ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow |
chomikiWitam...Posiadam Puga z silnikiem 1.6 na jednopunkcie o oznaczeniu BDY i z holenderską instalacją LPG...Problem tkwi w tym że jak silnik jest zimny np.rano to pali mi elegancko a jak troche nim pojeżdże i np. na chwile gdzięś wyskocze to po powrocie do auta...mam problem z jego uruchomieniem musze go kilka sekund pokręcić aby zapalił...Proszę o odpowiedżGandzikXX, przeniosłem twój temat w odpowiednie miejsce... A co do twojego problemu, to pytanko, odpalasz auto na benzynie czy na LPG? ono podczas palenia samo przełacza sie na benzyne o po odpaleniu spowrotem na gaz Może padł ci czujnik temperatury silnika, jak pokazuje cały czas że silnik jest zimny to tak będzie palił na ciepłym druga sprawa to silnik korkowy, należy go od czasu do czasu przeczyścić, zwłaszcza jego gniazdo może tam się nazbierało syfu i nie domyka odpowiednio krokowca Przyczyn może być naprawdę wiele, więc musisz potestować i opisać więcej szczegółów GandzikXX, - przyczyn może być kilka - piszę z własnego doświadczenia: 1. świece - kiedy wymieniałeś? 2. przewody wys. napięcia 3. cewka Mam ten sam motor BDY poruszaj kablami wys. napięcia (chodzi mi o styki - świece-cewka), ewentualnie wtyczką do cewki i napisz czy pomogło. Pancho dobrze trawi..jesli chodzi o rozruch auta to odpowiedzialne są świece, przewody, może nawet masz zalane, albo któraś ze świec jest pęknięta..są to raczej drobne wydatki jeśli chodzi o naprawę, więc najlepiej pojedź na jakiś warsztat..może też być to spowodowane, np. przerwami w przewodach paliwowych ( jakieś powietrze ) albo paliwo ci się cofa..przyczyn może być trochę..miałem nie dawno podobną sytuacje, ale na innym silniku, jakos dawałem rade do puki mi któregoś dnia zdechł, nie moglem go za cholere odpalić i wymieniłem tylko świece i "gra i buczy"..:) Zrób tak : jak masz gorący silnik to przy zapalaniu wciśnij pedał przyspiesznika do oporu i kręć rozrusznikiem i napisz co się wtedy dzieje. Dzięki za porady...z pewnością mi się przydadzą...Dodam tylko że świece wymieniałem i nic się nie poprawiła,próbowałem też palenia ze wciśniętym przyśpieszaczem do oporu i nie mam różnicy.Sprawdze te inne żeczy o których mówicie |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||