ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Witam Was serdecznie i mam nadzieję, że mi pomożecie.
    Mam Peugeota 405 GL 1,4 gaźnik (BENZYNA).
    Staruszek był w naprawie. Wymiana półosi, tarcz i klocków hamulcowych. Wszystko było Ok do dnia następnego.
    Rano odpaliłem go jak zwykle (ssanie ręczne). Zawsze tak odpalałem wyciągając cięgno do końca, potem wciskałem je do połowy a po jakiś 200-300 m całkowicie.
    Zawsze odpalał pięknie. Teraz po wyciągnięci cięgna ssania wskakuje na bardzo wysokie obroty, których wcześniej nie było (wiem, ze na ssaniu obroty normalnie są wyższe, ale nie aż takie). Po wolnym wciskaniu cięgna obroty jeszcze się zwiększają. Dopiero po przejechaniu jakiś 500 m po całkowitym wciśnięciu cięgna wszystko jest znowu OK.
    (W samochodzie mam obrotomierza, więc trudno mi określić jak wysokie to obroty)
    To auto mam od 10 lat i nic takiego nigdy mi się nie przytrafiło.
    Byłem u tego mechanika, ale on twierdzi, że nic nie kręcił ani przy gaźniku ani przy zapłonie.
    Bardzo w to wątpię, bo po odbiorze z naprawy auto miało trochę za wysokie obroty na postoju. Sprawdziłem gaźnik. Przepustnica działa poprawnie.
    Co to może być??? Gaźnik to chyba nie, bo sam go regulowałem jak był rozgrzany i podczas jazdy auto zachowuje się normalnie. To odpalanie mnie wnerwia, bo rano wyje jak szalone.
    POMOCY.
    Gdzie się z tym udać??? Do gaźnikowca, czy elektryka?

    Proszę nie używaj kolorów i pogrubień do zaznaczania całego tekstu


    Przyłączam się do tematu
    Tyle że ja wysuwam ssane minimalnie ,obroty wzrastają (to normalne) tyle że jak auto jest zimne to w czasie powolnej jazdy potrafi strasznie szarpać silnikiem (gdy się rozgrzewa).
    Przy pierwszym "porannym" odpaleniu muszę go delikatnie przegazować bo inaczej gaśnie (po przegazowaniu nawet jednokrotnym wszystko jest OK) Gdzieś czytałem że w moim przypadku to może być wina membrany w gaźniku...
    Obaj podajcie jakie macie gazniki.
    No to ja mam problem, bo nie mam pojęcia co to za gaźnik.
    Nie mam żadnej książki od tego samochodu.

    Zrobiłem fotki tego gaźnika.
    Tak wygląda z różnych stron.









    Może przy okazji dowiem się co to za gaźnik.


    Wygląda to na SOLEX 34PBISA. Więc sprawdz czy cięgno ssania nie jest gdzieś załamane oraz czy dobrze jest odpowietrzony układ chłodzenia, moze się tak zdarzyc , ze mechanicy gdzieś uszkodzili przewody chłodzenia i naprawili to a teraz sie nie przyznaja a układ jest zapowietrzony albo grzebiąc pozaginali linke ssania.
    Ja mam Prawdopodobnie SOLEX 32/34 (na takiego mi wygląda), gdzieś czytałem że może to być wina uszkodzonej membrany... Wszystkie linki mam poprawne, nigdzie nie zaobserwowałem jakiś przedmuchów ani podcieków...
    Świece mam nowe Eyqem dedykowane do mojego silnika, (auto jest zasilane tylko benzyną), filtr powierza wymieniałem przed zimą, objawy po wymianie nie zmieniły się, Na co mogę jeszcze stawiać to to że może gaźnik jest cały zasyfiały gdyż po poprzednim właścicielu w obudowie filtra był straszny syf, pszczoły, muchy, a nawet liście...

    Czego nie dodałem wcześniej: Auto po ostrzejszej jeździe jak i po wyboistej drodze po wysprzęgleniu na wolnych obrotach potrafi gasnąć, po przegazowaniu jest wszystko OK.
    ziulek61,
    po odpaleniu silnika i na zdjętym filtrze powietrza doprowadz silnik tak do 3500 obrotów a następnie ręką zatkaj wlot powietrza jednocześnie dodając na gazniku obrotów tuż przed zadławieniem silnika odejmij rękę i staraj sie aby silnik nie zgasł jak wskoczy na obrity to je zmniejsz, zrob tak ze dwa razy to w jezyku gaznikowców nazywa się kocioł w taki sposób można doraznie oczyścik gaznik i sprawdzić czy to jest przyczyna jego wadliwej pracy, jak tak to normalne czyszczenie a jak nie to nadal szukanie przyczyny .
    Jak nie pomoże to zakup zestawu naprawczego w ETER-MOT i naprawa membramy i uszczelnień.
    Tak też myślałem kupić zestaw naprawczy w tym sklepie (Bardzo dobry sklep i mieszkam niedaleko) ale widziałem też zestawy naprawcze w IC (taniej)
    Zgadza sie , że taniej ale ten z ETER-MOT jest pełniejszy i lepszy jakosciowo, już z IC nie biore bo sa reklamacje.
    Linka ssania działa poprawnie. Nigdzie jej nie blokuje. Sprawdzałem. Przepustnica działa jak należy. Jeśli chodzi o układ chłodzenia, to raczej nikt przy nim nie grzebał.
    Zobaczę, czy układ nie jest zapowietrzony.
    Dzięki za radę.
    Jak nie pomoże, będę pytał dalej.
    Pozdrawiam.
    erni25
    Układ chłodzenia mam odpowietrzony, zrobiłem też ten tzw. "Kocioł", nooo.... może trochę pomogło, ale nadal te obroty na ssaniu są jednak za wysokie.
    Po rozgrzaniu silnika - (wyłączeniu ssania) jest OK.
    To jednak wyglada , ze czeka Ciebie naprawa gaznika. Polecam w Kaliszu Regeneracja Gazników RENGAZ Kalisz ul.Łódzka 205. Solidna firma.
    Całe szczęście, że ta firma jest w moim mieście. Facet nazywa się Mendera. Jeden z lepszych gaźnikowców w Polsce. Trochę się boję o koszty, ale co zrobić.
    Dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.