ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Pytanie do właściciela pojazdu czyli do A123 Wytłumacz mi co dokładnie ma zmienione ten silnik że ma 141 koni i jakie jest jego dokładne oznaczenie.


    pytania do wlasciciela to na pw...a konie to z nalepki 4x4:-)
    A123, aha rozumiem pytanie było nie na PW z prostego powodu - inni też byli ciekawi To mówisz że nalepka 4x4 daje 20koni?

    pytania do wlasciciela to na pw.. Też tak mi się wydaje, że takie pytania na PW.
    Ewentualnie jak temat byłby ciekawy to właściciel mógłby coś skrobnąć na forum


    A czy to jest pytanie z typu intymnych? Zadałem pytanie koledze A123, publicznie bo nie tylko mnie interesował ten silnik, okazało się że to jest naklejka i się wyjaśniło....
    jeszcze nalepie T16 i wtedy jak niektorzy dysponujac moca 200KM bede sobie jezdzil 280km/h a moze szybciej bo mnie nikt nie bedzie spowalnial;-) a jak kogos interesuje taki silnik to nirch sobie kupi taki, albo poprosi to udostepnie zwiedzajacym, biletow na to drukowal nie bede:-) ;-)
    Panowie, panowie a może do 4x4 były montowane jakieś inne 2,0?
    nie inne, takie same prawie, ale PRAWIE robi wielka roznice;-) i to tyle w tym dziecinnym temacie, jak dla mnie mozna zamknac....ci co chcieli i nawet sa z tego forum to juz mieli i okazje i mozliwosc ,obejzec a nawet sprawdzic ilosc tych koni, a poza tym to czasem sami posiadacze nie wiedza co posiadaja.....the end .... i tu litery koncowe....
    A123, teraz już nie rozumiem, myślałem że piszesz poważnie o tej naklejce, że po prostu tak sobie napisałeś 141 koni...

    Nie wiem czemu miał bym zamykać ten temat, jak i nie widzę by był dziecinny.
    Jeśli rzeczywiście masz 141koni - czyli o 20 koni więcej niż w serii to napisz czy to tuning, czy to taki typ silnika... Podaj dokładnie jeśli możesz oznaczenie, daj fotki, napisz co tam jest zmienione że ma taką moc... wiele osób to ciekawi.

    Chyba że ktoś inny ma wiedzę na temat tego silnika...
    w kodzie jest roznica jednej literki nie rfx tylko brfx, nie 20 koni tylko 15, inny uklad wydechowy, inna elektronika sterowania silnika, inna przepustnica,inny komp, inna mapa wtrysku, inny walek rozrzady, poza tym to samo, tylko wersje na szwajcarie wyposazano w te motory, tak cytryny jak i pugi...i tylko w 2 serwisach w polsce o tym wiedza i nie byli zdziwieni, bo ja sam po zakupie bylem , jak przyszlo wymieniac rozrzay i takie tam , cala tajemnica....a gdybym mial ochote sie chwalic albo rozpisywac to sam bym zalozyl temat ,a skoro nie zalozylem to oczywistym jest ze ochoty nie mam i dlatego do zamkniecia
    Takie małe OT ale A123 skąd masz te białe kierunki? Sprowadzałeś czy dostałeś w Polsce?
    no i już wszystko jasne w temacie

    cala tajemnica....a gdybym mial ochote sie chwalic albo rozpisywac to sam bym zalozyl temat ,a skoro nie zalozylem to oczywistym jest ze ochoty nie mam i dlatego do zamkniecia Po to jest to forum by poznawać "tajemnice" peugeota 405.... A jak masz taki silnik to jestem ciekawy... Więc pytam...

    A123 dopóki nie dasz fotek tych cudownych rzeczy które opisałeś to jestem zdania że to ściema, mogę się nawet założyć z tobą że nie masz nawet 130 koni - jeśli masz seryjny silnik, dam ci 500zł jeśli się mylę, ale przyjedź do mnie i pojedziemy na hamownie, jeśli się ty milisz to ja inkasuje 500zł idziesz na to?

    Czemu tak myślę? Bo odkąd jestem na tym forum nigdy w życiu nikt nie napisał że ma taką moc w 2.0 Poza tym w żadnym katalogu, żadnym folderze, w żadnej książce, nawet na googlach nie ma tego cuda o którym piszesz.... A sam śmiejesz się z gości co w 1.6 robią 200km/h
    Po pierwsze to byloby mozliwe, ale moment obrotowy przesunalby sie tak w gore, ze jazda tak ciezka buda, do tego z napedem 4x4 byla by bez sensu.

    141 koni z 1.9 8v wycisnieto w 205 Guttman, ktora miala sporo modyfikacji, m.in. walek sportowy, ktory powodowal, ze moc pojawiala sie dopiero od 4500 obrotow a konczyla przy 6800...
    Przy takim czyms, to ciezko byloby Ci ruszyc 405 do tego z napedem 4x4 to nie wiem.

    Predzej powiedzialbym, ze masz mniej niz 120 koni, na rzecz momentu obrotowego, zeby latwiej startowala Twoja maszyna.

    Ale jezeli lepiej Ci sie zyje, ze swiadomoscia posiadania 140 koni to spoko
    tak naprawde mam 80 koni i 400nm momentu, zabawni jestescie:-) i dlatego wlasnie juz na wstepie pisalem ze temat do zamkniecia.....jak mialem 5 lat i krecone wlosy to musialem wszystko udowadniac a teraz jestem juz na tyle stary ze mam na to wyj.....

    mam na to wyj..... no nie wiem nie wiem a jak ci pas jaja upier... i cyfra udusi?? chcesz do końca życia inwalidą być??
    pewnie sie orientujesz ze mi podchodzi:-)

    5 lat i krecone wlosy to musialem wszystko udowadniac a teraz jesteś stary i nie chcesz się podzielić informacjami, tak bym mógł ja jak i inni czytelnicy tego tematu rozpoznać kiedyś mocniejszą wersję... (jeśli taka istnieje)
    wiesz pod przyslowiowe siusiu to sie jeza bierze, ....mysle ze aluzje zrozumiales ....i tyle w tym temacie...
    A123, zrozumiałem tyle i napiszę to jeszcze raz, śmiejesz się z gości w 1.6 że po 200km/h latają a sam masz 141 koni w 2.0 rfx i tyle w temacie
    no jesli cie to uszczesliwia to ok.... co jeszcze moge zrobic dla twojego szczescia? mowisz i masz.... mogles to napisac na samym poczatku i nie ciagnac durnrgo tematu, ja juz napisalem ze nic nie musze ani nie mam ochoty udowadniac, przeciez ty wszystko wiesz i tak lepiej , dla twojego zddrowia i samopoczucia przyznaje ci racje w kazdym slowie, i teraz pelen szczescia bedziesz mogl spokojnie spac:-) szukam nalepki T24v, nie masz? bo z czystym sumieniem chce wpisac ze mam 240KM, a bez niej to nie wypada:-), a jak bedzie to moze mi uwierzysz, bo jak na niczym na swiecie strasznie mi na tym zalezy;-)
    A123, tak czytam Twoje wypociny i uważam że może zamiast naklejki T24v, T16 czy jeszcze jakiejś innej może poszukaj dobrego lekarza. A dla Twojej wiadomości peugeot 405 1,6 ma prędkość maksymalną podaną przez fabrykę 175 km/h. Ja swoim jechałem 180 km/h i miałem jeszcze troszkę luzu pod pedałem. A jak zamierzasz polemizować to może najpierw poczytaj coś na ten temat.
    Przyłączę się tez do tematu gdyż też wątpie w to wszystko... przeszukałem programy serwisowe spradzlem czy nawet w innych pugach i cytrynach montowali ten silnik itp... i okazalo sie ze w zadnej wersji puga ani cytryny czy to zwyklej czy x4 nie montowano tkiego typu silników... więc dla mnie to bajka... w googlach też nie ma wzmianki o czymś takim... a jeśli jest w tym chociarz troche prawdy to niech ktoś znajdzie jakąś stronę ( oprócz naszego forum ) na której ktoś cokolwiek o takim silniku wspominał )

    To tyle Pozdrawiam posiadaczy 8v którzy maja mniej niż 140 PS a może to V8 ?:D
    a ja zamknę temat, bo znowu zaczynają się zbędne napięcia. Saqul jak Cię następnym razem zainteresuje detal czyjegoś samochodu to wal do niego na PW zamiast zakładać wątek na forum. Jesteś klubowiczem i JR, a wszczynasz burdel. Tyle w tym temacie.
    Kitek, szanuję twoją osobę i również wymagam tego od Ciebie, więc jeśli masz osobiste uwagi do mojej osoby to proszę na PW... a jak już napisałeś na ogólnym to ci odpowiem:

    To co robię to nie "wszczynanie burdelu" tylko czysta ciekawość czy rzeczywiście taki silnik istnieje... myślisz że mam jakiś powód by zaszkodzić koledze A123? Denerwuje mnie tylko to że wyśmiewa się z innych klubowiczów i forumowiczów sam pisząc nieprawdę - co się okazało w toku tego tematu. I w przyszłości proszę Cię o to byś mniej frywolnie zamykał moje tematy...

    A123 posiada wiedzę którą się dzieli z nami, buduje zaufanie, ale to zaufanie musi być bez skazy, a taką skazą jest fabryczny silnik brfx który nie istniał.

    A123 jeśli jednak się mylę w tym temacie, to bardzo Cię przeproszę....

    I tym razem ja zamykam temat, by nie "wszczynać burdelu" Kitek, dalej możesz pisać do mnie na PW, A jeśli chodzi o A123 - jeśli chcesz odzyskać zaufanie w moich oczach to załóż temat na forum opisując swój silnik dokładnie.
    Pozwolę sobie na chwilowe odblokowanie tematu, aby wrzucic screen z zestawienia w FOCIE:


    Coś jest na rzeczy....
    Jak dla mnie to podswietlone, to wersja Mi16 , tylko jej nie opisali prawidlowo.

    No chyba, ze A123 ma Mi16, a nawet o tym nie wie ;]
    Dobrze levis mowisz to jest wersja 4x4 ale miga to po pierwsze, a po drugie kolega A123 ma silnik 2,0 a nie 1,9 Aha zobaczcie na dole tam jest napisane 1,9 naped na 4 koła 158KM czyli tez silnik migowy....Takze ktos przegapił ze kombi z silnikami 16V nie wychodziły
    odblokowałem temat na nowo, bo to trochę nieładnie... moderatorzy i admini odpisują sobie i zamykają temat... Więc albo definitywnie zamykamy, albo otwieramy...
    saqul, nie ma co dyskutować, lepiej od razu zamknąć i skasować ten temat.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.