ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Czy ma ktoś z was zdjęcie lub schemat silnika xu5jp lub ju7jp? chciałbym się dowiedzieć jak rozchodzą się te węże od wlewu oleju, te które wchodzą z przodu nad miską olejową wymieniłem a z tyłu jeszcze mi wywala olej jak one się w ogóle nazywają? ma ktoś takie?


    Podaj o co co chodzi na schemacie?


    yyy..to nie ten silnik mam xu5jp.U mnie tych przewodów jest więceji wygląda to troszke inaczej.Przewody 5 i 6 wchodzą w tym samym miejscu ale potem łączą się w jeden gróbszy i wchoszą spowrowrotem do silnika na wysokości korka wlewu oleju.
    Wydaje mi się że to jest schemat silnika na mono wtrysku,ja mam pełen wtrysk.
    Ten powinien byc dobry




    tak to ten Wymieniłem przewody 70 i 71.Ale wyciek jest jeszcze z tyłu silnika,a tego na schemacie nie widać czy są tam jeszcze takie węże?
    Wiecej nie ma to wsio. Wyciek jest prawdopodobnie spod pokrywy albospod uszczelki głowicy.
    oj to nie ciekawie brzmi ile może kosztować naprawa?
    Sprawdz z tylu silnika czujnik poziomu oleju... mi z tamtad cieklo.. taka glupota a tyle stresu mialem... Pozdrawiam
    Jeśli chodzi o pokrywę zaworów to tego raczej nie uszczelnisz, jak nie cieknie dużo to daj sobie spokój, jak z uszczelki pod głowicą to koszt wymiany uszczelki jakieś 500 zł zależnie od serwisu
    To jest takie gdybanie, wjedź na kanał i zrób fotę to coś się doradzi
    kurde martwi mnie to bo wyciek jest dość duży,a kanału nie mam pokombinuje coś w przyszłym tygodniu.Powiedzcie ile musi ubyć oleju żeby się zapaliła kontrolka na desce (co jakiś czas dolewam kiedy na ostrzejszych zakrętach mrugnie mi kontrolka) i jak powinien pokazywać wskaźnik poziomu na desce?
    na 99% ciekne spod uszczelki w pokrywie zaworow... w ojca pugu tez tak jest i wali z uszczelki na zaworach prosito na kolektor wydechowy... a wszystko to z powodu zapchanej odmy czyli tych wezykow ktore wymieniles... ale jesli wymieniles te przewody warto tez wymienic ta uszczelke bo jesli sie rozszczelnila to juz bedzie cieko ... mysle ze lepszym wyjsciem jest dac czerwony silicon zamiast uszczelki bo te uszczelki są *UJA warte i beda ciekly zawsze , a co do sprawdzenia czy to leci spod pokrywy... jak dasz rade to wloz reke miedzy silnik a TYLNA SCIANE komory czyli tą sciane"grodziową" i wyczuj gdzie konczy sie plasikowa pokrywa i tam przejedz palcem a na 99% bedzie olej .. poza tym jesli leci tobie na kolektor wydechowy to na bank leci z uszczelki na zaworach bo spod głowicy niema opcji by wleciało na kolektor chyba ze jakies magia , wiec na podsumowanie to na 99% uszczelka , a zapchana odma i wywalona uszczelka pokrywy zaworow to przypadlosc tych silnikow. Gdy jezdzisz krotkie trazy zwlaszcza na LPG to w odmie osadza sie "kisiel" koloru capuchino i on zatyka odme , ale jak sie silnik nagrzeje to kisiel robi sie rzadki i jakos przedmucha ale nim to nastąpi cisnienie z pokrywy zaworow szuka ujscia i wali najczesciej uszczelką pokrywy lub rzadziej bagnetem , ja w ojca pugu przed zimą i po zimie zawsze czyscilem odme by niemiec wlasnie takiego problemu,
    ale jest zasada ktorej tzreba przestrzegac...

    -- nie pałowac zimnego silnika bo wtedy ten kisiel jest najgesciejszy (nim sie silnik nagrzeje) i wlasnei wtedy wywalenie uszczelki jest najbardziej prawdopodobne
    Jak masz AŻ TAKI wyciek to musisz się tym zająć bo szkoda silnika
    Wskaźnik poziomu oleju pokazuje jak włączysz zapłon, po zapaleniu silnika przestaje pokazywać

    kurde martwi mnie to bo wyciek jest dość duży,a kanału nie mam pokombinuje coś w przyszłym tygodniu.Powiedzcie ile musi ubyć oleju żeby się zapaliła kontrolka na desce (co jakiś czas dolewam kiedy na ostrzejszych zakrętach mrugnie mi kontrolka) i jak powinien pokazywać wskaźnik poziomu na desce?

    jak się zapali to juz chyba wcale, ona sie zapala jak nie ma ciśnienia, kumpel w aucie miał tylko litr a ona nie świeciła... a ten wskaśnik to tylko na sztuke jest, silnik musi być zimny a auto stać na równym terenie, najpewniejsza opcja to bagnet
    gik, u mnie wskazuje dobrze
    ale nie można sie tylko na nim wzorowac bo już nie jeden sie przejechał np. kumpel zachwalał w renault kangoo tam na wyświetlaczu są takie "kropelki" było full nie sprawdzał bagnetem bo po co, nagle pewnego dnia wsiada a tam ani jednej kropelki, patrzy na bagnet... susza hehe
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.