ďťż
chomiki
Pompa paliwa i Czujnik wskazania temperatury w 1.8 SRI
Przy temperaturze 70-80 stopni gaśnie.
silnik nie pali przy niskich temperaturach...
Wyniki spalania oraz problem z temperatura
Włacza sie kontrolka STOP i czerwona od temperatury?
Temperatura w biosie a odczyty everesta
temperatura silnika 100 stopni
Niska temperatura płynu chłodniczego
Temperatura robocza silnika 1.9 TD
Problem z temperaturą silnika w 1.9 TD
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam,
    otóż poczytałem trochę tematy na forum, w których był podobny problem do mojego i powiem wam, że chciałbym się upewnić na sto procent, albo chociaż na 99 jak to u mnie może się kształtować.
    Otóż problem polega na tym, że auto podczas normalnej jazdy w trasie nie przekracza 80stopni C. czy jade 80 czy 130 temperatura nie przekracza 80, natomiast jak wjadę do miasta i zaczynam się toczyć to temperatura zaczyna powoli rosnąć. Przekracza 90 stopni i nawet do 100 stopni dobija, dzisiaj przy dłuższym staniu w miejscu było nawet troszkę ponad 100 stopni, wentylatory się włączają i wtedy zbija temperaturę do ok 88. Sęk w tym, że gdy nie przekraczałem 90 stopni to w aucie normalnie grzeje gorące powietrze, a gdy przekroczę 90 zaczyna wiać chłodne powietrze, ale takie dość dość chłodne, chociaż nagrzewnica jest na full. Płynu nie ubywa nic, zalany płynem zimowym dawno temu, odpowietrzony dobrze. Jeszcze dwa dni temu tego problemu nie było. Wtedy nie przekraczał w korku nawet 90 stopni, trzymał stałą temperaturę. Obstawiam, że to termostat padł. Co wy o tym myślicie?
    Wiem, że temat był, tylko chcę wiedzieć co wy o tym sądzicie, wysłuchać waszego zdania w tej kwestii.


    sprawdz czy nie ubyło Ci płynu w chłodnicy
    druga sprawa mógł CI sie zapowietrzyć
    trzecia sprawa to Termostat ci wysiadł
    Elmer, ale właśnie płynu nie ubyło ani grama, jak było go pod tą blaszkę co jest w chłodnicy, tak dalej go tyle jest (sprawdzane na zimnym silniku, co kilka dni rano przed odpaleniem sprawdzam). Druga sprawa, to jak sam od siebie mógł się zapowietrzyć? Generalnie auto grzeje ciepełkiem i to solidnie, ale po przekroczeniu tej magicznej temperatury jak pisałem wyżej zaczyna być chłodne. Też stawiam na termostat, ale chcę się upewnić. Słyszałem też, że to może być wina uszczelki pod głowicą. Jak to ocenić?
    hmm dymi ci na biało ale tak jak każde auto zimą tylko tak fest i sprawdz czy na szabelce nie masz masła

    spróbuj jeszcze przedmuchać chłodnice kompresorem ale w strone przeciwną do jazdy
    ale obstawiałbym na termostat


    Kopci troche na biało jak na gazie jeżdzę, na benzynie nic nie kopci. Masełka nie ma ani na korku ani na bagnecie. Poziom oleju OK
    na gazie to normalne wiec obstawiałbym na termostat
    Prono, Skoro dobrze odpowietrzony to termostat się zawiesza
    Witam mam podobnie, z tym że termostat wymieniony dziś do 99 stopni, drugi bieg i schodzi do 91-92 niby ok, ale taka temp. nie moze być! Nie wiem już co robić dziś wymieniałem Pompe wody, napinacz, pasek rozrządu i termostat właśnie bo wczesniej mialem do okolo 95-96 i teraz jest jeszcze gorzej ! Jutro jade nad morze i nie wiem czy dojade! pomóżcie...
    a odpowietrzyłeś dobrze? Może chłodnica już niedomaga po prostu?
    A 1 bieg działa? Dobrze odpowietrzyłeś?
    odpowietrzał serwis... wlali 7 litrow płynu... za 90 zł !! Sku#$#@yny... chłodnica ponoć jeszcze jest ok...

    tak 1 bieg załącza sie tak przy okolo 90
    ciężka sprawa, możesz kiedyś podjechać to popatrzymy :>
    o 6 jutro wyruszam, mega zależy mi na czasie... : ((
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.