ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwblog.htw.pl

  • chomiki

    Robił ktoś przekładkę z diesla na turbo, jeśli tak, to prośba o uwagi do tego zabiegu.


    ja zmienialem z benzyny na turbo diesla.i niemoge powiedziec zeby to było jakoś szczególnie trudne.ty mając diesla w zasadzie zmieniasz silnik na ten sam silnik tyle ze z turbo.ze zmian jakie cię czekaja to dobrze by było zmienic skrzynie od turbo bo podobno jest dłuzsza i pierwszy odcinek układu wydechowego ci sie zmieni poniewaz dojdzie turbo wiec stary bedzie niebardzo pasowałk i to moim zdaniem wszystkie przerobki.
    No niezupelnie .
    W TD jest inna chlodnica chociazby

    Silnik rozumiem, ze mowisz o komplecie - rozrusznik, pompa wtryskowa itp itd.

    sprzeglo inne

    polosie (prawdopodobnie) inne

    Nic chwilowo wiecej do glowy mi nie przychodzi.
    silnik mowie o komplecie co do chlodncy to niejestem pewien jedynie co to moze byc wpiecie do chlodnicy oleju ale połosie niby maja byc inne??? skoro skrzynie od td i d pasuja do benzyny i na odwrot wiec wewnetrzne przegoby sa te same a zewnetrzne ma w swoich piastach ja niewidze sensu z tym kombinowac ja zmieniajac u siebie z 2.0 benzyny niemusialem ruszac nic z przegobami i polosiami wszystko pasuje orginalnie, silnik skrzynia byly 89rok a moje benzin i skrzynia 93/94 prostszej roboty niema jak robic takie swapy


    Wytrzymalosc materialow jest inna. Moment obrotowy w TD jest duzo wyzszy nic w zwyklym dieslu. Polosie moga po prostu peknac...

    W normalnym dieslu jest 119 Nm a w TD jest prawie 200. To jest znaczna roznica...

    Chlodnica nie tyle, ze ma moze inne podlaczenie, ale jest po prostu inna, ma drobniejsze "blaszki" chlodzace i co z tym idzie jest bardziej wydajna...
    xxx
    sprzęgło: identyczne wzgledem wymiarów itp jest w 2.0 benzyna i 1.8td i napewno z benzyny dobrze działa w td bo mam takie juz ponad rok,jesli chodzi o skrzynie to miałem na myśli pasowność połosi i samej skrzyni pod względem mechanicznym nic niemówiłem o przełożeniach że pasują bo tak to by mozna zamulic na maxa chciażby 1.6+skrzynia z td dla przykładu podam że kolega który kupił ROB-owego miga zaimplementował mu silnik diesla i zostawił skrzynię od mi16 i nawet widziałem jak robili przy aucie z wsadzonym dieslem pod maske.a mity o super wytrzymałych półosiach to sa dla ludzi co idą je kupować w sklepie i moga ewentualnie przepłacić.jezeli maja te same wymiary zewnetrzne te same przegóby to niewidze takich mocy w naszych starych sprzetach które by dały rade je zmielić.tym bardziej kwestaia półosi jest śmieszna że prawdopodobnie wiekszosc z nas jeżdzi na jakiś podróbkowych zamiennikach przegóbów zewnetrznych wykonanych zapewne z chińskiego gównolitu którego to jakośc niewiele odbiega od taniego widelca.chłodnica i lamelki,hm u nas nie afryka pozatym jak działa wentylator albo dwa wentylatory to niesadzę zeby cos niedało rady,a kolega uprawiał sporty extremalne po torze raylycrosowym pałując na maxa 2 i 3 bieg coby mu sie ilosc lamelek miała zmienic.pozatym kolega który założył post pytał o uwagi kogoś co robił przekładkę a nie teoretyka o ilosc lamelek więc na co mu mieszac w głowie [/b]
    BARON,
    Witam Cię , chcę u siebie przełożyc z 1.6 xu5 na 1.9 d, dużo rzeczy trzeba zmieniac ?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.