ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rasmusland.pev.pl

  • chomiki

    Panowie pomocy, od tygodnia moja 405 1.9 benzyna na monowtrysku ma problemy. odpala w każdych warunkach, normalnie pracuje na jałowym biegu i wtedy też normalnie wkręca się na obroty natomiast na biegu zwłaszcza powyżej pierwszego przy gwałtownym wciśnięciu gazu silnik się dusi, jeśli będę powoli wciskał gaz to się rozpędzi ale ma mało mocy i z większą górką ma problem. Wymieniłem filtr paliwa, kable i map - sensor, ciśnienie paliwa sprawdzone i jest OK. Proszę pomóżcie


    zobacz elektro zawór zimnego powietrza. co prawda on jest od wolnych obrotów ale miałem podobnie zwłaszcza jak zimny gaz w deche a on dławi sie. proponuję go przeczyścić i do płynu hamulcowego wsadzić
    a który to ten zawór zimnego powietrza?
    Jeśli mnie pamięć nie myli jest to silniczek krokowy.



    Jeśli mnie pamięć nie myli jest to silniczek krokowy.
    To jest to:)
    Silniczek krokowy nic nie ma do tego-on jest tylko od wolnych obrotów.
    może byc CT powietrza zasysanege w kolektorze ssącym lub czujnik położenia przepustnicy, a najlepioej odpytaj go z błędów może coś powie

    Silniczek krokowy nic nie ma do tego-on jest tylko od wolnych obrotów.

    a na marginesie, silnik krokowy nie jest tylko do wolnych!.... krokowiec ma wplyw na prace silnika w roznych warunkach, w tym takze w czasie gwaltownego przyspieszania....
    dziękuje Panowie, zaraz wymontuję silniczek i potencjometr, przemyję i zobaczę jaki będzie efekt, a czujnik temp to dopiero w poniedziałek
    wszystko wymieniłem i delaj nic, przeczyszczona mam przewody paliwowe i jest lepiej, choć jeszcze ma taki moment na każdym biegu że go lekko dławi, jutro jeszcze świece zmienię
    wymieniłem świece i dalej nie śmiga, mniej dławi po wyczyszczeniu baku ale strasznie kopci i spaliny okropnie śmierdzą, i doszła jeszcze jedna kwestia jak po wymianie sondy lambda zaadoptować ja do kompa - fenixa 1b? pomocy panowie, bo mnie już krew no i benzyna zalewa

    jak po wymianie sondy lambda zaadoptować ja do kompa na moje to po prostu zrestartować kompa w sposób opisany na forum.
    Jakie masz kable WN???
    a kable WN to kable wysokiego napięcia, bo jeśli tak to są nowe, no właśnie mam problem ze znalezieniem jak zresetować system fenix

    jak zresetować system fenix tak jak system mega super duper wypas...

    WYPIAĆ SOBIE MASE Z AKU ISĆ NA CAŁA NOC DO DOMU RANO PODPIĄĆ I PARKOTAĆ DO ZAŁĄCZENIE WENT.

    (warto potem na zmiennych obrotach(pełen zakres) parkotać do 2giego załączenia

    no właśnie już odpinałem aku i kompa ale nie na tak długo i żadnego efektu, teraz spróbuję na cały dzień i noc, akurat zaraz do pracy idę i odpalę go jutro rano, dzięki za odzew
    nie pamiętam czy masz tam wtyczkę do diagnostyki ,jak masz to wepnij kabel, tak jakbyś chciał robić diagnostykę, zrób sobie przy okazji, a potem na niech tam 30 sekund przytknij do masy w celu skasowania błędów i dopiero wtedy wyłącz kompa.
    w feniksie podobno nie ma możliwości samodiagnostyki więc z tym będzie problem a nie mam dostępu do kompa żeby go podpiąć, byłem w aso żeby go podłączyli ale stwierdzili że nie mogą się skomunikować z nim czyli dalej kiszka
    A jeśli chodzi o kable WN, to jest różnica i to wielka, jakka masz Janmora to sobie je w buty wsadź - co z tego, że są nowe.
    Miałem to samo.
    muszę to sprawdzić, bo nawet nie pamiętam jakie kupowałem, bo brałem na szybko to co było w sklepie

    zrobiłem reset kompa wymarzłem strasznie na dworze, ale nic to nie dało dalej się dławi i okropnie kopci
    zdejmij kopułkę, i dokładnie ją w środku wytrzyj do czystości, sprawdź czy nie ma ścieżek węglowych - przebić, sprawdź styk grafitowy na dnie kopułki.
    Taki objaw wskazuje najprawdopodobniej na jakieś przebicie na zapłonie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.