ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Zacząłem dosc intensywnie myslec nad odpaleniem tego silnika co mam. Prosze podrzućcie jakies pomysły co moge zrobic, by soróbowac go odpalić? Tutaj macie filmik jak on kreci, aha jeszcze dodam czy moze z silnika 1,9 8V cos przełozyc do sprawdzenia??
    http://www.youtube.com/watch?v=AkcfJjOSRbg
    Wszelkie pomysły nagrodze pomógł. Z góry dziekuje...


    cyka akby rozrusznik nie chciał, znam to bo w zeszłym roku tak miałem ze cyk cyk i nic nawet nie zagadał...
    dokładnie chodzi mi o moment 0:11
    Przełóż rozrusznik i sprawdź, przy okazji okoliczne przewody elektryki - może to padło i nie ma siły zakręcić z taką siłą aby motor zaskoczył. Gorzej jak motor padło i dlatego ciężko kręci...
    d_ARC, powiedz mi jeszcze co znajduje sie w tej skrzyneczce pod lewa kolumna: koleszka mowil ze jakis badz jakies przekazniki wyciagnał:
    http://www.fotosik.pl/sho...7026d7974281919
    Sprawa kolejna czy jak mu wrzuce swiece z 2,0 8V beda pasowac, chodzi mi czy jakby co na nich odpali? Mam jakies NGK 3 elektrodowe....
    Jeszcze jedno, skoro mowisz ze moze motor byc lipa znaczy co masz dokaldnie na mysli?? Obrócona panewka??


    Tam jest przekaźnik pompy paliwa i wtyczki diagnostyczne od kompa i ABS, może jeszcze jakieś bezpieczniki. Panewkę raczej byś usłyszał, bardziej zatarty motor, zapieczone pierścienie, ale na mechanice silnikowej się nie znam za bardzo. Co do świec gwint pewnie ten sam, nie wiem jak reszta parametrów, w sumie co ci szkodzi spróbować. Ale przede wszystkim posprawdzaj rozrusznik. On słabiutko kręci, aku masz ok? Wyjmij go, to raptem parę śrubek, sprawdź na krótko jak kręci, sprawdź stan grubego kabla prądowego idącego od aku, stan kabla od aparatu na rozrusznik (taki krótki), przeczyść styki itd.
    Koleszka sie zarzekał z silnikiem ze do konca jeździł, ale po strzale gazu zostawił go w warsztacie wyjal cos z tej skrzyneczki i tyle go było...I moze w niej jest problem...Ale mozliwe ze rozrusznik ma dosyc, zobacze co da sie zrobic...
    To zrób foto, opisz co tam jest. Ale to nie będzie przyczyną słabego kręcenia - silnik musi mieć obroty aby odpalić, a tu ledwo judła. Nawet jak nie podaje paliwa (co łatwo sprawdzić zdejmując przewód z listwy, do butelki i włączyć zapłon, posłuchaj czy pompa przy baku pracuje) to powinien kręcić jak głupi. Rozrząd jest ok, pasek nie przeskoczył gdzieś, jest na znakach? Jak tak i sprawdzisz rozrusznik to możesz szukać dalej.
    za slaby prad na rozrusznik idze... lub silnik daje takie opory ze rozrusznik nie jest w stanie go pokrecic lub jest takie sprezanie... Mlody wykrec swiece i wtedy pokrec... nagraj filmik... ale po mojemu za slaby akus... powiedz jeszcze czy po pzekreceniu kluczyka slyszysz pompe paliwa??? ona wlacza sie na chwile...
    aku wyjałem ze swojego kombi i przełozylem, wiec na pewno aku jest ok. Macie w sumie racje, ze powinien miec siłe by go obracac, a jak nie bedzie miał oporow wtedy szukac przyczyn...Wszystko mozliwe ze rozrusznik....hmmm...Generalnie przy nim zrobilem tylko tyle ze wlozylem do niego swiece jakies co miałem po mojej starej 405 1,4 i dwa czy trzy razy zakreciłem nim...Próbowałbym go jeszcze na pych odpalic ale skrzynia nie jest podpieta...
    Mlody wykrec te swiece jak bedzie krecil szybko to oznacza ze jest takie sprezanie ze rozrusznik nie potrafi go pokrecic (czyli jest popsuty) wymienisz rozrusznik i bedzie pyrkal:D
    sprawdź przewody masowe silnika są pod aku

    ale po strzale gazu zostawił go w warsztacie możliwe że przepływke szlag trafił po strzale to nie odpalisz na bank włóż mu przepływke druga z SRi to raz dwa naładuj aku i pal na nie podpiętym do prostownika sprawdź czy ci kable nie masują gdzieś przy alternatorze i czy iskra jest na świecach w ogóle i czy paliwo dostaje
    No to teraz to ja sobie moge Wzialem dzis rozrusznik z 1,9 8V a on pekniety, wiec lipa by cokolwiek zobaczyc Cóz chyba pozostaje przyszłemu nabywcy zabawa w klocki...

    Cóz chyba pozostaje przyszłemu nabywcy zabawa w klocki...
    A że krzyczysz sobie za niego całkiem sporo to ten nowy nabywca może się bardzo zdenerwować
    No cóż,nie masz pewności że ten silnik ma wartość złomu...

    A że krzyczysz sobie za niego całkiem sporo to ten nowy nabywca może się bardzo zdenerwować
    No cóż,nie masz pewności że ten silnik ma wartość złomu...

    Czy 800zł za silnik z osprzetem, wiazka, komp i skrzynia biegów to duzo?? Wychodzi +- silnik w cenie 400zł Skrzynia jest warta z 300zł bo jak mowilem jest zrobiona, wiazka i komp tez z min 100zł jest warta, wiec nie wiem czy jest to az tak duzo

    wiec nie wiem czy jest to az tak duzo
    Skrzynia Ok ale dorzucasz do niej silnik a nie możesz zagwarantować że on w ogóle odpali, nie masz pojęcia w jakim jest stanie,jedynie możesz pokazać film z youtube,z nagraniem jak sobie kaszle Więc zostaje jeszcze 600zł które mogą okazać się kasą wyrzuconą w błoto (na allegro masz za 900zł)
    Sory za OT.
    Pasażer, moja niewiedza bardziej nie pozwala na jego odpalenie niz niechec. Bynajmniej jestem szczery a nie wciskam kit jak polowa na allegro:) BTW nie oszukujmy sie ze kupujac taki silnik bez pewnosci wrzucisz go na auto:) Zobaczymy co czas pokaze. Na allegro mma cene 900zł ale u mnie jak wiedza Ci co brali czesci cena jest do zbicia, a wiec jestem realista, a gdybym wiedział ze ten silnik odpala i normalnie chodzi to za 800zł kpl bym nie sprzedał
    Sprawdź ustawienie rozrządu
    nie mam kasy bo wziąłbym ten silnik ot chociażby żeby go rozebrać
    Zamykamy temat, silnik pradopodobnie znalazł nabywce. Trafi do 205...

    Trafi do 205.. zdrajca
    Zdrajca nie zdrajca, kasa na biegu potrzebna...Nikt nie chciał do 405 to trafi do 205...Niestety...
    Chciałem jeszcze poprosic o jakis schemat co gdzie i jak odkrecic by wyjac silnik. Z wiazka jakos sobie poradze, gorsza sprawa z wyjeciem. Auto postawie na belkach. Dziekuje z góry...W zeszłym roku wyciagałem zwykłe 1,9 z kumplem, ale cielismy takei rzeczy ktore wymagały dłuzszej pracy, a teraz chce go wyjac bez dewastacji...
    Najprościej z sankami i zawieszeniem przednim, auto do góry i wyjeżdżasz silnikiem na kołach Demontaż łapy/łap silnika i skrzyni, linki, cięgna, przewody paliwowe i chłodzenia, wydech. To tak z grubsza. Z elektryki to wyciągnij wiązkę od kompa i rozłącz z częścią "kabinową", czyli główną wiązką elektryki oraz demontowanym osprzętem (np. przepływką). Resztę w miarę możliwości zostaw jeśli sprzedajesz z osprzętem i elektryką - oszczędzisz roboty i sobie i mechaniorowi co będzie swapował motor Zaczniesz rozbierać to zerkniesz od góry i z kanału, a będziesz widział co demontować. Powodzenia
    tak na sprzedaz idzie wszystko co na swap. Silnik z osprzetem, skrzynia, wiazka, komp. A plan mam taki by przód auta podniesc na belkach bo niestety nie mam kanału i własnie wyjechac z silnikiem do przodu. Aha co wydechu gosciu chce bym mu ucial rure tuz przed katalizatorem bedzie cos modził wiec niech mu bedzie:)

    przód auta podniesc na belkach bo niestety nie mam kanału to będzie ci ciężko wykręcić sanki np... może lepiej po prostu popatrzeć za kanałem w okolicy(sąsiad, kumpel, kochanka) bo jak wykręcisz silnik z łap i puścisz na sankach i mcphersonach to on ci "spadnie w dół", na kanale trzymałby się nadal na kołach... no chyba że podepchniesz pod jakieś drzewo, odkręcisz co trzeba założysz koła i cała budę jakimś bloczkiem do góry a silnik i układ napędowy powinien zostać na ziemi
    Nie zrozumiałem o co kaman:) Racja, tylko ja mam wizje by zostawic sanki, odkrecic połosie, z łap i sam silnik w dół...Niestety nie mam takich mozliwosci by jakos do kanału sie dostac, jedyna opcja jeszcze to mam zrobiony podjazd z dwóch bel pod katem z 45st bym mogł pod niego wejsc...To moze byc rozwiazanie wtedy. Ile moze zajac porozpinanie i wyjecie silnika we dwie osoby??

    Ile moze zajac porozpinanie i wyjecie silnika we dwie osoby?? 15-90minut

    Wykręcałem już silnik w 405. Do góry będzie problem. Jest problem z oddzieleniem skrzyni od silnika a ze skrzynią do góry raczej nie pójdzie. Lepiej zdjąć półośki i zawieszenie, rozkręcić wszystko, podstawić lewarek pod miskę i lekko podnieść, wykręcić łapy i spuścić lewarek, silnik spadnie na dół. Później złapać w 3 osoby za przód, podnieść i do tyłu przejechać kawałek żeby silnik była przed samochodem.
    Silnik wyjety. Poszło mniej wiecej tak jak pisze andrev1, znalazlem tez takie myki jak nie popodpinane kable w niektorych miejscach itp, mozliwe ze dlatego ze niechcial krecic...Ale poszło gorzej niz z 1,9 8V...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.