ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam.
    Dzisiaj wracalem z trasy ze Szczecina. Predkosc srednio jakies 110-120km/h.
    Jechalem oczywiscie bez przerwy. Co zauwazylem... Samochod nie chcial sie nagrzac do swoich 90 stopni. Ciagle ok 75 stopni bylo i nie chcial wejsc wyzej. Wiatraki chyba nie chodzily, chociaz nie jestem tego pewny na 100%. Wiem ze w miescie wlaczala mi sie dopiero przy 92 stopniach.
    Dodam, ze niedawno wymieniana byla uszczelka pod glowica.
    Spalanie w miescie na krotkich odcinkach dalej beznadziejne ( 10 litrow ). Jak na turbodiesla to wg mnie zdecydowanie za duzo. Dodam, ze sa nowe koncowki wtryskiwaczy, nowe zawory, gniazda szlifowane.
    Jedyne co w zasadzie jest zmienione, to musialem ominac oryginalny filtr paliwa, bo byl pekniety i wstawilem taki przeplywowy. Do tego podgrzewacz paliwa ( ciepla woda ) z allegro.
    A termostat wymeinialem jakies 3 miesiace temu. Chlodnica szczelna.

    Oczywiscie co idzie z temperatura o nagrzaniu wnetrza moglem pomarzyc Lecialo letnie powietrze.


    Wyglada na to, ze termostat sie nie domyka.
    termostat wymieniałeś 3 miesiące temu, ale mógł się zawiesić sprawdź go

    Predkosc srednio jakies 110-120km/h.
    Jechalem oczywiscie bez przerwy. Co zauwazylem... Samochod nie chcial sie nagrzac do swoich 90 stopni. Ciagle ok 75 stopni bylo i nie chcial wejsc wyzej.

    Jak miał sie nagrzac jak ciagle jechałes ? w miescie tez nie osiaga 90 C ?


    W miescie osiaga 92 stopnie, wlaczaja sie 2 wentylatory, spada do 87 i tak w kolko.
    Jak pisałem termostat jest uwalony albo nieodpowiednio dobrany innej możliwości nie ma.

    W miescie osiaga 92 stopnie, wlaczaja sie 2 wentylatory, spada do 87 i tak w kolko.
    A jak sie nagrzeje i zacznisz jechac teperatura spada ponizej 80 C ? Jezeli tak to termostat .
    wykręć termostat i zobacz co na nim jest napisane-przeważnie ma podaną temperaturę otwierania, a jak nie ma to podaj jego oznaczenia to Ci powiem przy jakich temperaturach się otwiera
    sprawdziłem przed chwilką jakie powinny być parametry termostatu dla twojego samochodu- dla diesla-wszystkie modele D i TD 83*C, benzunowe 88*C i 89*C , tyle mogę poradzić
    ja jezdze po miescie i u mnie ciagle jest na 70-75stopni... to dobrze czy zle?? 1,8TD 91r
    Marshall_85, jest tragicznie
    mi raz też padł termostat po 2 czy 3 miesiącach, objaw identyczny jak u Ciebie levis

    ja jezdze po miescie i u mnie ciagle jest na 70-75stopni... to dobrze czy zle?? 1,8TD 91r

    Ty nienarzekasz, ale co na to Twój silnik ?
    Shaggy, Tak sprzedaję:)

    Ty nienarzekasz, ale co na to Twój silnik ?

    A co on na to. To moj 2 pug diesel i tak samo sie zachowuje. Jezeli silnik zostal tak zaprojektowany to czemu szukac dziury w calym?
    Z uwagi na warunki w jakich pracuje XUD żabojady obnizyły temperaturę otwierania termostatu i jak nie ma dużego obciązenia i temperatury otoczenia to trudno XUD zagrzać powyżej 80 stopni .ale to jest temp. płynu , silnik swoja ma .
    levis jak ja kupiłem swojego turbo dieselka to na trasie miałem cały czas temperaturę około 75 stopni, w mieście nagrzewał się cięzko ale dochodził do 92-95 stopni w korkach, a potem schładzał do 86-88 stopni. Wymieniłem termostat i teraz nagrzewa się dosyć szybko, na trasie trzyma ładnie około 86 stopni, w mieście normalnie dochodzi do 92-95 stopni i schodzi jak wyżej. Jeździłem kumpla też TD i też mu trzymał około 86.
    Czasem mam wrazenie ze moj pezocik pali mniej jak lece 130-140 niz 90-100 Nie wiem czy jest to mozliwe, ale z obliczen jakos mi tak wychodzi
    Ja również długi czas zastanawiałem sie nad tym problemem ale okazało sie po wizycie w Peugeocie ze termostat jest sprawny a ten osprzet jest tak zaprojektowany przynajmniej w moim modelu wiec nie przejmuj sie jezeli chcesz go szybciej nagrzewac zimnymi porankami to pierwsze kilometry pokonuj na 3-4 biegu przy obrotach 2,5 - 3 tys Szybciej sie nagrzewa i lapie porzadana temperature 80 stopni (+/- 2 stopnie) to chyba wszystko pozdrawiam
    to jest tez dobry sposób na szybkie pozbycie się paliwa z baku
    Wszystkie madre poradniki podaja, ze silnik powinno sie rozgrzewac przede wszystkim pod obciazeniem a nie na chodzie jalowym i ze najlepiej jak najszybciej - oczywiscie w zgodzie z rozsadkiem wchodzic na jak najwyzsze biegi.
    moim zdaniem nie masz powodow do zmartwien...moja 405 tak samo robi...poprostu mam dobry uklad chlodzenia.i jesli nie masz innych niepokojacych objawow to wszystko jest ok:)
    Mam dokładnie to samo 70-75 stopni i to jest max mam gdzieś taki fajny termometr do sprawdzania temperatury w chłodnicy będzie trzeba go odszukać
    Powtarzam, to nie jest dobrze. Temp powinna byc w granicy 82-85 stopni...
    kolego czemu sadzisz ze temp. prawidlowa dla tego silnika wynosi 82-85 stopni ?
    stąd:

    pasi?
    cza czytać
    ok tabela mowi swoje ale ja nadal bede trwal w przekonaniu ze niektore 405 rozgrzewaja sie do 75..80 stopni i jest wszystko si
    a o czym to niby swiadczy??? temperatura jest ok jak na ta pore roku i takie temperatury jakie panuja....to co jest w tej tabeli to temperatury wlaczania wentylatorow i temperatury otwarcia termostatu...i to wszystko, poczekaj az bedzie na zewnatrz 25 stopni i staniesz chwile w korku to wentylatory beda chodzic non stop, masz wszystko spoko z ukladem chlodzenia, bardziej bym sie martwil jakby sie przegrzewal, diesle sa na to wrazliwe , a tak to masz pewnosc ze w upaly i w korkach go nie przegrzejesz...
    w moim lwie ostatnio tez miałem problemy z temp. silnika kiedys zmieniałem termostat bo tez góra 80 stopni tylko osiagal załozyłem drugi i było jeszcze gorzej ledwo 70 stopni wyjałem i sprawdzałem ich w goracej wodzie ktory sie pierwszy otwiera i przy jakiej dokładnie temperaturze termometrem z pieca c.o. ten gorszy otwierał sie przy 70 stopniach drugi za to w tescie przy 90 tak jak ksiazka pisze po załozeniu jednak silnik w czasie jazdy osiaga max 80 stopni jak kedys tylko w miescie jest ok 90 stopni wentylator sie włacza ochłodzi go i znowu 90 stopni takze nie masz sie co martwic tak jak kolega wczesniej napisał lepiej nie dogrzany niz przegrzany w lecie bedzie ok 80 stopni to całkiem dobra temp.
    xxx
    Prawidłowo działający układ powinien trzymać temperaturę książkowo i bez większych wahań, np. w moim sri temperatura sobie skaczę, dojadę w korek i wentylatory się włączają. A w Asi sri temperatura stoi tak jak powinna, w korku może trochę się podnosi, ale zaraz wraca do normy.
    no jak ladnie koledzy mnie tu wyreczyli nie masz sie co martwic. temperatura jest jak najbardziej ok:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.