ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow |
chomikiPrzymierzam sie powoli do remontu silnika. Duzo myslałem nad tym i chyba jednak nie ma co oszczędzać. Auto ma juz nalatane 260tys km i tak nie wiadomo czy aby tyle ma. Rozmowa z mechanikiem przebiegała tak iz robic konkretnie, bo puszcza dymik na niebiesko i olej połyka:( Nie wiadomo czy wymiana gumek tylko czy równiez pierscienie, ale zakładam ze one tez beda szły na wymiane. Sama robocizna ma kosztowac 600zł ale teraz mam pytanie do Was co trzeba od razu zrobic i jakie sa tego koszta poszczególne. Niechce przepłacac za części. Moze ktos ma taniej poszczególne części. jak mozecie to piszcie w formie listy. DziekujeMłody - na początek sprawdź kompresję. Pisałem na forum jak mój wyglądał po otworzeniu. Twój ma raptem 20 tyś więcej od mojego i jeśli poprzedni właściciel dbał o stan techniczny tak jak u mnie to powinno zakończyć się tylko na głowicy w granicach 500 za części + to co mechanik skubnie. sowa77, tak tez mi radzi erni. Dzwonilem do mechanika powiedzial ze jak robic to konkret i sie nie bawic. Na pytanie czy mi zmierzy ciśnienie odpowiedz była taka: jak zapalam rano czy puszcza dymek?? Jak sie rozpedzisz do np 140 na 4 biegu i nagle zaczniesz hamowac silnikiem to czy zakopci?? jak tak to pierscienie out. Wiem ze z ojcem kiedys badałem cisnienie takim urządzonkiem ale nie wiem gdzie moge to miec:/ Dowiedziałem sie ze wymiana gumek moze zalatwic sprawe na 3-4miesiace a później znowu to samo. Co chwila kogo pytam kazdy ma inne zdanie:/ Erni mowi ze da rade wymienic gumki bez sciagania głowicy, a z drugiej strony słysze ze to glupiego robota by zaoszczedzic kase i robi sie tak przy sprzedazy auta:| sowa77, A co z rozrządem tez wymieniałeś?? A zreszta mam sie prosic to mam to w d***. Robiłem rozrząd w zeszłym roku, więc teraz nie ruszałem, jeśli chodzi o pasek. Krzywki na wałku były ok, więc nie trzeba było go wymieniać jedyne, co to regulacja zaworów i wymiana zimeringu. Sprawdzenie kompresji robi się specjalnym ciśnieniomierzem. Wkręcasz świeczki z ciepłego silnika, poczym przykłada się do gniazda świecy ten manometr i druga osoba kręci rozrusznikiem ( odłączasz przed tym cewkę), Dobre wskazanie to 13 atmosfer i raczej wskazuje właśnie na zużycie uszczelniaczy. Co do ich wymiany to radził to zrobić tak jak u mnie, czyli ze zdjęciem głowicy. Zobaczysz wtedy czy w cylindrach są progi i generalnie jak ten silnik wygląda w środku. Podnosi to koszty, o co najmniej 3 uszczelki, złącznym kosztem 210 zł i robociznę. Ale będziesz miał pewność, co w środku siedzi. Młody, można wymienić same uszczelniacze bez ściągania głowicy, tylko mechanik musi mieś specialny klucz i wiedzieć co robi bo jak jest nie mechanik to albo mu zawór wpadnie, albo gumki źle założy. Ja to robiłem ostatnio i mnie kosztowało 225zł wraz z regulacją zaworów. A co do sensu wymiany samych uszczelniaczy to różnie bywa, zależy w jakim stanie prowadnice zaworów są... Więc dlatego lepiej jest jednak zdjąć głowicę Sam pomiar cisnienia na cylindrach bez próby olejowej nic ciekawego nie pokaże , bo może być 13 a pierścienie i tak siedzą bo w czasie pomiaru zalane sa olejem i ciśnienie jest zawyżone. Jak zalane..... A w taki sposób, że jak puszczają uszczelniacze to olej wali do gara i uszczelnia tłok na pierścieniachwtedy pokazuje 13 i tak samo jak nie ma już pierścionków to olej od miski uszczelnia tłoki i tez pokazuje dużo. Naszczeście miałem głowicę zdjętą, a cylindry sprawdzone - jak lusterka bez śladowych progów czy innych uszkodzeń. No i po naprawie już 1Kkm strzeliłem i oleju nic nie ubyło I tak ma być. Dodam ze jak bedziemy ściagac glowice to podobno jakos mozna kanały wypolerowac czy jakos tak?? Nie bijcie bo sie dokladnie nie znam:) Ale efekt tego ma byc odczówalny...Cos o tym wiecie?? Aha sowa77 ile brał Ci oleju?? xxx Powoli powoli juz jestem blizej. jeszcze powiedzcie co bedzie potrzebne jak głowice ściągne tak ze jak zadzwonie do sklepu czy cos zebym wiedział co podawac. Co prawda juz poprosilem o pomoc pewna osobe, ale zawsze warto miec wyjscie B:) Dużo i chętnie Zależy ile było go w misce. Jeśli na bagnecie było prawidłowo po środku pomiędzy znakami to, to, co było do dolnego znaku od środka potrafił wychłeptać w jakieś 150-200km ( około 0,7l oleju). Poniżej dolnego znaku ubywało już go dużo bardziej powoli. Więc w ostatnim czasie jeździłem zalewając do dolnego znaku. Cóż, uszczelniaczy prawie nie było, więc przy wyższym stanie jak szczodrze polał to wszystko lądowało w cylindrach [ Dodano: Pią Cze 20, 2008 11:10 pm ] Ja tylko powiem tak - jeśli się okaże, że pierścienie masz do roboty, to Twój silnik na pewno nie ma 260kkm... Lipton, to ja o tym wiem:) I nie tylko silnik a całe auto:p sowa77, kuźwa dosłownie mam to samo!! Jak mam ponizej min to schodzi mniej a jak mam miedzy max-min wpiepszy to na dystansie 200-300km. A jeszcze do tego rozrząd by musiał dojsc a nie wiem jak udało Ci sie tego uniknac ze nie wymieniałeś?? Trzeba by splanowac głowice bo to tez musi byc!! Pozatym łudze sie ze pierscionki sa ok:) xxx Kochani Koledzy jeszcze raz napisze ,. bez pomiaru cisnienia na cylindrach cały czas jest to gdybanie / mam na myśli pomiar wykonany w prawidłowy sposób/i nawet zdjęcie głowicy nie rozwiąze problemu z pierścieniami, na marginesie jak nie ma już pierścieni to do wymiany sa tuleje i tłoki a wtedy koszt jest bardzo ale to bardzo wysoki. Sprawa poziomu oleju w silniki jak opisał Sowa77 dokładnie to wskazuje na brak uszczelniaczy trzonów zaworowych ,albo były założone takie kpl za 20 zł albo przegrzane i , przy wymianie trzeba zakładać komplet za około 80 zeta. Podstawa jest dokonanie prawidłowej diagnostyki silnika i wtedy dopiero podejmowac decyzje, rady mechanika , ze lepiej już robić komplet to zwykłe naciąganie jak nic nie zdiagnozował a klientowi wmawia, ze tylko taka naprawa jest OK . Naprawia się tylko to co ma byc naprawione a nie dobre elementy wymieniać na lepsze . Jak pierścienie będziesz miał do to troche kasy to bedzie kosztowało. Porządny remont silnika XU9 to ok. 2-2,5 tyś zł. O co Ci w rozrządzie chodzi - o pasek z napinaczem? Roczny(Przejechane miał z 2500)? Czy o krzywki na wałku? Tak ja Ci wyżej pisałem. Po prostu było wszystko elegancko oprócz uszczelniaczy. Doszedł obowiązkowo jeszcze zimering wałka, bo do wymiany uszczelniaczy trzeba było go zdjąć. Wcześniej z ojcem się nadziwić nie mogliśmy jak czysto jest pod pokrywą zaworów - ZERO NAGARÓW z oleju. Co do planowania to oczywiście było, ale pytałeś o części. No mówie o pasek z napinaczem. Specjalista nie jestem ale czy przy kazdym zdjeciu głowicy nie powinno sie tego wymieniac?? Pytam z ciekawosci a nie ze sie znam. Wiem ze warto wymienic bo nie wiem co poprzedni właściciel wlożył a zarzekal sie ze wymieniał, mechanik mowil ze jest ok, ale zawsze wydac 200zł wiecej i nie plakać!! Ale i tak nie omieszkam zadzwonic tam gdzie ePiotr proponuje. Ale jeśli bedzie słabe ciśnienie to chyba jednak zrezygnuje z remontu bo jak już słysze koszty bedą spore(nieopłacalne) i wtedy przekladka silnika wtedy przekladka silnika na 1.9 16V Kolega magic ma z 500 2l - zastanów sie. Podobno w bardzo dobrym stanie. Lipton, rozwazam to:) sowa77, wiem ze magic ma. Ale jego glowa to za malo:p 180tys km to troche niemozliwe:) Napisalem do niego w razie czego. Ale jesli beda tylko gumki to bede robil to bo bede wiedział ze mam zrobione, a tam moze sie nagle okazac wielke D. Sam nie weim co o tym myslec...najpierw pojade na spr ciśnienia a później bede myslał. Co do zmiany na 1,9 16V to nie głupie by było lecz jest niestety ale: koszt przekladki:| 1tys zł. Mógł bym na tym też skorzystać, bo ma do tego silnika też wiązkę, o którą ciągle zabiegam sowa77, wiem:) A tak apropo to czy do 1,9 16V wejdzie skrzynia od 2,0?? najparawdopodobniej wejdzie, skoro ePiotr ma od TD w swoim migu to od 2.0 to powinna napewno podpasować. NIech sie Ci bardziej obeznani w temacie wypowiedzą;) To tak naprawde sa dywagacje. Chcąc miec silnik Mi16 trzeba polozyc te 2500zł z wymianą, co juz by sie wiazalo z tym ze ktos juz ma to auto na wieki. Myśle o tym ale szkoda mi paru rzeczy które wstawiłem juz do 2,0. Kolejna sprawa to taka zabawa i na zasadzie składaka nie wiadomo co do czego. Idziesz do sklepu kupic cos okazuje sie ze to nie to bo nie pasuje itd. gdybym mialte 2500 wolne to bym zainwestował. Teraz skonczylem BLOSa i jest idealnie dobrany i zrobiony i znowu przerabiac?? Ehh... W planie tak wiec zostaje albo remont albo zmiana, ale jestem dobrej myśli ze zakonczy sie to tak jak u sowy77. jutro podjade zobaczyc czy mam ten pierdolnik do miezrenia ciśnienia i moze uda mi sie samemu cos wymierzyc... Jeszcze mam pytanie czy jak tak pojeżdze jeszcze troche a np pierscienie sa dobre to cos sie stanie?? Remont bym zrobil jak wróce ze zlotu bo do tego czasu mam inne palny a kasiura dopiero wtedy bede dysponowal...Niechcialbym by sie cos rozj*** bardziej. Mysle jeszcze zrobic te 2tys km o remontu. Jak myślicie?? Młody, a jak Ci w ogóle chodzi? Bo jeśli śmiga dobrze, to moze ten silnik jeszcze da rade Powinien isc do setki na benzynie w 11 sekund i bez problemu przekraczac 200. Moze zrób sobie też takie pomiary? albo były założone takie kpl za 20 zł albo przegrzane i , przy wymianie trzeba zakładać komplet za około 80 zeta. No to mnie załamałeś, mi wsadzili takie za 10zł komplet, a okazało się że stare były dobre, qwa mać erni25, nie pamiętam już niestety. Było 3 mechaników przy tym i żaden nie raczył powiadomić mnie że mi gówno zakładają... A ogólny koszt z ust. zaworów 225zł Młody, a jak Ci w ogóle chodzi? Bo jeśli śmiga dobrze, to moze ten silnik jeszcze da rade Powinien isc do setki na benzynie w 11 sekund i bez problemu przekraczac 200. Moze zrób sobie też takie pomiary? Właśnie że smiga i nie mam problemu. Kiedys mierzyłem telefonem 0-100km/h to wyszło mi 10s z roznica niech bedzie 2s, robilem ten pomiar z 1,5miecha temu. 200km/h tez osiagnałem bez wiekszych problemów i jak dobrze pamietam przy 200 miałem 5000obr wiec z małym zapasem na dalej. Zebym jeszcze mógł sprawdzic ciśnienie to bym wiedział. Kolejne pytanie to takie(tylko sie nie smiejcie) to polerowanie kanałów czy cos w tym stylu moze spowodowac DELIKATNY wzrost mocy?? Nic nie powinno się stać jeśli będziesz pilnować tylko stanu oleju i już. Ewentualnie ucierpieć może twoja psyha, jak ktoś Ci będzie wytykał że kopcisz jak diesel Jeden ze starszych sprawdzonych sposobów na polepszenie napełniania garów to polerowanie kanałów dolotowych , można uzyskac wzrost mocy rzedu 0,5-1,0% . Zebym jeszcze mógł sprawdzic ciśnienie to bym wiedział. Przyjedź do Krakowa, to zmierzymy kompresję Oby to były tylko uszczelniacze - wtedy koszt nieduży. Młody mój ma 400 tyś i żadnych progów, pewnie ci uszczelniacze szlag trafił i dlatego kopci Na pewno zacznij od sprawdzenia ciśnienia, jak dobre to zdejmij głowicę i zrób porządnie, będziesz też widział tuleje w jakim są stanie, od razu załatwisz temat uszczelki pod głowicą i ewentualnie rozrządu Upewnij się że możesz dostać w swojej okolicy uszczelkę kolektora wydechowego. Są z nią problemy, szukałem w necie i nie znalazłem (nie pasuje od innych samochodów z XU10J2C). Objechałem prawie wszystkie sklepy z częściami do francuzów. W końcu znalazłem w malutkim sklepiku na bocznej ulicy ale łatwo nie było. sowa77, rozmawiałem z ernim i zalatwi mi cały kpl do głowicy. Sorry jeśli kogoś powtarzam ale nie miałem czasu przeczytać całego postu. Proponuje na zimnym silniku (po nocy) sprawdzić sprężanie ale ciśnieniomierzem wkręcanym a nie takim z gumką co się przytrzymuje, a zanim to zrobisz to rozepnij wtryski i cewke, gaz do oporu i wtedy sprawdzaj. Zapisz i ponów to robiąc próbę olejową. Porównaj wyniki, jak są duże róźnice to masz przy okazji pierścionki do wymiany, a jak brak różnic lub małe to tylko góra do roboty. Co do góry, jak zakopci czy rano a po chwili przestaje to masz uszczelniacze do wymiany, przy wymianie uszczelniaczy sprawdź sobie prowadnice zaworowe bo jeśli mają luzy to po paru miesiącach będziesz miał znowy uszczelniacze do wymiany jak prowadnic nie zrobisz. Sprawdź zawory ewentualnie wymień nadpalone lub dotrzyj przepuszczające delikatnie. Obowiązkowo planowanie głowicy, do tego na gotowo wymień rozrzą kompletny ewentualnie pompe wodną jesli nie znasz przebieku autentycznego, sprawdź krzywki w wałku. To tak z gróbsza bez dołu silnika. Ok Pany na przyszły tydzień robie calą glowice na nowo z wszytskimi nowymi częściami bo chce by ten silnik przelatał kolejne 250tys km. Powiedzcie mi jakim olejem najlepiej zalac ten silnik po remoncie?? Cały czas od kupna wlewam do niego valvolina 15W40. jakies propozycje?? Cały czas od kupna wlewam do niego valvolina 15W40. jakies propozycje?? To dobry olej, ja bym nie zmieniał. Chyba że na półsyntetyk do aut z większym przebiegiem Valvoline MaxLife Motor Oil 10W-40 Słyszałem ze warto zalac syntetykiem. Ale wczesaniej na wyczyszczenie syfu po remoncie nalac jakies 10W40 na 1-2tys km, a potem nalac valvolina syntetyka 10W60!! Co myslicie o tym?? Młody, Ja z syntetykiem bym nie szalał, ale w sumie może być - najlepiej zalać taki jak producent podaje. A nie wiem co tam u ciebie powinno być. A co do czyszczenia silnika z syfu to nie przesadzaj, nie powinno być tam syfu, mnie też straszyli by nie wlewać syntetyka jak miałem mineral bo mi syf wypłucze itp. Jak robilem remont to okazało się że silniczek w środku cały czyściuteńki był i spokojnie mogłem zalać syntetyk. Więc jak robisz remont to zobaczysz w jakim stanie jest twój i czy wlewać syntetyk czy nie. Ale ja na twoim miejscu wlał bym ten półsyntetyk MaxLife a jak już syntetyk to też z lini MaxLife Na takim jeżdze: http://www.valvoline.pl/Turbo_index.html I mysle by dalej zostawic valvolina i syntetyczny, ale myslalem o gamie tej: http://www.valvoline.pl/VR1Rancing_index.html Bo Ty saqul mowisz o tym pewnie: http://www.valvoline.pl/MaxLife_5W40_index.html i moze masz i racje i go wyprubujemy... Ja latam na Valvoline VR1 10W60 jeżeli lubisz depnąć to się nawet nie zastanawiaj ... polecam O i teraz słysze głos rozsadku. Powiedz jeszcze ile kosztuje:D 5L ok 150 zł Łeee to lux:) Zobaczymy jak bedzie to i to wezme VR1:) Młody, jak na twoim miejscu wlał bym MaxLife, a jeśli VR1 to pod warunkiem wymiany wszystkich uszczelnień na nowe. to pod warunkiem wymiany wszystkich uszczelnień na nowe wszystkie uszczelki nowe!! Nowe śruby glowicy, nawet nowe szpilki uszczelki, nakretki łaczenia kolektora z wydechem....Wszystko co bedzie na wierzchu bedzie wymieniane... Dlatego chce by byl zalany dobrym olejem. Tylko pytanie czy ten VR1 nada sie do gazu?? uszczelniacze wału korbowego też? tez...no i co normalne to plan głowicy i obróbka pierscieni... Zanim zmienisz na syntetyk sprawdź czy ci pompa olejowa domaga, bo możesz mieć problemy z ciśnieniem i z ostrej jazdy nici O widzę temat o olejach ... Poczytajcie http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf Już ten link gdzieś na forum podawałem - nie było żadnej reakcji . Nawet w stylu " Rob do bani z tym " Trochę długi artykuł ale mim zdaniem warty zastanowienia albo przynajmiej przeczytania 5L ok 150 zł to mowimy o innym oleju. W IC po rabatach jest za 171zł 4l. Napewno VR1?? BTW zamowilem dzis wszystkie czesci do remontu głowicy:) Nawet z ASO zamowilem kpl do łaczenia kolektora z wydechem:) A więc części do remontu głowicy+rozrząd(z pompa wody) to niecałe 600zł bez oleju i koncentratu do chlodnicy( czyli ok 200zł kolejne). Naprawa to 350zł+150zł na planowanie głowicy+obrobienie zaworów+uszczelniacze. na gotowo zrobienie całej góry ze wszystkim na nowe to +-1300zł!! zobacz na Allegro tam są od 130 do 180 zł i zawsze oryginały bo tego oleju nikt nie podrabia Dobrze panowie wróciłem dziś z zakupów z częściami. Musiałem byc az w 3 miejscach by miec juz wszystko:) Owe sklepy to ASO, Inter cars oraz Fota. Jeśli ktoś bedzie chciał sie zabierac za doglębne zrobienie głowicy to wygląda to tak z cenami( dodam ze kupowalem ze znizkami dzieki pomocy kolegi z forum, jedynie w ASO normalnie płacilem): 1)Uszczelki, sprężynki, szpilki i nakrętki do połączenia wydechu z kolektorem (ASO)- 119,38zł 2)Uszczelka kolektora ssacego 2szt-Ajusa (Fota)- 33,94zł 3)Uszczelka kolektora wydechowego-Ajusa (fota)- 55,22zł 4)Uszczelka głowicy-Goetze (IC)- 75,11zł 5)Uszczelka pokrywy zaworów- Elring (IC)- 28,17zł 6)Uszczelniacz wałka rozrządu- Elring (IC)- 14,44zł 7)Uszczelniacz wału korbowego- Elring (IC)- 20,86zł 8)Pasek+napinacz rozrządu-SKF (IC)- 115,38zł 9)Pompa wody- Febi (IC)- 106,77zł 10) Śruby głowicy- Elring (IC)- 53,82zł 11) Filtr oleju- Filtron (IC)-13,06zł 12) Olej 4l- Valvoline maxlife 10W/40 półsyntetyk (IC)- 98,59zł 13)Koncentrat do chłodnicy 5l- Hepu (IC)- 72,22zł Co nam w sumie daje 806,96zł!!!! teraz doliczamy koszty mechanika 350zł oraz doliczamy koszta planowania głowicy+nowe uszczelniacze+dotarcie zaworów=150zł Całkowity koszt remontu calusieńkiej głowicy to 1300zł!!! Pytania?? Dodajemy do kosztów co wyszło od razu: 14)Napinacz paska wielkolinowego- Ruville (IC)- 185,93zł 15)Pasek wieloklinowy- Contitech (IC)- 35,99zł Suma: 1525zł!!!!!Jeśli sie nie myle praktycznie wszystko co trzeba zmienic mam zmienione..... Pytania?? tak , czy 4L oleju ci starczy? Aha i nie zapomnij kupić dobrej firmy (czyt. drogie) uszczelniacze zaworowe. aha i może się okazać że któryś zawór będzie do wymiany Aha i nie zapomnij kupić dobrej firmy (czyt. drogie) uszczelniacze zaworowe. uszczelniacze mam w cenie planowania głowicy i dotarcia zaworów. uszczelniacze mam w cenie planowania głowicy i dotarcia zaworów. czyli uszczelniacze najtańsze po 9zł za komplet... Takie mi wsadzili bo jeszcze nie byłem "uświadomiony" Wieloklinowy panowie Uszczelki pod kolektory już masz? Bo w IC i focie mieli do tej pory tylko dolot? Do kolektora wydechowego mieli tylko do 806, 406, i innych XU10J2C. Jest z nimi mały zonk – po prostu nie pasują. W 405 są z kołnierzem termicznym - pewnie przez plastykową pokrywę zaworów i obudowę filtra. Radość z jazdy, bezcenna Uszczelki pod kolektory już masz? Bo w IC i focie mieli do tej pory tylko dolot? BTW sowa77 wiem ze kupiles uszczelniacze erlinga. Kupowales na sztuki czy w zestawie?? Ile placiles?? Ile jest tego potrzebne i wogóle?? Dokładnie takie mam!! Sa pierscienie 2szt i do tego sprezyny+nakretki+szpilki a wszystko w kpl w aso jak pisalem za 120PLN:) W ASO kupowałeś ? W ASO kupowałeś ? tak Panie kolego...W chwaszczynie u kuleja to na drugi raz jak będziesz coś potrzebował z oryginalnych części to jedz do EKOPARTS w Sopocie chłopaki pracowali w ASO i sprzedają oryginalne części te samo co ASO tylko taniej Kupowałem nie raz i polecam http://www.zumi.pl/122488...opot,firma.html ps.wysyłają również pocztą lub kurierem ... No napewno nastepnym razem nie omieszkam:) Ale jestem zadowolony z zakupu:) Jeszcze jutro pojade po uszczelniacze do IC i bede mial juz wszycho z głowy:D Młody, to wujek saqul ci "pomógł"? saqul, wójku a w jakim sensie pomógł?? Zadzwoniłem do mechanika by sie zapytal co tam za uszczelniacze mu ładuja podczas robienia głowicy to mowił ze dobre ale jak chce to mam swoje przywiezc:) Elring - torebeczka 8 szt. niby zestaw, ale liczone jak szt. łącznie było chyba za 17zł w IC ( w cenniku figuruje pozycja zestaw coś za 64zł - ale w IC nawet o tym nie słyszeli ) to na drugi raz jak będziesz coś potrzebował z oryginalnych części to jedz do EKOPARTS w Sopocie chłopaki pracowali w ASO i sprzedają oryginalne części te samo co ASO tylko taniej Kupowałem nie raz i polecam http://www.zumi.pl/122488...opot,firma.html ps.wysyłają również pocztą lub kurierem ... LUDZIE nie ma oryginalnych części , skad się to bierze o tych oryginałach, pracowałem w serwisie Peugeota z akredytacją Żabojadów i nie spotkałem się z żadnymi oryginałami bo takich niema!!!!!!!! Jakkow, oczywiście że nie ma, ale niektóre rzeczy można kupić tylko w ASO Jakkow, pewnie mial na mysli ze sprzedaja to samo co w ASO, a chodzilo o to ze sa to produkty polecane przez producenta czyli w tym momencie peugeota. Powiedzmy ze to taki calgonit do pralki:) Producenci polecaja firme (nabijajac sobie pewnie przy tym $), ale napewno jest to lepsze niz inny badziew. Zakładam ze peugeot nie polecałby np przewodów WN firmy Janmor. OT takie moje zdanie. saqul, no wlasnie i tu masz racje. Nie mniej jednak kupilem dzis uszczelniacze Elringa 8szt w cenie 14,44zł w IC:) Dodam jeszcze , ze na przykład Peugeot ma listę części tak zwanych stosowanych na pierwszy montaż i te właśnie uchodzą za tak zwana oryginalne. Chodziło o oryginalne w tym sensie że identyczne jak w ASO Peugeota np . u Kuleja .( to samo opakowanie ze znaczkami Peugeot ) po co przepłacać No i nic nie jest piekne zeby bylo prawdziwe!! Oczywiscie okazało sie ze napinacz paska wieloklinowego i pasek klinowy sa do wymiany natychmiast!! To ze dodatkowo ponad 200zł to nic ale ze nie mam tego na miejscu i auto musi stac jeszcze jeden dzien!! Głowica juz po szlifie i zawory tez juz dotarte. Nie obyło sie bez wandalizmu czyli 2 sruby z glowicy ucierpiały, ale wszystko jest ok i beda nowe:) tylko nie moge przezyc tego paska i napinacza dodatkowo a zeby bylo smieszniej to mam klime i jest to juz drozsze:/ Młody, takie życie... na czekoladę z biedronki ci nie starczy już niestety Młody, takie życie... na czekoladę z biedronki ci nie starczy już niestety Zarabiam na tyle by móc utrzymywac sie sam i auto i zostaje mi sporo, tylko wkurzony jestem ze musze tyle polozyc za silnik, ale cos za cos. A co do czekolady to dzis sie szarpnałem i kupiłem lody algidy żonie!! O!! Odebrałem dzis auto. Wiec pierwsze wrazenie jak wszedłem i zobaczylem pyzie wpadła mi do głowy taka myśl: Miłość Ci wszystko wybaczy!! Usmiechnalem sie i dalej powedrowalem w strone komory silnika. Musielismy jeszcze zalozyc pasek i owy napinacz wieloklinowy oraz odpowietrzyc uklad po nowym płynie. Wszystko sie ładnie udało ale pojechalismy na jazde próbną:D Wiec powiedziałem by sie przejechał. Wyjechalismy za brame i rura:) Nie mineła chiwla 120 na budziku:) Odpowiedz na moje pytanie: Jak to jeździ byla krótka: Naprawde nieźle, jako ze on ma passata 1,8T no to wiadomo, ale mowi ze naprawde nie jest źle jak na to auto. Zreszta sam mowi ze ma sentyment bo jezdził clio 1,8 16V 136KM, i pracował w serwisie Renault. Podsumowujac moja psycha ucierpiała jak byłem bez auta, ale po tym jak wracałem do domu to bajka!! Idealna praca silnika, bardzo ładnie sie wkreca i napewno cichsza praca!! Ogólnie jak na 1500zł wydane jestem wniebowziety. Napewno psychicznie jestem nastawiony emocjonalnie ale naprawde pierwszy raz w zyciu mam silnik po kapitalnym remoncie. Ogólnie teraz gazownik i na hamownie:) Młody po prawie kapitalnym remoncie, do kapitalki to ci jeszcze daleko było woda1010, nie no racja, ale jak zdjeli głowice to widział co było i było naprawde ok!! Chodziło generalnie o to ze z rzeczy eksploatacyjnych wszystko zostało wymienione. tam juz teraz nie ma co wymieniac:) przeciesz tylko żartuję, grunt że maszynka jeździ i to najważniejsze woda1010, najważniejsze jest to ze dzieki Tobie zaoszczedziłem na częściach i za to jestem Ci bardzo wdzięczny!!!! Młody, ty ty poeta jesteś Napisz jakąś ode do 405 Czekam na te wyniki z hamowni Czekam na te wyniki z hamowni Beda tak za 1000km, czyli ok miecha. saqul cosik za dobry humorek dzisiaj masz, chyba się pyzia nie spsuła Fajnie ze autko smiga elegancko, czekamy na wyniki z hamowni .Powinno byc spoko . BTW nie bierzcie wynikow z hamowni jako pokazanie ze auto ma 200KM tylko pokaze przy okazji tego, bo chce BLOSa ustawic dokładnie na najlepszym ustawieniu... Ja nie licze na 200, jak bedzi ok 120 czyli fabryka bedzie gitara. A jak bedziesz ustwial blosa na hamowni to przed tym tak na wszelki wypadek wyczysc slita i ta klapke passata 1,8T ble - dennie to jezdzi, w zakretach w ogole za bardzo nie chce,a turbo-dziura "zasysa ludzi". No to gratki Jak u mnie - silniczek w środku czyściutki, gładziutki. Widać że nasze 2.0 przy odrobinie dobrego traktowania potrafią wytrzymać próbę czasu dzisiaj auto zrobiło 260300km, czyli zrobiłem dokłądnie 5tys km po remoncie silnika:) I powiem Wam ze nie wiem co to zaglądanie pod maske by sprawdzic olej Wskaźnik na desce działą wiec nawet kropelki nie wziął a na hamownie się wybierasz? Ciekawy jestem jak taki silnik to przy takim przebiegu i po remoncie ma wynik. Noger, bedzie bedzie, ale po prostu ostatnie wydatki mocno naciagneły juz dziurawa kieszen... Obiecuje ze go zhamuje I jeszcze pojade sprawdzic mu ciśnienie... Noger, bedzie bedzie, ale po prostu ostatnie wydatki mocno naciagneły juz dziurawa kieszen... Obiecuje ze go zhamuje I jeszcze pojade sprawdzic mu ciśnienie... Czekamy Liczę na dobry wynik Odkopię temat, Młody, może byś był tak uprzejmy podać nr katalogowe części potrzebnych do remontu głowicy, bo nie chce szukać teraz tego od nowa, albo stać 3h w sklepie i tłumaczyć gościowi o co mi chodzi. chodzi mi o te: 1)Uszczelki, sprężynki, szpilki i nakrętki do połączenia wydechu z kolektorem (ASO)- 119,38zł 2)Uszczelka kolektora ssacego 2szt-Ajusa (Fota)- 33,94zł 3)Uszczelka kolektora wydechowego-Ajusa (fota)- 55,22zł 4)Uszczelka głowicy-Goetze (IC)- 75,11zł 5)Uszczelka pokrywy zaworów- Elring (IC)- 28,17zł 6)Uszczelniacz wałka rozrządu- Elring (IC)- 14,44zł 7)Uszczelniacz wału korbowego- Elring (IC)- 20,86zł 8)Pasek+napinacz rozrządu-SKF (IC)- 115,38zł 9)Pompa wody- Febi (IC)- 106,77zł 10) Filtr oleju- Filtron (IC)-13,06zł 11) Olej 4l- Valvoline maxlife 10W/40 półsyntetyk (IC)- 98,59zł 12) Uszczelniacze zaworowe. Łukasz może być problem z tym:/ Nie pamietam a miałem to po prostu zapisane w jakims notatniku i pewnie wyrzucilem ale jeszcze poszukam... Jest już dostępna właściwa sowa77, dokładnie jeszcze poszukam... mam nadzieję że znajdziesz saqul, Skocz do Łodzi na Radwańską - są 3 sklepy obok siebie z częściami do francuzów. Dostaniesz wszystko, dowolnej renomowanej marki, prócz szpilek do kolektra wydechowego, które będziesz musiał wymienić, a dostaniesz je tylko w ASO prócz szpilek do kolektra wydechowego, które będziesz musiał wymienić, a dostaniesz je tylko w ASO Nom. moja kosztowała 97 zł. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||