ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Tak sobie myśle co by tu można przy moim 1,4 gaźniczku zrobić?? Nie wiem czy np nie dać gaźnika z 1,6 czy coś tam takiego?? Co myślicie w tym temacie?? Podpowiedcie co by tu zrobic by go ciut wzmocnic?? Tak wiem swapa:P ALe szukam tanszej alternatywy.

    Pozdrawiam Młody.....


    ---
    jedynie swap
    Z każdym silnikiem da się coś zrobić, ale to pochłania kupe kasy
    Jeśli szukasz mocy, a odpowiada Ci 405ka to sprzedaj tą i kup Mi 16, to chyba będzie najlepsze rozwiązanie A jeśli fundusze pozwolą to wtedy zacznij się bawić z mocą, lepiej startować od 150KM niż od 70KM



    najtaniej zezłomować......
    Nie jestem jeszcze tak zdesperowany jak Ty


    szukam tanszej alternatywy.

    taniej będzie zrobić SWAP niż podnosić moc w silniku 1.4
    pug405ref, masz racje ale z drugiej strony to praktycznie wiaze sie z wymiana polowy samochodu. Kazdy jeden silnik to jakies dodatkowe pierdoły. Komp kable itp.....
    ---
    To jezdzij takim i sie ciesz ze masz 75 KM a nie np 60 KM
    ---
    nie jestem pewien na sto procet ale chyba 75
    Zreszta 5 w te 5 w te ...............

    [ Dodano: Sob Sty 13, 2007 2:14 pm ]

    to zrob swap bedziesz mial wreszcie 405 -a nie imitacje - ja jak bede zdesperowany to swojego zezlomuje i kupie forda sierra -- wtedy na 100 procent pochwale sie na forum...i bedziesz wiedzial ze wlasnie dopadla mnie desperacja....
    Podobno głupota przychodzi z wiekiem. Ale rozumiem Twoją sytuacje. 405 nie kocha sie że ma silnik 2l tylko za całokształt. To że masz silnik 2l to bardzo sie ciesze tylko szkoda tych śmiesznych znaczków chyba z 406 Jakby co to tam jest osobny temat co daje więcej mocy:) Znaczki podobno ok 5-10KM. A to że "sie pochwaliłem" że wtedy było mnie stać na sierre a nie na coś innego a dalej pisałem na forum to moja sprawa. Pozatym chcesz sie wymądrzać panie kierowniku to rób to z głową i zapamiętaj na przyszłość że 1,4 ma 75KM choć nie bede sie o bzdure kłócił. Ale moze te Twoje znaczki w sumie mają 70KM:) Jestem jeszcze na tyle młody że życie przedemną i może będzie mnie stać na 405 z wypasem i moze to będzie Mi16 lub T16 ale napewno nie będe przyklejał na swoje auto znaczków Typu mi16 I sory że musze to pisać ale niektórzy ludzie nie mają wyczucia, i jeśli kogoś uraziłem to Przepraszam(prócz jednej osoby). I mam to w jeśli dostane ostrzezenie za to że wyrażam swoje poglądy. ANDRIUBIKER przyjemnej jazdy swoim Migiem:)
    jak dzieci Panowie jak dzieci, dajcie sobie na wstrzymanie
    dziewczyny, nie drapcie się

    405 nie kocha sie że ma silnik 2l tylko za całokształt.

    i tu masz 100 % racji i za to na następnym spocie wypijemy po

    [ Dodano: Sob Sty 13, 2007 2:25 pm ]
    ---
    ANDRIUBIKER, słuchaj sam zacząłeś te bezsensowne wrzuty. Uwierz mi ze gdyby nie dzieliła nas taka odległość to bym nie pisal a bym sie wybrał do ciebie(choc moze nie bylo by warto). Pozatym skorto jestes tak doswiadczony i dorosly to bys sie wypowiadal z wyczuciem i bez wyzszosci. Bo niechce nikogo obrazac i nie mam zamiaru ale 405 moze jezdzic 90% polakow bo na takie auto kazdego stac. i nie czuj sie lepszy niz jestes. Napewno gdyby nie spotkało mnie pare wydarzeń ostatnio to bym jezdził 405 na wypasie. Pozatym mam wielki sentyment do tego auta bo na nim sie uczyłem jeździć (jakby moje 1 auto), i moze to głupie ale ojciec byl fascynatem motoryzacji(a ja to po nim z deka oddziedziczylem) i po jego śmierci zostałą mi 405, jest to jakby pamiątka!! Sory ze to pisze bo napewno nie kazdy chce to czytac ale chce udowodnic ze nie trzeba byc złośliwym i sie wywyższać ponad tłum. ANDRIUBIKER, mam nadzieje ze ta Twoja 405 to cudo nad cudami i bedzie wiecznie młoda i w tej samej cenie. Kapelusz dla Ciebie

    Pozdro Młody.....

    [ Dodano: Sob Sty 13, 2007 2:56 pm ]
    tak tak młody (poczytaj sobie swoje posty o sierra - to bedziesz wiedzial kto zaczal komu wrzucac i z jakiego powodu- poniewaz komus sie nie podobaly lexy w Twoim pugu) szkoda mi czasu na polemiki z jakims dzieciakiem -- to ze ponownie zaczalem sie udzielac na tym forum to tylko dlatego ze sa tu ludzie ktorym warto pomagac - a chociazby ilosc punktow w pomogl swiadczy o tym ze cos wiem na temat tych aut--- ale jak chcesz sobie z kims pogadac na tematy zadne to wyjdz na podworko do piaskownicy --- jak bardzo jestes dorosly to swiadczy chociazby nabijanie sobie postow w glupkowatych tematach o tym ile mocy dodaja znaczki na aucie ---brawo tak trzymaj ....bardzo wartosciowy z Ciebie uzytkownik forum ...
    ps. a na polskiej jezdzie 1.4 ma 80KM co forum to moc rosnie i niech ta moc bedzie z Toba...

    [ Dodano: Sob Sty 13, 2007 5:44 pm ]

    swiadczy chociazby nabijanie sobie postow w glupkowatych tematach o tym ile mocy dodaja znaczki na aucie
    w luźnych posty nie są doliczane
    ---
    uważasz, że Twoje posty w tym temacie mają jakąś wartość

    ja tylko pytam... nie nabijam postów
    uwazam ze moje posty nie maja w ogóle zadnej wartosci -- ja tylko odpowiadam nie nabijam postów

    to ze ponownie zaczalem sie udzielac na tym forum to tylko dlatego ze sa tu ludzie ktorym warto pomagac - a chociazby ilosc punktow w pomogl swiadczy o tym ze cos wiem na temat tych aut
    tu jest odpowiedz na Twoją pomoc:

    ---

    Kazdy jeden silnik to jakies dodatkowe pierdoły wcale nie wkładasz 1,9 na g aźniku ze skrzynia od 1,6 masz 110KM i krótkie przełożenia...
    Tak tez myslalem tylko powstrzymywalo mnie to ze w noej budzie bedzie silnik ze starej. Ale masz racje ze mozna by tak zrobic i idealnie by bylo na gaznikczku. W sumie malo przerabiania. Ehhh musze sprawe przemysleć.....

    idealnie by bylo na gaznikczku.
    zawsze potem mozesz rozbudowac o drugi gaźnik... ew wywalic wstawic przepustnice i turbo pomysłów jest wiele , jeszcze wiecej patentów juz uklepanych..tylko kasy brak...
    Zajrzalem wlasnie do mojej fantastycznej ksiazeczki pt. "Peugeot 405 - silniki gaznikowe" WKiŁ i jak byk tam stoi, ze 1.4 w lublinskiej 405 (TU3.2 K) jest 56kW czyli 76KM.

    Nie wiem czy np nie dać gaźnika z 1,6 czy coś tam takiego?? Co myślicie w tym temacie??
    Ja do swego 1,6 wstawiłem gAźnik od BX'a 1,9 i na benzynie dużo fajniej chodzi ale oczywiście na gazie nie ma to żadnego znaczenia.
    Pozdrawiam!!

    Ja do swego 1,6 wstawiłem gAźnik od BX'a 1,9 i na benzynie dużo fajniej chodzi ale oczywiście na gazie nie ma to żadnego znaczenia. no wlasnie, zrobilem to samo i mam solexa z 1.9, ale na benzynie nie zauwazylem specjalnej roznicy, a na gazie to wiadomo...
    no i u mnie jest Solexa i czuć mocniejszy ciąg i nie jest to na pewno za sprawą sugestii :d
    odkopie stary temat obecnie mam w swojej 205 silnik 1.4 na gazniku moc 82 km i chciał bym trochę poprawić jego osiągi czy jest realne 100km po obróbce głowicy,poprawieniu dolotu i przeróbce układu wydechowego czy jest może jakiś wydajniejszy gaznik który mógłbym wstawić zamiast solexa 32/34 z ręcznym ssaniem,co można jeszcze zrobić przy tym silniku,miałem robić swap w tym celu juz zakupiłem 309 1.9 na monowtrysku solex ale teraz dochodzę do wniosku że to sie nie opłaca ze względu na to że jezdzi tak samo jak 205 z silnikiem 1.4 więc wole lekko podkręcić 1.4 niż bawić sie w przekładki.
    mateo, ten silnik 1.9 albo nie ma już kompresji albo ta buda od 309 taka ciężka, bo zapewniam cię że różnica między 1.4 a 1.9 XU w 205 jest naprawdę ogromna,
    silniczek w 309 jest w jak najlepszym stanie waga 309 około 950kg a 205 poniżej 750kg i wczoraj mierzyłem 309 do pierwszej setki i czas wyszedł 11s ale sądzie że przy dobrej nawierzchni zszedł bym w okolice 10s. a 205 którą niedawno sprzedałem miała 75km i do licznikowej setki kręciła czasy 10s.może żeby to był pełny wtrysk w tym XU to by ładnie latał i właśnie mam straszny dylemat czy wkładać 1.9(108km) z którym sie wiąże dużo przeróbek czy podkręcić 1.4

    silnik 1.4 na gazniku moc 82 km

    TU3S ma moc wlasnie ~82-85KM, bo sie rozni walkiem. Ty w Citroenie miales TU3A.
    tak, TU3A miałem, jego 75KM to i tak wymiatało przy wadze 900kg
    mateo, 200kg mniej to spokojnie 2s utniesz kup sobie wtrysk do tego silnika i jazda zrobisz 125km i utniesz 3s, będziesz miał zawsze większy potencjał do przeróbek itp. Bo nawet jak podkrędzisz 1.4 to do 100km/h może będzie to samo, ale elastyczność silnika? a co powyżej 100km? myślisz że 1.4 dasz radę 1.9 powyżej 100km/h?
    Jedynym minusem 1.9 to pewnie to że jest cięższy od 1.4 mi może cię zacząć bardziej w zakrętach wynosić... Ale nie wiem jaka tam jest różnica wagi, może znikoma.

    A jaka skrzynia jest w 309? Bo to też ważne jeśli chodzi o przyśpieszenie....
    Uwierz mi Saqul, ze wcale bys mnie nie odstawil swoim 1.9 do 100 Powyzej to pewnie tak, ale takim samochodzikiem nie jezdzi sie szybciej niz 120
    levis, może i racja, musieli byśmy spróbować

    takim samochodzikiem nie jezdzi sie szybciej niz 120
    Choooopie Przeciez 205 idzie duzo wiecej niz 120. Przy 160 nawet jeszcze jako tako da sie wszystko co sie dzieje wokol Ciebie ograrniac, powyzej 170 powinienes rozlozyc skrzydla. Przy tych ~180 powinienes sie opamietac...przy 190 powinienes sie obudzic, bo tyle nie pojdzie
    levis dobrze mówi 205 nie da sie szybciej jeżdzić niż 140 poprostu są za lekkie takie jest moje zdanie w tym temacie co do skrzyni w 309 to niemam zielonego pojęcia na 1 czerwone pole zaczyna sie przy 50 na 2ce ok 90 długa nie jest długa a co do tego żebym wkładał 1.9 to jest strasznie dużo roboty a i żeby mono przerobić na pełny to trzeba zmieniać cała głowice,różnica tych silników ~30kg więcej waży XU
    DjPrezes, nie chodzilo mi o to, ze nie poleci wiecej, bo wiem, ze poleci. Sam jechalem moim 170 licznikowe, ale nie o to chodzi. Jak jade 205 100km/h to czuje sie tak jakbym jechal 405 140km/h... Jest kiepski komfort podrozowania, przynajmniej u mnie. Silnik zaczyna wyc, opony cienkie itd itd...
    Na uczelnie mam ~27km z domu, a najczesciej wychodze za pozno i przez to moja predkosc podrozna rzadko kiedy spada ponizej 140 w trasie Oczywiscie lepiej (taniej) i przyjemniej sie jedzie przy predkosciach 100-120, no ale...
    W XMie jak mial sprawne HA to takie wrazenia jak u mnie przy 140 byly...wlasnie nie bylo, bo u Niemcow dociagnalem do 180 i nadal bylo cicho i wygodnie Za to zeby w XMie sie poczuc jak w 205 przy 100km/h to jakies 130-140 wystarczy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.