ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Panowie, czy ten przepływomierz będzie pasował do silnika XU9JAZ DKZ

    http://moto.allegro.pl/it...1_9e_bosch.html

    Tam są numery 0 280 202 202, a wg. katalogu powinny być:

    OE 1920 93,
    bosch 0 280 202 210 lub ten 0 986 280 063

    A w katalogu bosch nie mogę znaleźć numeru 0 280 202 202 - dziwne, ale według tej aukcji:

    http://cgi.ebay.pl/Fronte...emZ130257481441

    Te numery są zamienne, czyli powinien pasować, ale czy na pewno?


    saqul taki przepływomierz jest w moim RG oznaczenie 0 280 202 202 i 0 208 202 210
    działa wymieniałem bo były przetarte ścieżki na potencjometrze zamontowałem taki sam i jest ok. :okURL=http://img291.imageshack.us/my.php?image=obraz005ud3.jpg][/URL[img=http://img119.images...z006sl5.th.jpg]
    to jest chyba uniwersalny przepływomierz bo o ile sie nie myle to mam takiero w 205 gti ,mi16 i w dzisiaj zakupionym 1.9 405 oczywiscie z czarna skórka
    orel11, nie jest uniwersalny, pasuje to kilku modeli 405 i nie tylko, ale niektóre wersje mają inną przepływomierz, mi16 ma raczej inna..


    wiem ze nie jest uniwersalny
    miałem na mysli ze zakładali to samo do róznych modeli i samochodów
    odemnie gosciu kupywał z tym nr do jakies alfy romeo a i omega a ma to samo
    a mój mig ma napewno ten sam nr przepływki bo sprawdzałem
    Wybaczcie że odkopuję temat, ale podłączę się do niego:

    Otóż rok temu padł mi przepływomerz o tych samych numerach - dokładnie wytarły się ścieżki grafitowe i mechanik powiedział że trzeba to wymienić (auto nie chciało odpalić na zimnym silniku - dopiero po długim ,,chechłaniu", na Ciepłym zero problemów).

    Śmigałem w sposób taki że odpinałem przepływomierz, przekręciłem zapłon, zakręciłem silnik i podłączałem wtyczke do przepływki. Po zimie postanowiłem troszeczkę wymienić gratów przy silniku (poszła uszczelka pod głowicą). I tak wymieniłem uszczeleczkę, kolektor wylotowy (był pęknięty) i uszczelki w około głowicy. Przepływomierz znalazłem o tych samych numerach który był montowany ponoć w alfach romeo. Numer się zgadzał, wygląd też firma także - zakupiłem go za cenę 65 pln ( co i tak wydawało się atrakcyjną ceną). Po wymianie przepływki auto nadal ma takie samo objawy (nie pali kiedy jest zimny) a na desce Pali się kontrolka ,,K" (czyli chyba CHECK ENGINE). Czy ktoś wie co może być przyczyną? Komputer był resetowany po założeniu nowego przepływomierza, może warto by podpiąć komputer i zdiagnozować go? Gdzie znajdę wtyczkę przy modelu SRI z 91 roku, silnik XU9JA/Z?

    Aha w przepustnicy przepływomierza są małe różnice w porównaniu do oryginała jaki był - klapka prepustnicy od Alfy ma wywierconą (mniemam że fabrycznie) małą dziurkę na środku co z pewnością wpływa na ilość dostarczanego powietrza do silnika oryginał tego nie miał (planuje ją zaślepić).
    szychaz86, zapoznaj się z tym tematem:
    http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=2978

    nie pali kiedy jest zimny

    wymien czujnik zimnego silnika albo sprawdz kabelki idace do niego
    miałem tak samo a wystarczyło go popchnac i chwytał od razu dodam ze ten sam silnik co twój
    a co do przepływki to fakt ze alfa ma to samo i omega i mi16 i jeszcze pare innych samochodów zapewne
    sam sprzedawałem gosciowi do alfy i mu chodziło bo przepływke trzeba dostroic do silnika
    szychaz86 wtyczka znajduje się przy prawym nadkolu w czarnej skrzynce komora silnika reszta jak pisze saqul w dowland jak z czytasz usterkę daj znać co wykazał.
    Patentu z diodą nie musisz robić bo kody wyświetli ci kontrolka na desce.
    Strasznie u mnie pada, więc dzisiaj nie ma możliwośći zrobić nic;/ ale jak tylko lekko sie uspokoi, to zaraz dam cynk i tak pewnie będę prosił o poradę.
    Przepraszam że znów odkopuję ale mam pilną sprawę.

    Mam przepływkę która należało by sprawdzić 0280202202 - ma ona wytarte ścieżki, kupiłem drugi, jednak komputer znów pokazuje błąd przepływomierza - czy istnieje jakaś możliwość sprawdzenia

    http://img119.imageshack....obraz006sl5.jpg (zdjecie pozyczone od BRAT13)

    na załączonym zdjęciu mamy otwartą przepływkę, czy zna ktoś wartości jakie powinien pokazywać ten niebieski rezystor (to chyba rezystor). najelpiej by było gdyby ktoś spróbował wytłumaczyć pracę tej przepływki i możliwość sprawdzenia jej - na forum VW,Opla i Alfy Romeo wyczytałem że sporo osób w przypadku przetarcia tych ścieżek obniża płytkę o milimetr (poprzez rozpiłowanie otworów). Potrzebuję fachowej porady, jak można sprawdzić poprawne funkcjonowanie przepływomierza, co trzeba zbadać i w którym miejscu. Jestem laikiem, jednak miłośnikiem tego samochodu:D:D
    szychaz86 ściągnij książkę tam jest opisane sprawdzenie przepływomierza i wartości
    na stykach dokładnie na 97 stronie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.