ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Witam
    Od kąt kupiłem swojego puga słyszę przy dodawaniu gazu np z 2 tys na 3 tys dziwny odgłos jakby dziura w tłumiku albo coś innego nie daje mi to spokoju a nie znam się za bardzo na mechanice. Biorę tez pod uwagę to ze NIESTETY mój pug jest obniżony i każdy krawężnik czy hopa osiedlowa jest moja i na 90% zawsze czymś przywalę od doły do tego zauważyłem ze nieraz podczas odpalania mam problemy niekreci rozrusznik wiec odpalam go na dychę.
    zauważyłem ze za silnikiem zaraz po odpaleniu pojawia się dym na 2 sekundy czytałem forum ale sam nie wiem czy to tłumnik... czy już mam po silniku słyszałem tez ze podobny dźwięk maja jakieś panewki czy coś takiego......


    jaki kolor dymu ?, skąd dochodzą te stuki ? nie świeci Ci sie kontrolka od oleju albo stop ???
    nic mi się nie świeci. stuki wydaje mi się ze gdzieś koło silnika słychać je tylko jak jadę i dodaje gazu jak auto stoi to nie. dym jaki kolor....... niema znaczącego odcienia nie jest niebieski ani biały nie wiem jak to określić normalny dym jak każde auto popielaty ??
    szyba18, Glory alle luja jest w tym temacie jakiś mod
    To niech tłumaczy na nas język
    Weźcie go ze mnie bo go zabije jak mawiał mój kumpel a tym bardziej że jest z MP


    szyba18, jak stoi na luzie i dodasz gazu to tesz klepie?? moze paneweczki stukaja
    A jak zimny,to stuka,a pozniej,powyzej 70st,juz cichnie???Jeżeli tak masz to pierwsza tuleja wytarta,luźny tłok i stuka, 1,8 tak maja.
    masz luzy na kolektorze, pewnie też brak uszczelki i stąd ten dym przy odpalaniu i stuki jak jedziesz. Posprawdzaj to i zobaczysz czy jest różnica.
    a moze zawory klekotaja bo 1.9 ma regulacje na blaszkach, bo pawewki raczej cały czas słychac i cisnienie oleju traci przez co moze sie smarowanie palic na wolnych obrotach
    to ze dymi to o tej porze roku normalny obiaw,tylko czy nie dymi na niebiesko ale to raczej przez to nie puka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.