ďťż
chomiki
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997)
Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku
Jakie macie obr. silnika przy 100km/h???
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rasmusland.pev.pl

  • chomiki

    Ło mi tyż coś stuka to może też wtryskiwacz.I też jak jest zimny póżniej jest dobrze.A skąd wiecie że to wtryskiwacz ?Jak to sprawdzić?



    ?Jak to sprawdzić?
    Organoleptycznie
    Otwórz maskę zbliż ucho do aparatu i posłuchaj
    E ,u mnie to stuka na benzynie i na gazie to nie wtryskiwacz . A co stuka to się dowiem (może) jak zdejme głowice.
    ZBYSZEK, co Ty masz za wersje GRi 2,0?? Cos masz nie tak...


    Dokładnie tak 2.0 8v silnik XU10J2 .
    ale nie było 2,0 8V GRi. Ew STI, albo SRI
    Ja tam nie wiem.Na klapie tak pisze to myśle że tak jest.Ma wspomaganie,centralny zamek,elektryczne szyby przód.
    ZBYSZEK, albo silnik albo klapę masz wymienianą...
    Jeżeli już to klapa, ale w takim razie co to jest?Może T16 i nawet nie wiem?
    ZBYSZEK, T16 to nie jest na bank W najlepszym wypadku to SRI,Napisz dokładnie co tam masz... bo to co do tej pory wymieniłeś było nawet w wersjach GL i GR czyli najgorzej wyposażonych. Masz takie bajerki jak klima,skóra,elektrycznie regulowane fotele,tempomat...?
    niunki wy tu chłopaka nie piętnujcie bo było takie wozidło


    92-96 GRX GRi SRi,GTX, XU10J2C ; 1998 EFI Bosch 123ps
    Dlatego to wymieniłem bo tylko to jest a nic z tego co ty wymieniłeś. Na pewno nie jest to SRI ani STI.Ale tak naprawdę to nie ma dla mnie żadnego znaczenia co to jest.Jeżdzi spoko,kopyto jest fajne tylko sie bestia lubi popsuć,chyba we wszystkim już grzebałem, dobrze że części tanie.
    czyli nie ma szans wyczaić co jest co w P405 Żabojady montowały co miały pod ręką

    wersjach GL i GR czyli najgorzej wyposażonych
    Nie przesadzaj z tym GR
    W 2.0 jak coś stuka to pewnie panewka,bynajmniej u mnie zawsze tak było.Jest cicho na wolnych i nawet do jakis 2500 -3000 a potem juz klekuniło
    kuzy zaworowe sprawdzone ?
    mhm, no to faktycznie... a wiesz juz ktory klekocze ?
    w moim 2.0 8v też coś klekocze ( słychać lekko metaliczny dzwięk ) albo mi sie zdaje albo słychać to cały czas w tym samym tempie bez względu na obroty, ostatnio z ciekawości spytałem o to mechanika czy to może coś z zaworami, a on mi powiedział ze peugeoty mogą tak po prostu tak mieć...

    a on mi powiedział ze peugeoty mogą tak po prostu tak mieć... to tak samo jak jego głupota - on ją po prostu ma

    to tak samo jak jego głupota - on ją po prostu ma
    dobre musze to zapisać
    saqul, Młody,
    Panie BARON może u ciebie zawsze tak było ale u mnie stuka sobie na benzynie i na gazie i na wolnych i na wysokich obrotach dotąd aż się zagrzeje później jest cicho.Mam pęknięty kolektor może to on,jak będę miał czas to zdejmę głowice i wszystko sprawdzę może znajdę a może nie.
    jesli po wygrzaniu cichnie to luz zaworowy,na zimno moze sobie troche postukac choc raczej delikatnie...jesli jest to bardzo slyszalne to luz trzeba wyregulowac....
    Ssace mam ok wszystkie 0.2 natomiast wydech mam 1) 0.3 2) 0.4 3) 0.35 4) 0.35
    Czy takie luzy mogą powodować klekotanie?
    trzeba sprawdzic ile powinny wynosic,ja tego nie wiem...i sprawdzac na zimno...ale z pewnoscia powinny byc takie same na zaworach ssacych i takie same na wydechowych
    0,2 na ssacych
    0.4 na wydechowych

    0.3 2) 0.4 3) 0.35 4) 0.35 Nie są tak źle ustawione i to na pewno nie klekocze - ale przydała by się regulacja
    Panewki mam super bo sprawdzałem.Możliwe że to sworzeń któregoś tłoka ,można by to sprawdzić sciągając kable ze świec ale sie boje bo mnie już pare razy pierdykneło przy takich zabawach.Bierze mi sporo oleju więc uszczelniacze wreszcie kiedyś muszę zrobić to sciągnę głowice i wszystko sobie oglądnę co tam siedzi w tym silniku.
    do wymiany uszczelniaczy zaworow nie trzeba glowicy sciagac...wystarczy walek rozrzadu przy tej wlasnie okazji reguluje sie tez luzy zawarowe wymieniajac plytki na odpowiedni wymiar
    A123, opisz jak wymienić uszczelniacze, myslałem że trzeba ściągać głowice i rozbierać zawory...
    trzeba zdjac pokrywe zaworow,pasek rozrzadu,i zdemontowac walek rozrzadu,wtedy masz na wierzchu szklanki...po wyjeciu ich widzisz trzonki zaworow i na dole uszczelniacze,poprostu je zdejmujesz zastepujac nowymi ....ja sam tego nie robilem nigdy,poprostu widzialem jak robil to mij znajomek ,wole zaplacic pare zlotych wiecej przy okazji wymiany rozrzadu...u mnie kosztuje to 120pln wymiana rozrzadu plus wymiana gumek zaworow,sam rozrzad wymiana 80pln...
    oczywiscie trzeba jeszcze zdjac sprezyne zaworu... przed zdjeciem walka rozrzadu warto na zimnym oczywiscie pomierzyc luzy zaworowe...zeby po wyjeciu szklanek zmienic plytki na wlasciwe,trzeba tez pamietac aby stopki walka ,nakretki i szklanki wrocily na swoje miejsce a zdjevie paska ponowny montarz wedlug takich zasad jak przy wymianie rozrzadu...warto po zdjeciu walka dac nowe simeringi...i oczywiscie odpowiednia kolejnosc i mo ent dokrecania walka
    no i oczywiscie, trzeba podeprzec zawor tlokiem, zeby po rozpieciu sprezyny nie wpadl do cylindra...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.