ďťż
chomiki
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Ile kucyków posiada silniczek Peugeota 405 1.9D ??
Woda w filtrze paliwa 1.9D (XUD9A) problem.
na jakich maksymalnie obrotach może kręcić 1.9d
upierdliwy problem z wolnymi obrotami w 1.9d
jak rozpoznać że pompa wtryskowa pada w 1,9d
Silnik 1.9D pluje wodą z korka
ustawienie rozrządu 1.9D '95 pomocy
1.9D znowu problemy z pompą XUD9
Peugeot 405 1,9D - czy to normalne objawy?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Witam,

    Niedługo będę uturbiał swoje 1.9D i w związku z tym mam pytanie:
    Ma ktoś jakiś pomysł jak poprowadzić smarowanie turbiny??

    Odprowadzenie oleju, to żaden problem, tylko zasilanie...


    Kolego, porzuć ten projekt.

    lepiej kup silnik i zrób swapa silnika i wydechu... lepiej Ci to wyjdzie, uwierz mi
    inne kolektory, inny blok, co tylko zostaje ci takie samo to chyba miska olejowa. (mam silnik w częściach 1,9 D i zupełnie co innego w porównaniu z tym co siedzi pod maską TD. taniej wyjdzie Cie kupić cały silnik z turbiną niż modyfikować ten co masz.
    jak to mówią z gówna bata nie ukręcisz a swoją drogą zwykły d i td chodzą w podobnych pieniązkach a jak ty zaczniesz w tym cudować to cie koszty przerosna a efekt załamie, pompa wtryskowa kolektor z turbinką intercooler to takie pierdołki widoczne z zewnątrz a stopień spręzania uszczelka inna pewnie głowica inna tłoki ,,, ło muj boże a wszystko po to by wydać 2 x wiecej niz za gotowego


    Przerabiałem już ten temat w Passacie i wyszło.

    Nie ma aż takich różnic pomiędzy blokami D i TD. Głowice, też są prawie takie same (różnica jedynie w materiałach).

    Podsumowując zostaje kwestia odprężenia, zmiany kolektora (jedynie wydechowego - bo cooler w inne miejsce pójdzie i muszę mieć jak rurkę podłączyć), pompa, wtryski, no i turbo.

    A to, że silnik krócej wytrzyma, to już mi zwisa. Wiadomo, że tuningów levisa może nie przeżyć. Najwyżej kolejne auto będzie R.I.P.

    Pompę i turbo z kolektorem będę miał za bezcen.

    Zresztą, jakby to miało pochłonąć dużo kasy, to bym się nie brał, bo wiem, że to nieopłacalne.
    A to ma być tylko próba i zabawa.

    Nie wiem tylko jak tutaj doprowadzany jest olej do turbo. W pasku pozbyłem się czujnika.

    jak to mówią z gówna bata nie ukręcisz ew. nie ma co w stolcu rzeźbić

    A to ma być tylko próba i zabawa.

    Nie wiem tylko jak tutaj doprowadzany jest olej do turbo. W pasku pozbyłem się czujnika.
    :hm: skoro tylko próba to po co doprowadzać olej do turbo? Może pójdzie bez oleju????
    dziekan, to kolejny żart na prima aprilis??
    nawet mając części za darmo nie brał bym się za to, lepiej sprzedać te części i kupić całego turbo gruźlika
    ale jestem cienki, nabralem sie na zart prima aprilisowy
    dobra,

    zamykamy ten temat
    Nie znam budowy bloku Diesla, ale jesli nie masz skąd wziać zasilania olejowego do turbiny, to najprościej byłoby wkręcić trójnik w miejsce czujnika ciśnienia, i podłączyć jednocześnie czujnik i smarowanie turbiny.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.