ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam... ponad rok temu poluzowała sie mi łapa silnika, zerwało śruby silnik opadł zrywając pasek rozrządu co zaowocowało remontm głowicy. Po złozeniu silnika i wsadzeniu auta problem powrocil, winne były wyrobione otwory śrub w łapie, po zakupie nowej łapy od gomez405 problem zniknął...
    Dzisiaj sprawdzając stan oleju wsunąłem łom między podstawe pompy wtryskowej i łape... okazało sie ze łapa dostała luzów. Nie mam już pojęcia jak z tym zwalczyć.
    Pozstaram się kupić org śruby w ASO i zakręcić je na jakiś bardzo mocny klej do gwintów. Czy to powinno pomoc? Czekam na jakieś sugestie


    Ja zaczął bym od wymiany poduszek bo silnik widocznie mocno drży.

    Ja zaczął bym od wymiany poduszek bo silnik widocznie mocno drży.

    wszystkie wymienione niecaly miesiac temu
    A ja bym zaczal, od tego, by wszelkie sruby wkrecac na klej (np loctite)


    Może być tak, że silnik za mocno drga na przykład po naprawie sprzęgła / brak wagi jak demontowano koło zamachowe/.

    A ja bym zaczal, od tego, by wszelkie sruby wkrecac na klej (np loctite)

    tak bylo robione, wytrzymało rok .... moze jakis klej kupic do wysokich temperatur?
    No to jestem w szoku. Ew. ten klej byl do kitu lub nakladany na tluste sruby (kazdy ma podana wytrzymalosc -20Nm powinno wystarczyc)

    Sruby z ASO sobie daruj, bo to zwykle sruby
    a nie puszcza ten klej od temperatury?

    czyli odtłuszczanie śrub + nowy klej
    http://www.loctite.pl/int...eid=39&layout=2

    Ja uzywam tego 262 i nigdy nei mialem problemow. Temp. wytrzyma.
    dzisiaj nie miałem czasu zbytnmio na powazniejsze naprawy, sciagnalem osłone rozrzadu okazłao sie ze sie jedna sruba odkrecila, na szybkiego ją dokrecilem i jest ok

    [ Dodano: Pią Kwi 04, 2008 11:20 pm ]
    Witam. Wie ktoś może jak wygląda rozmieszczenie śrub w tej nieszczesnej łapie? Dzisiaj zauważyłem że łapa ma luzy, ściągnąłem obudowe rozrządu a tam niespodziewanka - urwana śruba leżała oparta o osłone - cudem nie spadła na pasek i nie zrobiła kuku. Potrzebuje rysunku jak to wszystko jest rozmieszczone, mam ndzieje że urwała sie sruba w głowicy, jak coś to sie głowice zrzuci i nie trzeba bedzie silnika wyciagac


    Może to Ci pomoże w ustaleniu.
    to jest ta sruba i jak dobrze pamietam to ona jest wkrecana w głowice, jak sie myle niech ktoś mnei poprawi



    [img=http://img172.images...avt3xm1.th.jpg]
    a nie w blok silnika??
    własnie arsen ta łapa jest tak dziwnie przykrecana do silnika, że śruba ta najwyżej polozona jest wkrecana w blok a ta niżej w głowice
    no i dzisiaj znów urwała się ta jebana łapa!!!! kur... co za złom jebany! nie mam już do niego siły....
    tym razem nie urwało rozrządu więc sie pofarciło...

    Ma ktoś na zbyciu 1,9D lub TD ? czuję że w tym silniku już zawsze będzie się to urywać...
    ntm, a całego TD może nie chcesz?
    napisz na pw co i jak i ile i jakie ma niedomagania
    ntm, a może Twój pug był bity i nie jest do końca prosy - mogą być jakieś naprężenia, spotkałem się z takim czymś w SEACIE IBIZIE - luzowały się śruby w elementach zawiechy, a przeguby łatwo było zerwać - wszystko było mocno naprężone, silnik też diesel był
    u mnie nigdy nic się z tym nie działo, odpukać.... Musisz mieć coś nie tak...
    saqul ale ntm ma disla który ma dość duże wibracje szczególnie jak jest zimny. Moze pablo-wwr ma racje albo jak tym razem będziesz przykręcać łapę użyj nowych śrub, może klej do gwintów użyć. Może poduchy silnika masz wywalone i nie tłumią drgań

    saqul ale ntm ma disla który ma dość duże wibracje szczególnie jak jest zimny. Moze pablo-wwr ma racje albo jak tym razem będziesz przykręcać łapę użyj nowych śrub, może klej do gwintów użyć. Może poduchy silnika masz wywalone i nie tłumią drgań

    poduszki nowe wszytkie, cała zawiecha zprzodu nowa, śruby były nowe i na klej przykrecane... jest zajebiscie
    To moze to tak jak mowia w wypadkach: wina człowieka?? Moze coś źle kombinujesz, słaba jakosc nie wiem śrób, poduszki??
    ntm, jednak coś jest nie tak a jak wkręcasz sruby na sucho to wchodzą lekko czy ciężko ??

    Moze coś źle kombinujesz, słaba jakosc nie wiem śrób, poduszki??
    śruby z ASO, poduszki wszystkie sasic
    zapodajcie ktos wymiary tych srob zonk poraz 3
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.