ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow |
chomikirobię swapa w swoim pugu,wyciągłem silnik i jutro jade na szrot po inny,tylko jak sprawdzić czy jest dobry???wiem że pewności nie mam ale tak z grubsza chociaż:)Jeżeli nie możesz odpalić, to nie sprawdzisz. Albo byś go musiał do imentu rozkręcić na miejscu. Z grubsza to możesz tylko popatrzeć czy nie ma wycieków. I tyle. Co w sumie nic nie daje. manieq, i obróć wałem czy nie zatarty. W oplu zmieniałem silnik założyłem używany i nie mogłem odpalić przy próbie obrotu okazał się zatarty. 2 dni roboty poszło się Shaggy, jak sie darzy to sie darzy:) manieq, ale nie ma sensu 2x tej samej roboty robić, u mnie gościu na szczęście wymienił silnik bo dawał gwarancje rozruchową ale ile nerwów było i rozkmin czemu nie kręci Shaggy, tam gdzie ja kupuje to koleś też daje gwarancje rozruchową:) bardzo mi się podoba - gwarancja rozruchowa ale to, że za tydzień się okaże, że ciśnienia nie trzyma, że panewki do d.., że wałek rozrządu wyjechany i do cholery innych, to już pikuś (PAN pikuś) kapuchy, no właśnie;/ Ja bym jeszcze popatrzył pod korek oleju i chłodnicy (jesli jest) czy nie ma masła i czy blok silnika jest suchy pod głowicą. Przemek, Ale masło robi się na korku w silniku który jest mało dogrzany-czyli auto które jeżdziło na małe odległości.Jak dla mnie to ściągnij pokrywe zaworów to chwila moment a będziesz widział stan wałka i całej głowicy i jak często był zmieniany olej. Obróć także wałem,jeżeli obraca się to jest ok.Popatrz także czy przy wyjściu z pompy wody nie ma szlamu lub kamienia.Sprawdz czy silnik był myty czy też jest w stanie jakim został wyciągnięty Przemek, Ale masło robi się na korku w silniku który jest mało dogrzany-czyli auto które jeżdziło na małe odległości W zimę tak. w lato tak się nie dzieje (chyba ,że olej kiepski ) Jeśli działo się coś z uszczelką będzie tłusty nagrar pod korkami i na bagnecie ( oczywiście nie zawsze) nawet jak silnik nie był odpalany X czasu dlatego ja bym taki silnik od razu odpuścił sobie. Przemko, tylko ze po dolaniu uszczelniacza do chlodnicy rowniez zrobi sie na korku, pompie wody jakby kisielek... Jak się dolewa uszczelniacza to znaczy,ze cos się dzieje |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||