ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow |
chomikiJak w temacie obecnie posiadam Puga 1.4 a mam okazje kupić 2.0 8v+skrzynia całość z osprzętem czy da rade to bez przerabiania zrobićAle przerabiania czego? bo Wiązkę, kompa i resztę musisz dać z 2.0 jak masz do tego wiązke silnikową z kompem to poprostu wyciągasz stary motor i wkładasz 2.0 z osprzętem i będzie git Jest komp i cała wiązka El.Chodzi mi czy będzie pasować na łapach silnika lapy tez od 2.0 a miejsca mocowan sa takie same, tyle tylko ze jak wsadzisz ciezki silnik to musisz zmioenic tez sprezyny od 2.0 i hample zmienic na girling Musisz jeszcze dokupić sanki zawieszenia, cały wydech, bo są zupełnie inne. Może się okazać że nawet jeśli masz 1,4 po lifcie, to może okazać się że wiązka kabinowa nie będzie pasowała do wiązki silnika, w sensie plug&play. Jeśli masz przedliftwą 405 (do pierwszej połowy 92r.) to masz na bank inne przyłącze. Suma sumarum będzie ci się to mało opłacało Też tak myśle czy to wszystko się będzie opłacać chociaż całość mam za 5stówek a ja bym próbował lubie wyzwania tego typu i ale jak sie później micha cieszy jak sie wsiądzie i odpali i ruszy fajna sprawa juz to robiłem 2 razy, maluch 900cm3 405 z 1,6 na 1,9, tylko że teraz mam 405 w oryginale ale dla chcącego nic trudnego Z tym to chyba kupe roboty czy mechanika opłacałeś sam to robiłem Nie ma z tym aż takiego problemu. Jedyne co potrzeba, to czas, trochę cierpliwości i przyzwoite narzędzia, bo inaczej Cię cholera weźmie. Sam jestem po swapie, jednak elektryki się nie tykałem, bo padł mi 1.9 mono i zaaplikowałem blok od wielopunkta na ten osprzęt. Dodatkowa robota polegała na przezbrojeniu silnika. Witam pytam się jeszcze raz Czy jak mam teraz silnik 1.4 a chcę dac 2.0 czy jest jakaś różnica między mocowaniami łap silnika .Chodzi mi czy ten 2.0 bedzie pasował na mocowania tego 1.4 Masz napisane w moim poście wyżej Podstawa to wymienić sanki bo od 1,4 są zupełnie inne, a dolna łapa przykręcana jest do nich. Łapa silnika też pewnie inna - 1,4 jest zbudowane inaczej (wydech z przodu, dolot z tyłu), zresztą wiele z tych silników ma inne mocowania np: MI 16 ma inną łapę niż XU10J2C (2,0) No i elektryka a propos - Mam deskę z wiązką 2,0 w bardzo ładnym stanie Jeśli oba silniki są na wielopunkcie to z elektryką nie powinno byc problemów. U mnie przy swapie z 1.8 na mi16 2.0 przynajmniej z tym nie było jakichkolwiek problemów wiekszych..a reszta to nie wiem dokładnie . Tyle że 1,4 na wielopunkcie w 405 nie występował - tylko na mono (chyba pierwszy na multi był 306 po '98). Właśnie ja mam teraz 1.4 Gażnik całość mam za 500zł to znaczy silnik+skrzynia komplet brakuje tylko do tego wiązki el. silnika i łapy brakuje tylko do tego wiązki el. silnika i łapy To się za to nie zabieraj bo polegniesz |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||