ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997)
Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Pisze na forum o 405,bo nie ma niestety o 605. Mam takie pytanie. Mam silnik w mojej 605. 2.0,8V. Samochód to składak. Ostatnio zaczęły w mim stukać panewki. Trzeba zrobić szlif bo nominalne mają luzy. I tu pojawia się problem,bo nigdzie takich nie ma. Sam szukałem,mechanik również. I nic,były tam jakieś ale to inna szerokość i ogóle. Słyszałem że teraz to nikt się nie bawi w szlify,robi się wymianę wału albo silnika.
    Tak pomyślałem,że to może silnik przekładany od 405. Może on pasować ? Symbol silnika to "RDZ"
    Trochę mi go szkoda sprzedawać,duży wygodny,jak się jedzie to jakby pływał , blachę ma porządku. Problem właśnie z tym silnikiem,w środku widać ślady zużycia,ale szkoda mi go.
    Nie chcę się bawić w wymianę silnika,bo za jakiś czas rozwali się albo bebe robił taki sam remont co z poprzednim.
    Zresztą kto go kupi,jak silnik rozwalony. Na szrot co najwyżej.
    Czekam na komentarze.


    http://forum.p605.prv.pl/
    http://p605.foxnet.pl/www/p605G.htm
    po pierwsze jak koledzy wyzej napisali
    a po 2 to jak robisz szlif wału to oddajesz cały dół silnika szlifierzowi (łacznie z korbowodami) i to on sie martwi zeby dostac panewki nadwymiarowe, zeby to wszystko spasowac


    No sory ale jakoś w dowodzie mnie zmyliło,bo mam napisane że 2,0 a dokładnie 1998. To już sam nie wiem. Ale to nie jest tak łatwo dopasowac panewki. Zastanawiam sie czy to w ogóle robic
    Jeśli chodzi o pieniądze to na pewno znacznie taniej jest kupic drugi silnik i przełożyć, a znaleźć jakiś nie jest trudno... wystarczy przejrzeć allegro. Ja akurat oddałem silnik do remontu, pójdzie na to duży nakład, ale mam komfort pewności tego co jest w środku.
    To jakie silniki mogą pasować do niego?
    Kupić żaden problem oczywiście ale żeby dobry był i chociaż trochę pojeżdził. A z gwarancji rozruchowej moge tyle sie dowiedziec ze jest sprawny. Dopiero pózniej okaże po założeniu silnika co on jest wart.
    najlepiej taki sam jak masz, wtedy nie będziesz musiał nic w elektryce zmieniać.
    w 405 był montowany chyba 2,0 8v RFX o ile dobrze pamiętam
    405 a 605 mają zupełnie inne silniki 2.0 8v.Także jedynie szukać od 605.Moim zdaniem lepiej robić szlif itd niż kupić drugi silnik.Ewentualnie ściągnąc miche,odkecić korbowód i sprawdzić stan wytarcia panewek w silniku który planuje się kupić

    405 a 605 mają zupełnie inne silniki 2.0 8v
    Teraz to bzdury opowiadasz kolego, to są takie same silniki, tylko nieznacznie się różnią oprzyrządowaniem inna pokrywa zaworów aluminiowa, aluminiowy kolektor i dwugardzielowa przepustnica, po za tym mogą być niewielkie zmiany w elektryce i to wszystko
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.