ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwblog.htw.pl

  • chomiki

    Mam taki problem ze gdy auto wkręca się w okolice 2000obr to silnik wywołuje charakterystyczne drgania najbardziej są one odczuwalne na pedale gazu jest to strasznie denerwujące podczas jazdy myślalem ze jest to wina uszkodzonej przedniej poduszki pod silnikiem ale po wymianie jest to samo mechanik mowi ze moze brakować takiego odwaznika który rownowazy drgania w związku z tym mam pytanie czy u was w TD jest costakiego? i czy moze być jeszcze jakaś inna przyczyna ?


    a to ciekawe. spostrzeżenie tego mechanika moze być trafne ,tylko nie za bardzo jest taki odważnik w tym silniku -jeśli chodzi o element jakby to powiedzieć "dokręcany do wału", chyba że poprostu przeciwwaga jednego z korbowodów uleciała. Można podejżewać sprzęgło, np że jest luźne lub poprostu od innego silnika o innej masie, lub jeżeli jakiś oszołom je przetoczył żeby było lżejsze dla lepszego przyspieszenia. A czy to się dzieje podczas jazdy czy na postoju też, bo to istotne dla zlokalizowania usterki?

    a to ciekawe. spostrzeżenie tego mechanika moze być trafne ,tylko nie za bardzo jest taki odważnik w tym silniku -jeśli chodzi o element jakby to powiedzieć "dokręcany do wału", chyba że poprostu przeciwwaga jednego z korbowodów uleciała. Można podejżewać sprzęgło, np że jest luźne lub poprostu od innego silnika o innej masie, lub jeżeli jakiś oszołom je przetoczył żeby było lżejsze dla lepszego przyspieszenia. A czy to się dzieje podczas jazdy czy na postoju też, bo to istotne dla zlokalizowania usterki?

    No własnie dzieje się to równiez podczas postoju gdy wkręcam go na biegu jałowym.. czyli było coś takiego doczepiane do wału? ja widzialem coś takiego od escorta chyba 1.8 diesel to byl kawał zelastwa wazący koło 15 kg, sprzęgła tez bym nie wykluczał bo wlasnie tez wczesniej pisalem posta z obrotami i mi zasugerował ktoś ze moge miec inną skrzynie takze moze coś było kombinowane.. kurcze jak się tego pozbyć
    czy ten Twój problem powstał nagle, czy istniał od zawsze? Napisz coś więcej o historii. Na razie -przed demontażem silnika- proponuję zacząć od najprostszych rozwiązań tj. od sprawdzenia wszystkich połączeń śrubowych. Bywa że coś się rozkręci i powstają drgania. Ja tak miałem z odkręconą śrubą od ucha sprężarki klimy. W zakresie obrotów 1000 - 1500 rpm pojawiał się nieznośny hałas i drgania, dokręciłem luźną nakrętkę i było znowu okay.



    czy ten Twój problem powstał nagle, czy istniał od zawsze? Napisz coś więcej o historii. Na razie -przed demontażem silnika- proponuję zacząć od najprostszych rozwiązań tj. od sprawdzenia wszystkich połączeń śrubowych. Bywa że coś się rozkręci i powstają drgania. Ja tak miałem z odkręconą śrubą od ucha sprężarki klimy. W zakresie obrotów 1000 - 1500 rpm pojawiał się nieznośny hałas i drgania, dokręciłem luźną nakrętkę i było znowu okay.

    Auto mam cały tydzień gdy je kupilem juz tak było, pare miesięcy temu miałem puga takiego samego tylko ze w starej budzie i diesel bez turbiny miedzy czasie mialem 2 auta i powróciłem do 405-tki odrazu jak go kupilem zaprowadzilem do mechanika bo było troche rzeczy do zerobienia miedzy innymi chcialem usunąć te drgania myślalem ze po wymianie zużytej poduszki silnika objaw ten ustąpi ale niestety jest to samo i nie mam pojęcia co to tak jak wczesniej pisalem mechanik mówił ze moze być brak jakiegoś odważnika który zapobiega drganiom ale nie mam w pobliżu takiego drugiego puga zeby porownać i zobaczyc, nie są to jakieś przeraźliwie wielkie drgania ale odczuwalne najbardziej pod nogą na pedale gazu jest to niewygodne podczas jazdy po przekroczeniu 2000obr wsztsko jest dobrze. Co do odkręconej jakiejś śruby to nie wiem bo było pare rzeczy zmieniane m. in. uszczelka pod klawiaturą i w zawieszeniu sworznie moze gdyby coś było odkręcone to by mechcnaik zauwazył... sam juz nie wiem
    W tym silniku wał jest jednolity i nie ma nic doczepianego/ odważnik/ więc najprawdopodobniej przyczyna takich drgań jest to co napisał Kolega Andrzej czyli trzeba szukać.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.