ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    zawsze temperatura dochodziła gdzieś do 90st, teraz rośnie i przy 100 włącza sie drugi bieg wentylatora, pierwszy bieg wydaje mi że chodzi bo jak wyszedłem z auta to było słychac wentylator ale ciszej. Jeszcze sprawdzę. Co to ew. może byc ?
    kurde ja ja niecierpię niespodziewanych wydatków a po weekendzie miałem go wystawic na sprzedaż


    Termostat może nie otwiera tak jak powinien
    - może zapowietrzony układ,
    - może za mało płynu,
    - a może poszli do lasu
    jeszcze się przypatrzyłem i tak
    potrzymałem go na postoju do 9x stopni i żadna wichura się nie włączyła, potem ruszyłem do domu, po drodze temp 90st i jak już zaparkowałem przy trochę > 100st włączyła się głośna wichura i po paru sekundach przełączyła się na cichszą, dlatego myślałem że działa 1 bieg


    po pierwsze sprawdz poziom płynu w chłodnicy (jak jest za mało to może być przyczyną)
    po drugie sprawdz czujnik temperatury w chłodnicy moze być tak ze czujnik wlącza sie jako 2 bieg...czyli powyzej 90 stopni...ja mam czujnik który włącza pierwszy wentylator przy 88 stopniach a drugi przy 95 bodajże
    po tzrecie jak wyżej wymienione nie pomogą to raczej stawialbym na termostat
    zmien czujnik na 2 stopniowy ze wcześniejszym właczeniem i spokój
    ja mam podobny problem i tak samo nie wiem jak sobie z tym poradzić
    Ja miałam coś takiego, z tym że u mnie bieg pierwszy się w ogóle nie włączał , tylko drugi przy setce. Czujnik temp był nowiutki, wszystko było szczelne, termostat wyrzuciłam, płyn w chłodnicy ok, okazało się, że opornica się zepsuła, piewrszy bieg kompletnie się nie włączał, a że nie mogłam nigdzie znaleźć nowej, obcięłam dwa kabelki do niej dochodzące i połączyłam drugimi końcami. Pozamieniałam "miejscami":)
    Bieg drugi zaczął włączać się jak pierwszy i samochód się nie grzał.
    Na zimę włożyłam termostat i znów setka, poszłam do innego mechanika po rade:), który sprawdził temperature czujnikiem i okazało się, ze mimo to,ze czujnik pokazuje 100 st. należy odjąc od tego jakies 10. I dodał, że póki się płyn nie gotuje i temp nie rośnie dalej, to nie mam się czym martwić.
    No to się nie martwię..
    Przede wszystkim sprawdź płyn, może jest słabej jakości, i czy dobrze jest odpowietrzony układ. Swoją drogą w maju ciepło było..:)

    No to się nie martwię..
    sie zmartwisz jak ci wysiepa uszczelke pod głowicą...

    jest kilka rodajów termostatów, są takie gdzie otwarcie zaczyna sie juz przy 83C a pełne nastepuje juz przy 85-86C dodatkowo termo włacznik wentylatora też ma rózne stopnie właczania najlepiej kupic taki ok 86C aby temperatura jak najrzadziej dochodziła do 90C mimo ze pug "tak ma" to jednak dla uszczelki zdrowe nie jest
    Mam taki czujnik,ktory ma dzialac przy nizszej temp.. termostat kupowalam wg typu silnika,nie wiem kiedy sie otwiera. Uszczelka byla zmieniania miesiac temu.
    powinnam zmienic termostat?
    ja bym zmienił i nie szukał pod silnik a pod temperature otwarcia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.