ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rasmusland.pev.pl

  • chomiki

    szkoda ze nie w kombi



    szkoda ze nie w kombi
    Ale śliczne auto i jak nic warte te marne 3 tys
    1.6 monowtrysk i 90 KM?? to moja lala ma 1.8 na monowtrysku i ma 90 KM .. wiec cos tu nie tak... góra 65KM

    to moja lala ma 1.8 na monowtrysku i ma 90 KM
    To coś cieniutka ta Twoja lala



    1,6 i 65KM ?? ;] Nie rob jaj. Po pierwsze nie bylo takich silnikow, po drugie 65KM pugi z silnika 1,1 wyciagaja ;] 1,6 mono mial wlasnie 90KM

    1,6 mono mial wlasnie 90KM
    Dokładnie . Moja była 309 1,6 na gazniku miała 89 Km . A Ford na wtrysku 16 V = 90 KM
    japończyki robia 90 koni z pojemnosci 1.4 =p
    Silnik TU24 z Peugeota 205 z pojemnosci 1294ccm (albo jakos tak, w kazdym badz razie znany jako 1,3) mial 103KM ;] No ale dosc OT, bo tu ktos chce samochod sprzedac,a nie czytac o silnikach.

    1,6 mono mial wlasnie 90KM To ile w takim razie ma 1.6 na wielopunkcie? Bo ja byłem przekonany, że właśnie 88-90KM ale widzę, że się myliłem
    Ja slyszalem o 105KM i 115KM na wielopunkcie.

    To ile w takim razie ma 1.6 na wielopunkcie? Bo ja byłem przekonany, że właśnie 88-90KM ale widzę, że się myliłem
    Dobrze słyszałeś

    Pasażer, to mam rozumieć, że silnik 1.6 - obojętnie czy jest to mono czy wielopunkt - ma taką samą moc - 88-90KM?
    Mateusz, a czytałeś info z linka który wstawiłem??

    jest kilka silników 1,6 :

    XU5.2C/K 92KM/6000obr. (gaźnik)
    XU5ML 89KM/6400obr. (jednopunktowy)
    XU5JP 89KM/6000obr. (wielopunktowy)
    Pasażer, nie, nie czytałem bo nie zauważyłem go hehe. Mój błąd, przepraszam Noo, teraz mi się sytuacja rozjaśniła
    1,6 na wielopunkcie w 205 ma 105KM lub 115KM ;] Jest to silnik XU5J1 lub XU5JA. Myslalem, ze taki tez bywal w 405. Widac sie mylilem, sorry za zamieszanie.
    Ma tyle samo
    W przypadku TUM3 też niema żadnej różnicy pomiędzy mono a multi, oba mają 75KM
    Oj... TU3 byla masa ;] od 65KM do 100KM i nigdy przenigdy TU3 zaden nie byl na wielopunkcie. http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_TU_engine#TU3
    Ja nigdy nie spodkałem się w 405 z innym silnikiem z serii TU niż TU3A 65KM.Był on montowany min. w golasach z Lublina
    To fakt...A szkoda, bo TU3M by duzo bardziej do 405 pasowal. Tylko odpisalem na post sowy, ze nigdy przenigdy nie bylo TU3 na wielopunkcie

    Oj... TU3 byla masa ;] od 65KM do 100KM i nigdy przenigdy TU3 zaden nie byl na wielopunkcie.

    No to jutro pstryknę Ci fotkę z 306XN '98 1,4l (po lifcie) Auto mojego ojca.
    Ok - sorry. TU3 JP 75 PS (73 hp/55 kW) jest na wielopunkcie... Dzisiaj mam cos slaby dzien ja widze
    DJPreZes, nie pij tyle:)
    BTW - TU3JP 75PS ten silniczek jest naprawdę fajniutki. W 306 naprawdę daje radę, jest elastyczny i nie trzeba wcale go wysoko kręcić aby dynamicznie się poruszać. Spalanie jest też w normie. Dla porównania w Corsie mojej siostry (też 1,4 mono 60KM) trzeba nieźle deptać na poziomie 4-5tys żeby równie sprawnie się poruszać.
    Hej! Mam prośbę... Posiadam 405 1,6 benzyna (tak bynajmniej jest napisane w dowodzie) Silnik to tzw. monowtrysk. Za nic na świecie nie mogę ustawić dawki paliwa... Komp jest o.k. czujniki też są w porządku... Dostaje złą mieszankę,- za dużo benzyny... Nie spala wszystkiego... HELP!!!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.