ďťż
chomiki
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
Czujnik plynu chlodzacego, a wskazanie temp i wentylator
405 problem z chłodzeniem silnika
Czujniki temp. płynu chłodzącego
skacze temperatura płynu chłodzącego
Uzupełnianie czynnika chłodzącego klimy.
Problem z układem chłodzenia P405, 1.9 d
układ chłodzenia - wyciek ale skąd?
Olej w układzie chłodzenia - uszczelka ??
Pytanie odnośnie chłodzenia silnika
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam
    wiem że była już wzmianka na ten temat ale niestety zbyt ogólnie a zależy mi na czasie. Otóz jak dokładnie (krok po kroku) odpowietrza sie ten układ? Bo kurde trzymał zawsze temperature 87 stopni. a teraz 95 i tak trzyma dziad jeden. wszystko mam sprawne. zero wycieków zero kopcenia, osłabień itp. brakowało troche płynu ale dolałem i nic ;/ myśle że to zapowietrzony układ, dla tego prosze o dokładne wytłumaczenie jak to sie odpowietrza.
    z góry wielkie dzięki


    odpalasz samochód, odkręcasz odpowietrznik układu ( koło akumulatora na wężu powinien być taki grzybek) i czekasz aż zacznie lecieć sam płyn bez powietrza. Ot cała filozofia
    a super dzięki.
    nie ma za co


    adgrabowski, a na chłodnicy tez ważny
    U mnie jest jeden na chłodnicy po prawej stronie, przy termostacie, z tyłu na rurkach od głowicy, i jeszcze jeden w okolicy termostatu. Jak ze wszystkich zaczynał lecieć płyn to po kolei zakręcałem. I problemów nie było
    Shaggy, hmm u siebie odpowietrzałem ale na chłodnicy nie zauważyłem odpowietrznika może nie mam go tam?
    na każdej chłodnicy chyba jest, po stronie kierowcy..
    Noger, kurde u siebie po stronie kierowcy mam kranik do spuszczania wody ale to na dole chłodnicy a na górze nic nie ma
    jeszcze zobaczę jutro w dzień
    już za późno pewnie ale się dołączę.
    w dieslu tak jak Adgrabowski pisał , Ja tylko ten odkręcałem zawsze
    i zawsze było gitez. a innych nie widziałem
    w benzynie może inaczej to wygląda - tego nie wiem. mogą być dwa.
    u mnie w GLD mam oprócz tego na termostacie mam ten na chłodnicy...
    miałem już parę chłodnic w ręku i od diesla i od benzyny, zawsze był tam odkręcany odpowietrznik
    Noger, no faktycznie, zwracam honor, jest u mnie odpowietrznik na chłodnicy, przeoczyłem go wcześniej
    Dzięki wielkie odpowietrzone i wsjo gra tak przy 20'C na dworze, w korku mam z 89-90 stopni ale po chwili spada. ale mam taki mały problem. Jak już mowa o chłodnicy to mam pytanie. na bloku chłodnicy po lewej stronie na dol (od strony pasażera) tam na połączeniu tego zbiorniczka z blokiem powoli bo powoli ale kapie.. no lekko sączy sie płyn chłodniczy. nie jakoś wyjątkowo ale wilgotno jest. i pytanie. czy moge to wysuszyć, odtłuścić i silikonem delikatnie rypnąć? to nie jest na żeberkach tylko tak jakby na tej ramce od bloku chłodnicy. nie ma zagrożenia że hm... jakimś cudem ten silikon sie rozpuści i dostanie sie do układu? w razie potrzeby moge foto wrzucić i dokładnie pokazać w którym to miejscu
    Wątpie by silikon wytrzymał nawet ten czerwony chociaż on jest odporny na wysokie temperatury nie lepiej pospawać
    wrzuciłem foto tam dokładnie zaznaczyłem gdzie to kapie.
    KubaV,jeśli to faktycznie maleńska szczelina to kup sobie taki czerwony silikon wysokotemperaturowy-powinno dać radę. Mi kiedyś ciekło z dekla skrzyni-wyczyściłem ,odtłuścilem i nic nie kapie.
    super dzięki. no bo to nawet nie jest pęknięcie tylko nieszczelność przy złączeniu. dobra mam nadzieje że da rade dzięki za pomoc
    Spoko. Powinno dac radę.Pamietaj że ten silikon schnie parenaście godzin.
    okej zrobione i wszystko gra. tylko tak w ramach przypomnienia. jak silnik jest ciepły to poziom płynu opada (w zbiorniczku) czy wzrasta bo już mi sie pokiełbasiło.
    KubaV, jak płyn jest ciepły to zwiększa objętość, czyli w zbiorniczku powinno być go więcej.
    aha ok dzieki za przypomnienie.
    Dziękuje wszystkim za informacje odnośnie odpowietrzania układu chłodzącego.Miałem problem z wężem i po naprawie w trakcie jazdy zaczął się pug grzać!Myślałem że termostat albo pompa, albo uszczelka, a dzięki informacjom na forum spróbowałem odpowietrzenia i DZIAŁA! Nie znalazłem odpowietrznika na termostacie, a na nagrzewnicy nie szukałem bo nie chciało mi się odkręcać osłon. Po prostu odkręciłem odpowietrznik na chłodnicy (silnik diesel, ale może chłodnica od benzyniaka) dolałem płynu, uruchomiłem silnik. Rozgrzałem na odkręconych: korku i odpowietrzniku, dolewałem na chodzie, później przebieżka samochodem kilometr. Znów dolanie i teraz stan sie ustabilizowal i temp również. Możę nietypowo zrobiłem ale ważne że działa!!!http://www.forum.peugeot405.pl/images/smiles/thumbup.gif
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.