ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997)
Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku
Jakie macie obr. silnika przy 100km/h???
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Myślę nad swapem do mojej 405 silnika z innego modelu peugeot / citroen np. 406 szukałem na forum, ale nie było na ten temat konkretnych informacji, jakie silniki pasują bez większych modyfikacji?? Chodzi mi o coś mocnego, najlepiej V6 z 406. Mi16 odpada... (niewiele lepiej zbiera się od mojego 1.9)

    PS. Proszę was o wstrzymanie się z wypowiedziami typu - ale będziesz musiał zmienić hamulce, zawieszenie i w ogóle 99% auta.


    Moge Cie pocieszyc Saqul.
    Wiem, ze do 205 da sie wladowac V6, to i do 405 sie da. pytanie tylko ile modyfikacji trzeba bedzie zrobic...
    Silnik pewnie da sie kupic powiedzmy za 2-3k z osprzetem. Ale pewnie do tego jeszcze skrzynia ze sprzeglem, to kolejne 1.5k. Robocizna to pewnie tez z 1.5-2k. Wiec musisz dobrze przemyslec
    W takie rzeczy to sie bawia angole, bo maja na to czas i kase
    Nie wiem jak mocny - mnie by szczytowo wystarczyło 2.0 T 8velve z 806 156KM.
    Znajomy ma taką 806 i powiem Ci, że to akwarium idzie jak burza lepiej niż mój pomimo znacznie większej masy
    Poszukaj coś takiego : XU10J4RS, czyli 306 GTI6, lub Xsara VTS, 167 KM w fabryce które łatwo podkręcić do 188 KM
    W 306 ten silnik chodził z 6-cio biegową skrzynką biegów, ale jest trudniej dostać, łatwiej znaleźć Xsarę VTS w Anglii, ale cytrynka miała 5-cio biegową skrzynką przy tym silniku
    Jechałem taką 306-tką więc wiem co mówię, to jest rakieta



    Silnik pewnie da sie kupic powiedzmy za 2-3k z osprzetem. Ale pewnie do tego jeszcze skrzynia ze sprzeglem, to kolejne 1.5k. Popatrz na ceny np. na allegro, kompletny silnik V6 od 406 można za 1k-1,5k kupić, skrzynię za góra 800zł


    Wiem, ze do 205 da sie wladowac V6, to i do 405 sie da. pytanie tylko ile modyfikacji trzeba bedzie zrobic... No właśnie o to mi chodzi, czyli o bezproblemowe włożenie silnika, reszta pójdzie spokojnie.

    Więc jak z tymi jednostkami z 406, orientuje się ktoś?
    ja myślę, że nawet porzeźbić trochę będzie warto, żeby mieć 3,0 V6 pod maską
    Jestem ciekawy jak wtedy osiągi będą się przedstawiały

    niewiele lepiej zbiera się od mojego 1.9
    to weź napraw to swoje "mi"
    3.0 v6 to dużo pieniędzy i kupa roboty praktycznie cała budę musisz wzmocnić , szukaj t16
    Poczytaj też o 406 z tymi silnikami.
    Bardzo szybko zużywa się cały przód - elementy zawieszenia, hamulce. Po za tym stworzysz auto dla mistrza prostej - w zakrętach to w ogóle nie będzie chciało jeździć.
    Tak ma większość bardzo mocnych przednio napędowych sedanów - Popatrz przykładowo na testy VECTRY OPC. Ja bym z tych względów zrezygnował z tego silnika - chyba że dołożysz jeszcze 4x4
    mi sie wsadza 2.0 8v turbo. krecone mialo byc na 200 koni, ale nie wiem ile krzycho wycisnal ostatecznie
    z czego ?

    z czego ?
    cztery zero sześć:)

    :l0l:
    to weź napraw to swoje "mi"
    3.0 v6 to dużo pieniędzy i kupa roboty praktycznie cała budę musisz wzmocnić , szukaj t16
    Dobra, to napisz mi ile masz do setki.... ja mam niby 125KM, Mi16 ma w najmocniejszej wersji 157KM. 32KM różnicy to nie jest nic oszałamiającego, GÓRA 2s mniej do setki.... A co do T16 to wiesz jak jest z dostępnością...
    2sek. do 100km/h to spora różnica
    Kogucik, napisałem góra 2s, co nie znaczy 2. A nawet jeśli to różnica pomiędzy 10s a 8s do 100km/h to nic wielkiego. Co innego jak by to było w przypadku 8s a 6s lub 6s a 4s...

    Poza tym mi16 trzeba ostro piłować by efektownie jeździć. Nie to co V6 np. lub nawet moje 1.9...

    A nawet jeśli to różnica pomiędzy 10s a 8s do 100km/h to nic wielkiego.
    postaw dwa samochody na kresce, jeden niech ma 10sek. drugi 8sek. i wtedy zobaczysz różnicę
    a co do SWAPa to weź pod uwagę, że 3,0 V6 będzie cięższy
    no i po takim zabiegu samochód przytulasz do siebie, bo sprzedaż będzie nieopłacalna
    Kogucik, różnica będzie oczywiście znaczna, ale wrażenia z jazdy w tym i w tym aucie mizerne...
    NA PROSTEJ SAQUL TYLKO I WYŁĄCZNIE !!!! Pojeździsz czymś takim w zakrętach to szybko będziesz szukał czegoś lżejszego. Weź pod uwagę, że w 406 coupe jest ciut inne rozplanowanie masy i mniemam, że i tak na krętej drodze rzygać się chce od uczucia odjeżdżającego przodu przy ostrej jeździe. W 405 gdzie stosunkowo będzie jeszcze większy ciężar spoczywał na przodzie, ten efekt będzie jeszcze wyraźniejszy - gwarantuje.

    to napisz mi ile masz do setki. chwile
    arsen, w przerobieniu silnika od mi masz rację, a co do:


    Nw 406 coupe jest ciut inne rozplanowanie masy i mniemam, że i tak na krętej drodze rzygać się chce od uczucia odjeżdżającego przodu przy ostrej jeździe.

    potwierdzam przod troche ucieka testowane z Harrym na zlocie

    musisz pałować silnik do 4,5tys by mnie dogonić.
    no to ja sie nie dziwie ze ci Mi16 nie przyspiesza skoro ty jazdę do 4,5 tys nazywasz pałowaniem skąd ma brac Nm na przyspieszenie

    no to ja sie nie dziwie ze ci Mi16 nie przyspiesza skoro ty jazdę do 4,5 tys nazywasz pałowaniem chodziło mi raczej o OD a nie do, bo do 4,5tys w mi16 niestety, ale nie ma jazdy...


    Możesz dokładniej?

    arsen ale ten silniczek przysłaniałby Ci widok zza kierownicy
    zawsze może V6 z zamontować


    chce to zobaczyć
    widziałem. Nie na zywo ale na zdjeciu gdzies w necie. Powiem tak: Zacnie i zajeb***, ale żeby włożyć gdziekolwiek łape zapomnij!! BTW nie pasuje Ci mi16 sprzed FL proponuje juz po lifcie 2,0 16V i to juz jeździ od dołu, co prawda bardziej dostepny i bardziej realny w montazu...

    widziałem. Nie na zywo ale na zdjeciu gdzies w necie nie pisze o tym ze w necie.. w necie jest nawet 2xV6 w 205.. ja mówie u kolegi
    arsen, kolega chyba wymysla na sile:) Ale temat moze sie ciagnac:) 405 ma dużą game motorów. Zalezy do czego komu jest potrzebne. Sam myslalem by do STI wpasowac motor 2,0 16V ale stwierdziłem ze kupie sobie miga calego z tym motorem:)

    mi sie wsadza 2.0 8v turbo. krecone mialo byc na 200 koni, ale nie wiem ile krzycho wycisnal ostatecznie

    i ten silniczek jest idealny na swapa bez większych przeróbek da się wykręcić 200 kucy a silnik jest nie wiele cięższy od 2.0 8V czy 2.0 16V

    Ps. Nabassu kiedy pierwsze jazdy najszybszej 405 w kraju (po T16 ) ?

    2.0 8v turbo Z jakiego modelu peugeota on pochodzi??
    wg mniejest to normalne 2.0 8v z 405 odprezone i uturbione mam racje?
    Taki silnik oryginalnie pakowali do 406, chyba 806 i jakiegoś jeszcze busa nie wiem czy w Partnerze go czasem nie było
    http://moto.allegro.pl/se...cat=1&country=1

    wg mniejest to normalne 2.0 8v z 405 odprezone i uturbione mam racje?

    trochę ina konstrukcja bloku ( natrysk oleju na denko tłoka ) i wiele innych elementów

    Silnik występował w 406 , 605 , 806 Citroenie Evasion , Xanti , XM , Fiacie Ulysse , LANCIA ZETA
    Ciekawe czy pasuje plug & play jeśli chodzi o mocowania silnika
    Pasuje saqul bo to prawie taki sam silnik jak twój, tyle że 2.0 plus turbo
    A mówiłem

    I tak jak pisałem wcześniej ten z 806 ma trochę kucy więcej niż 406. 156KM.
    Ciekawe tylko jakie są różnice czy program czy sprężarka troszkę inna, czy tylko stopień sprężania podniesiony, lub może wszystko razem, co da radę jeszcze podnieść?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.