ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwblog.htw.pl

  • chomiki

    Witam,

    jeżdzę 405 1.9 Tdi i podczas jazdy zauwazam często, że wskazówka obrotów silnika spada do zera lub do niskich wartości (rzeczywiste obroty silnika są OK). Pewnie coś nie łączy - czasem jak gwałtowanie dodam gazu - wskazówka podnosi sie gwałtowie i pokazuje prawidłowe obroty - zaśniedziały styk, czy co?. Gdzie znajduję się czujnik obrotów w dieslu? Na pompie wtryskowej?

    Podobny problem jest ze wskaźnikiem poziomu paliwa. Niekiedy wskazówka szybko przesuwa się (waha się) w prawo i lewo np. o 2 mm (jadąc z jednostajną prędkością po prostej).

    Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

    pozdrawiam


    Panie Łukaszu chyba sie coś panu pomyliło z tym silnikiem TDI no chyba ze to jakiś swap z VW albo AUDI .Co do obrotów to regulator jest na pompie.

    coś panu pomyliło z tym silnikiem TDI

    raczej nie... poprostu I dopisał do TD ... a intercooler wasze auta tez maja.. wiec TDi
    no muszę dodać,że w moim też była taka przypadłość,tzn jak długo jadę np 3h to wskazówka obrotomierza opada na zero, za chwilę wraca do poprawnej wartości, ale jak auto odpocznie to jest gut, odpowiedzialna za to głupie zachowanie jest ta mała czarna skrzynka po lewej stronie patrząc na silnik od przodu pojazdu ,przed kielichem mc persona, byłem z tym u znajomego elektronika i powiedział mi że jak to uda mi się rozebrać to naprawi(to jest zalane jakąś gumą)rozebrałem , wymienił jeden scalak i jakiś opornik i DZIAŁA, już się tak nie robi.


    1,9 TDi Twin Turbo 16V
    Bardzo dziekuję Ci Irku za profesjonalną wypowiedź. Znalazłem na forum podobny temat i myślałem, że coś po prostu nie łączy przy czujniku, ale sprawdzę tę skrzynkę.

    pozdrawiam ;)

    __________________________________________________________________________
    Co do pozostałych postów powiem tylko tyle, że są zbędne i zaśmiecają tylko temat. Jeśli ktoś nie zna rozwiązania problemu nie powinien się wypowiadać, tym bardziej czepiając się oznaczenia silnika jakie podałem.
    Sprawdziłem tę skrzynkę - u mnie są w niej dwie kostki (przekaźniki). Ale...:

    - po wyjęciu jednego nie mogę uruchomić samochodu,
    - po wyjęciu drugiego - po uruchomieniu silnik nie równo pracuje.
    To tak, jakby miały coś wspolnego z pompą wtryskową.

    Pytanie: czy to napewno oto chodziło???

    To mnie zastanawia: "wymienił jeden scalak i jakiś opornik". Z tego, co się orientuje to w przekaźnikach nie ma oporników i scalaków. Może chodzi o jakąś inna kostkę? Te przekażniki są u mnie koloru fioletowego i raczej nie są zalane guma. Obudowy są plastykowe.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.