ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    A wiec.. Jak sie okazalo nie jest to wcale wina silniczka krokowego , po wymianie akumulatora na nowy silnik trzyma 900-1000obrotow i nie spada z obrotow.

    Wszystko chodzi pieknie oprocz spalania i tego ze przez rure wydechowa jest wyrzucane paliwo (tak mi sie wydaje) troche ponadto smierdzi w samochodzie benzyna. Nie jest to wina nieszczelnosci ukladu paliwowego sprawdzalem juz dwa razy.

    Pewna osoba poradzila mi aby sprawdzil SONDE LAMBDA - i tu jest moje pytanie, jak Ja mozna sprawdzic, jaka pelni ona role wogole w samochodzie?? Czy to ona decyduje o ilosci dostarczanego powietrza?? - nie znam sie na tym zupelnie przepraszam jesli cos glupiego napisalem:)

    Z gory Dziekuje za pomoc

    Silnik 1,6 wtrysk wersja po FL SRI


    jezeli smierdzi paliwem to lambda. Jest to czujnik odpowiedzialny za skład mieszanki.
    sonda to taki duzy czujnik umieszczony w rurze wydechowe jzaraz za kolektorem wydechowym ma 2 albo 4 kabelki hmmm nie wie mniestety jak sporawdzic czy jest w porzo czy nie moze jakas diagnostyka spalin .... w kazdym razie za 40 zł mozn dostac sprawna uzywke w sumie mama takowa ale musialbys ja wymontowac i robic foto bo byly rozne te sady z 3-4 i 5 kablami w sumie nie wiam jaka mam bo wciaz jest w autku
    silniczek 1,6 to będzie gaźnikowy układ, a czy nie lepiej poregulować gaźnikiem, zwiększyć mu ilość powietrza, przeczyścić przepustnice, może sie tam coś pozatykało -


    ja się tylko tutaj tak na chwilkę wtrącę, bo się na wszystkim nie znam i chciał bym się dowiedzić CZY: jeżeli jest silnik gaźnikowy (bez sterowania elektonicznego) bez wtrysku jednopunktowego to po co mu sonda lambda skoro tak nie zmieni skałdu mieszanki bo nie ma czym tego zmienić, tak tylko pytam bo bym się chciał dowiedzieć?

    [ Dodano: Pon Kwi 16, 2007 8:01 am ]
    ja się tylko tutaj tak na chwilkę wtrącę, bo się na wszystkim nie znam i chciał bym się dowiedzić CZY: jeżeli jest silnik gaźnikowy (bez sterowania elektonicznego) bez wtrysku jednopunktowego to po co mu sonda lambda skoro tak nie zmieni skałdu mieszanki bo nie ma czym tego zmienić, tak tylko pytam bo bym się chciał dowiedzieć?

    [ Dodano: Pon Kwi 16, 2007 8:01 am ]

    silniczek 1,6 to będzie gaźnikowy układ,
    nie wiedziałem ze gazniki posiadaja silniczek krokowy....

    ja bym zainwestował w emulator sondy ...na LPG ona i tak własciwie nie zczytuje danych...
    Ja bym sprawdzil przeplywomierz, albo mapsensor, zalezy co tam masz.

    Wtryskiwacze, lub wtrysk mogą lac paliwo, regulator cisnienia moze trzymac za dzue cisnienie. Sonda, hmm , raczej nie, ale warto sprawdzic.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.