ďťż
chomiki
Klekotanie silnika / wymiana uszczelniaczy zaworowych
regulacja zaworów pug 1.6 sr gaznik
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
Wymiana uczszelki pokrywy zaworów...
regulacja / ustawienie zaworów
Ustawianie zaworów w 1,9 TD...
regulacja zaworow podkladkami ?
Pęknięta pokrywa zaworów :(
Regulacja zaworów
Luz zaworów !!!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Od pewnego czasu - nawet bardzo długiego ( co najmniej z 1,5 roku - prędzej nie pamiętam;) ) przy średnich obrotach słychać metaliczny mało przyjemny dźwięk z okolic głowicy. Podczas jazdy słychać natomiast charakterystyczne "cykanie" w zakresie 2 - 3 tyś. obrotów w momencie gdy silnik jest obciążony - np. podjazd pod górkę.
    Pytałem sie kiedyś mechanika - on twierdzi że "tak ma być" ale ja jakoś nie mam przekonania, ponadto znalazłem ostatnio taki artykuł: http://www.motofakty.pl/a..._z_silnika.html
    I zaczynam się zastanawiać czy nie trzeba czegoś z tym zrobić...
    Może ktoś miał podobny problem?? Piszcie!!!


    Ja tak miałem silnik tuz po zapaleniu miał takie charaterystyczne odgłosy po około 30s znikaly i nie pojawiały sie juz nawet pod górkę . natomiast pojawiwały sie znów po zapaleniu i nie wazne czy silnik zimny czy ciepły . Na goracym motoze było ok ! . Pomogła wymiana oleju z filtrem .

    Hydrauliczne popychacze zaworów sorki ale w której 405 takie montowano....??

    sorki ale w której 405 takie montowano....??
    W mojej


    mam coś podobnego, cyka, taki metaliczny pogłos... z mojego śledźtwa wynika, że to coś na kolektorze wylotowym, u mnie jest stary i pordzewiały więdź podejrzewam, że tam coś musi uderzać... tak sobie to tłumacze, ale mam to od dłuższego czasu, silnik grama olejku nie weźmie, jest mocny, więc problem z silnikiem wykluczam...
    Tak cykać to jeszcze moze wtrysk . Jak ktoś ma oczywiscie . tylko to wtedy cyka non stop .
    wtrysk jak sie tłucze to taki głuchy metaliczny odgłos

    wtrysk jak sie tłucze to taki głuchy metaliczny odgłos
    W dieslach moze tak mi chodzi o benzyne . Wtrysk jeden punkt czy wiekopunkt potrafi tez tak cykać jak zawory lub popychacze podobny dzwiek
    siema ja mam takie pytanie!czy jak szczelil mi pasek klinowy to czy bede musial odrazu ustawiac zawory
    Pasek klinowy nie ma żadnego wpływu na zawory tylko pasek zębaty rozrzadu ma wpływ na zawory. Więc jak walna pasek klinowy to nie ustawiasz żadnych zaworów.
    A to mi jednak poszedl pasek rozrzadu i teraz naprawa 1500zl:/ to juz lepiej kupic uzywany wiekszy silnik:D
    ..
    ale tez nie jestem pewnien ze poszly mi zarowy jak szczelil mi pasek!narazie wymienie pasek i zobacze czy bedzie chodzil jak nie to wtedy kupie silnik
    Jak ci poszedł pasek na odpalaniu albo na pracy to napewno zawory pogięte a może i wałek poszedł, jak na gaszeniu to jest szansa , że nic się nie stało.

    Od pewnego czasu - nawet bardzo długiego ( co najmniej z 1,5 roku - prędzej nie pamiętam;) ) przy średnich obrotach słychać metaliczny mało przyjemny dźwięk z okolic głowicy. Podczas jazdy słychać natomiast charakterystyczne "cykanie" w zakresie 2 - 3 tyś. obrotów w momencie gdy silnik jest obciążony - np. podjazd pod górkę.
    Pytałem sie kiedyś mechanika - on twierdzi że "tak ma być" ale ja jakoś nie mam przekonania, ponadto znalazłem ostatnio taki artykuł: http://www.motofakty.pl/a..._z_silnika.html
    I zaczynam się zastanawiać czy nie trzeba czegoś z tym zrobić...
    Może ktoś miał podobny problem?? Piszcie!!!


    U mnie w poprzednim 405 1.9 RG była taka akcja żę gniazdo szklanki było wyrobione i tak cykało,szklanka luźno latała w gnieździe a na dodatek wałek mi szlifowało na okrągło

    Jak ci poszedł pasek na odpalaniu albo na pracy to napewno zawory pogięte a może i wałek poszedł, jak na gaszeniu to jest szansa , że nic się nie stało. Ale najczesciej zawory wyginaja sie w dislach a w bezynie to raczej malo prawdo podobne
    a ja bym nie kupował innego silnika(chyba,że twój był już kaplica wcześniej) wolał bym zrobić głowicę,nowe zaworki,może wałek,podocierać iWIEM CO MAM, a kupisz coś dziwnego narobisz sie ,bedzie do i na swój koszt musiszgo wymontować i odwieźć nawet jak bedziesz miał na niego gwarancję,( moje zdanie)

    [ Dodano: Pią Mar 02, 2007 3:11 pm ]

    Ale najczesciej zawory wyginaja sie w dislach a w bezynie to raczej malo prawdo podobne

    A gó*** prawda co ma piewrnik do wiatraka co ma wyginanie zaworów do benzyny czy do silnika z zapłonem samoczynnym to nie tak czy benzyna czy diesel tu chodzi o typ konstrukcji silnika a nie o paliwo.

    [ Dodano: Pią Mar 02, 2007 4:24 pm ]
    erni25, może źle zacytowałem komentarz, mój post był odpowiedzią na komentarz szalonyblond, " Ale najczesciej zawory wyginaja sie w dislach a w bezynie to raczej malo prawdo podobne" ja wiem że Ty nigdzie nie pisałes że są bezkolizyjne (to wie każdy posiadacz 405, a Ty do tego posiadasz bardzo dużą wiedze na temat mechaniki, więc na pewno byś nie mógł tego napisać)

    pozdro
    GIK OK no problem.

    lubię sam sobie przy aucie grzebać bo wiem jak jest zrobione

    brawo dla tego pana. Też z tego założenia wychodze. Zapłacić więcej ale wiesz co masz
    widzicie panowie wymienilem pasek rozrzadu i chodzi jeszcze lepiej niz chodzil
    To super nalezy się tylko bardzo cieszyć , ze tak się udało i nie było wydatków ,
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.