ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Silnik 1.9 GRD osiąga mi temp. 90-95 stopni: Termostat dobry,chłodnica raczej dobra przy temp 95 stopni po odkręceniu korka chłodnicy wywala ciśnienie ok. 300gram płynu chłodniczego. Od czasu do czasu muszę tego płynu dolewać, w skrajnych przypadkach przy dużym obciążeniu silnik dochodzi do 100 stopni. Moc silnika jest w normie-nie stwierdziłem płynu chłodniczego w oleju silnika.


    Może przypchana chłodnica, warto ją odkamienić jak duzo chodziła na zwykłej wodzie.
    no to panie kolego jak wyrzuca płyn to moze być przedmuch kompresji do płynu chłodzącego zobacz czy nie robią się bańki w płynie w zbiorniku wyrównawczym jak tak to albo pękniecie albo uszczelka głowicy wydmuchana miałem tak w zeszłym roku
    Jeżdże już tak cały rok. Jesienią i zimą jeżeli silnik nie nagrzewa się powyżej 90 stopni to objawów wybijania płynu chłodniczego niema!


    A wentylator na chłodnicy to sprawdziłeś?? A jak silnik gorący jest to normalne, że płyn wyrzuci po odkręceniu korka. A co do ubytków płynu to może gubić go przy pompie wody

    A wentylator na chłodnicy to sprawdziłeś?? A jak silnik gorący jest to normalne, że płyn wyrzuci po odkręceniu korka. A co do ubytków płynu to może gubić go przy pompie wody
    Zgadzam się z Kolega , tak też może być.
    Popmę wody to mam wymienioną 2 tyg temu a wentylatory mam dobre sprawdzałem
    Może faktycznie chłodnica zakamieniona jest juz pożądnie. Przydało by się odkamienianie.
    a odpowietrzyłeś układ chłodzacy ;>?? bo być moze masz powietrze w nim
    a i jeszcze jedno wyciąg chłodnice i pod kompresorem przedmuchaj rdzen ale w strone przeciwną do jazdy a jak nie powietrzem to wodą ! ale poźniej niech woda z rdzenia zcieknie to bedziedużo pary wodnej
    erni25, czym najlepiej odkamieniać takie chłodnice ?? są jakieś specjalne preparaty czy domowe sposoby na kamień w czajniku
    Są rózne środki i wynalazki do kupienia ale ja preferuję stary sprawdzony sposób starych dobrych mechaniorów to znaczy ocet spirytusowy 10% który wlewam do chłodnicy w ilości 2/3 octu 1/3 wody i jezdze 3-5 dni potem to spuszczam a wygląda to jak kawa z mlekiem o gęstości oleju i przepłukuje woda ale w drugim kierunku niż obieg w samochodzie , wlewam wode na karę kilometrów i spuszczam , wtedy wlewam płyn i najcześciej to pomaga - chłodnica czysta. Co jest do wyczucia po spokojnym grzaniu sie silnika oraz cieple w samochodzie.
    a ja płukałem swoj układ jakimś kurxxxxxx do płukania chłodnic i wypłukało do czysta (18zł) aaaa firma PRESTONe
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.