 stopni. Efekt byl od razu, ale zdam relacje dzisiaj w nocy, jak bede wracal od kobiety. Normalnie na 3.5 km nie dochodzil na wet do 75 stopni. Wiec jazda ciagle na niedogrzanym silniku, pracujacym w zlych warunkach. Mam nadzieje, ze teraz bedzie sie nagrzewal szybciej i wieksza dawke paliwa zrekompensuje to, ze pracowac bedzie w odpowiedniej temperaturze.


    Więc musi sie niewiele różnić od boscha ponieważ mi właśnie za 70 zł znajomy uszczelnił pompę (nie liczył mi za robociznę) Na forum podawałem fotki mojej pompy i dostałem odpowiedź że to LUCAS. Powiedział tylko że jakaś tulejka jest trochę powyrabiana ale bez jej naprawy 100 tys km bez problemu zrobię.

    [ Dodano: Pią Mar 28, 2008 8:02 pm ]
    Info dla Staffa
    Jeśli szukasz dobrego warsztatu w okolicy Krakowa to proponuję ten:
    Kobiór [5 km za Tychami] ul. Kobiórska 77, tel. 032 2188616. Prowadzi go mój znajomy i ręczę, że jest w czołówce serwisów dieslowskich w Polsce. Ja swoją pompę też tam uszczelniałem i silnik regulowałem, rezultat, po 290 tyś kkm pali 5l/100 km a start ze skrzyżowania do pozazdroszczenia.
    pozdrawiam

    da sie to w moim wolnossącym dieslu zrobić ? XUD9A na pompie Boscha, też sie za cholere nie chce dogrzać, 80 stopni max

    [ Dodano: Pią Mar 28, 2008 8:15 pm ]
    w mojej pompie nie ma zaznaczonych elementow, do czego one sluza?

    To o gory to kompensator paliwo/powietrze. Nie masz turbo wiec tego nie masz. A to na dole o ile sie nie mysle to jeden z dwoch zaworkow elektromagnetycznych od paliwa...
    Ja mam TD, wiec pompa moze sie nieco roznic.

    Info dla Staffa
    Jeśli szukasz dobrego warsztatu w okolicy Krakowa to proponuję ten:
    Kobiór [5 km za Tychami] ul. Kobiórska 77, tel. 032 2188616. Prowadzi go mój znajomy i ręczę, że jest w czołówce serwisów dieslowskich w Polsce. Ja swoją pompę też tam uszczelniałem i silnik regulowałem, rezultat, po 290 tyś kkm pali 5l/100 km a start ze skrzyżowania do pozazdroszczenia.
    pozdrawiam


    Siemka chłopaki pare dni mnie nie było więc jestem w tyle, co do zakładu w Tychach to kurde troche jednak daleko, a co do uszczelnienia mojego lukasa, to może ktoś mi wytłumaczy za co oni tak dużo liczą? może zna ktoś zakład w kraku? jeśli prawdą jest że uszczelnienie tego kosztowało by 800 zeta to prawde mówiąc olać to bo nie żeby sie lało, bardziej kapie troche.
    Jak znajdę telefon to dam Ci do gościa, który mi regulował. Wiem że robi Bosch'e (i to bardzo dobrze) ale możesz zadzwonić i zapytać o swoją. Jest to 10 km ode mnie.
    OK dzięki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.