ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Na wstepie chcialem sie przywitac.

    Przeszukalem forum, ale nie znalazlem odpowiedzi na problem przed ktorym stoje.
    Mam klopot z silnikiem 1.9 TD o symbolu DHY. Pompa Lucas XUD.110.DPCR 8444B731A, Turbina KKK-K14-16,32.

    Mam pare pytan odnosnie mojego silnika:

    - Na jakie cisnienie powinny byc ustawione wtryski,
    - Ile powinien wynosic kąt wyprzedzenia wtrysku przed GMP,
    - Jak go ustawic,
    - Gdzie mozna nabyc reparaturke do ww turbiny?

    za pomoc z gory dziekuje.
    pozdrawiam


    http://www.forum.peugeot4...tion=file&id=24
    Witam
    Do Konrad.
    Posiadam tą ksiązke osobiście ale niestety u mnie jest inna pompa i inny napis na bloku silnika.U mnie jest problem z zapalaniem,przy każdym zapalaniu silnika zawsze muszę podgrzewać świecami żarowymi.Bez podgrzania nie zapali nawet jak jest b. gorący,dlatego
    podejrzewam złe ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku lub za małe cisnienie wtrysku.
    Ciśnienie spręzania na kazdym z cylindrów jest jednakowe ponad 30atmosfer.
    Drugi problem to intensywne kopcenie z rury powyzej 2,5-3 tys.obr-za co podejrzewam
    zuzycie turbiny,którą we własnym zakresie chciałbym zregenerować.
    Dziekuję za chęć pomocy i pozdrawiam
    adler5555, masz pompę Lucas - Roto Diesel której regulacja jest opisana w książce.
    Ciśnienie wtrysku dla lucasa to 130bar (na wtryskach powinno pisać). Z przodu pompy (nie ta od strony silnika tylko od strony przodu) powinieneś mieć dźwignię do regulacji wyprzedzania kąta wtrysku. Spróbuj ją naciągnąć wtedy silnik powinien zacząć bardziej klekotać ale i też lepiej odpalać.
    Co do turbiny nie polecam robić na własną rękę, zestaw naprawczy kosztuje min. połowę regeneracji turbiny więc chyba nie warto ryzykować.


    Konrad-w ksiązce podane są parametry dla DCPR 8443-B451C
    " " 452C
    " " 380A
    " " 381B
    a w mojej 405 jest DPCR8444B731A-auto jest z listopada 1996r i patrząc na pompę od
    przodu samochodu nima żadnej dzwigni.
    Wg moich informacji
    - Na wtryskiwaczach powinno byc napisane 150 bar
    - Kat wyprzedzenia - 8-10 stopni
    - reperaturke - na allegro, za 229 pln
    - kat ustawia sie przesuwajac pompe od silnika lub na silnik. Trzeba miec specjalne klucze ksiezycowe i lampe stroboskopowa do diesli.
    levis - Dalej walczę ze swoim problemem.Przestawiałem ciśnienie wtrysku od 115 atm,poprzez
    125 - 130 - 145 i 150 atm.Pozostawiłem na 145 atm sugerując sie znalezionymi w necie parametrami pompy i silnika najbardziej podobnej z obrazka do mojej pompy (link ).
    Na 145 i 150 atm odpala na gorącym silniku w jednakowym czasie, po ok.5-7 sekundowym
    kręceniu rozrusznikiem.Przy kazdorazowym podgrzaniu świecami zapala bezproblemowo
    nawet przy 100 atm.ustawionych na wtryskach.Przestawiałem też kąt wtrysku zmieniając
    zamocowanie pompy po ułamku milimetra na + i - od znaków zrobionych fabrycznie lub
    przez kogoś na pompie i obudowie, i zostawiłem w pozycji największej mocy.Kombinowałem
    tez z róznymi ustawieniami dzwigni na pompie/podkładki pod cięgno1-5mm i rózne ustawienia
    śrub regulacyjnych na dzwigniach/. I problem pozostał, szczególnie jak auta się uzywa cały
    dzien cyklicznie 5 min. postoju 5 min. jazdy/akumulator ciągle niedoładowany,lecą świece
    i rozrusznik/ Gdzie dalej ingerować ?elektronika ?immobilajzer?zawór na pompie?
    A może podnieść ciśnienie na 175 atm?
    Najciekawsze jest to, ze nie napisales kolego jaki wlasciwie masz problem

    zakladam , ze z zapalaniem

    Zacznij od wymiany:

    - pompki recznej
    - przewód paliwowy od pompki recznej az do pompy wtryskowej (omijajac obudowe filtra paliwa)
    -przewody przelewowe na wtryskiwaczach

    Oprocz tego doloz:

    - filtr przeplywowy paliwa
    - zaworek zwrotny

    Na 95% kiepsko Ci zapala, poniewaz masz nieszczelna obudowe filtra paliwa...

    Przestawienie kata wtrysku nawet o 5 stopni nie spowoduje trudnosci z zapaleniem silnika...

    Druga sprawa, zauwaz, ze po rozgrzeniu swiec i zgasnieciu kontrolki swiece grzeja sie jeszcze przez kilka sekund. Wyczuj moment w ktorym zgasna calkowicie (np rozrzaza sie lampki na desce rozdzielczej) i wtedy zapalaj. Ja sobie przerobilem modul od podgrzewacza, tak, ze lampka ze spiralka od podgrzewania swiec, faktycznie gasnie mi w momencie gdy zostaje przerwane podawanie napiecia na swiece... Jest to duze ulatwienie dla rozrusznika...
    levis jakiego rozmiaru są wężyki przelewowe w naszych TD 3mm bo muszę wymienić i gdzie to dostać
    Shaggy, nigdy sie nad tym nie zastanawialem Zawsze po prostu kupowalem wezyki przelewowe do diesla, to chyba uniwersalny rozmiar, placilem jakos 16 pln za metr.

    Z reszta jak zdejmiesz wezyk z wtryskiwacza, to wez suwniarke i zmierz grubosc krocca
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.