ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Silnik nie chodzi na paliwie powyżej 2000 tys/ obr, pompka paliwa jest sprawdzona (dobra),
    a na gazie na wolnych obrotach wchodzi na 2000 tys/ obr. Czy to może być wina komputera silnika???


    Daj jakieś informacje- wtrysk czy gaźnik?
    dokładniej opisz co sie dzieje , dajesz gazu on gaśnie ??
    spróbuj zresetować kompa

    pompka paliwa jest sprawdzona (dobra), moja też niby była dobra ale nie dawała prawidłowego cisnienia paliwa albo wtryski staneły


    Czy temat wogóle nadaje się do tego działu ??
    Jest to peugeot 405 kombi z 1995 roku, z silnikiem 1,8, pełny wtrysk, gaz fabryczny holenderski. Na gazie chodzi jak rakieta, lecz przy zmianie biegów lub na skrzyżowaniach wchodzi od 2000 do 2500 obr, wyje przez 10 - 15 sekund, obroty spadają do 1000 i chodzi dobrze, gdy ruszę dalej dzieje się to samo. Najgorzej w zimę ponieważ bez gazu dodawania sam leci 50 - 60 km/h, aż strach jechać. Na paliwie odpala i chodzi ładnie na wolnych obrotach, gdy dodam gazu przerywa, kicha, dusi się i paliwo odcina przy 2000 obr, tak jakby nie spalał bo z rury kapie i śmierdzi niespalone paliwo.
    Mechanik sprawdzał pompkę paliwa, sondę i stwierdził, że jest popsute połowę silnika komputera, który już kilka razy resetowałem i nic nie pomogło.
    Mój samochód to rzadko spotykany typ... już nie mam do niego siły, nie mówiąc o mechaniku, komputer podobno kosztuje więcej niż to auto.

    Mój samochód to rzadko spotykany typ... już nie mam do niego siły, nie mówiąc o mechaniku, komputer podobno kosztuje więcej niż to auto.
    Bzdury opowiadasz, to jest normalnie spotykany model
    Spróbuj najpierw zrobić sobie diagnostykę, poszukaj na forum było opisane jak to zrobić sprawdź czy ci się czasem przepustnica nie zacina przyczyn może być mnóstwo, ale najpierw poszukaj na forum bo nie pierwszy masz problemy z obrotami
    Aha i zmień mechanika, bo ten cię oszukuje

    Ps.: komputer można kupić za 3 stówy, więc jeśli masz tańsze auto.......
    3miesiące temu wymieniłem drugi silnik na starym było to samo może to jednak ten komputer
    sprawdx sonde, bo moze zle informacje wysylac do kompa, a ten mróz co nas dopadl wszystko pogarsza, u mnie tez jak nie jakas rurka peknie to rozrusznik, a wczoraj alternator musialem wymienic, bo szczotka z regulatora napiecia wypadla, masakra
    sonde sprawdzał mechanik na starym silniku była dobra a gdzie ona jest a może to przepływomierz i czy jest w silniku 1,8 z pelnym wtryskiem

    sonde sprawdzał mechanik na starym silniku była dobra a gdzie ona jest za kolektorem wydechowym na rurze
    czy komputer z 1,6 pasuje do 1,8 cz musi być dobrany do silnika

    czy komputer z 1,6 pasuje do 1,8 cz musi być dobrany do silnika
    pasuje z 1,6 ale znacznie lepszy jest dedykowany do 1,8
    czy auto będzie jeżdzić na innym komputerze tej samej firmy, lecz o innych numerach
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.