ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow |
chomikiWitajcie,Moze ktos pomoze-od jakiegos czasu systematycznie ubywalo mi plynu w chlodnicy. Sprawdzilem przewody,chlodnice-nic nie cieklo. Dla pewnosci postanowilem wlac uszczelniacz.. I zaczely sie schody Silnik zaczal sie grzac jak szalony,po przejechaniu 10 km temp 110 stopni:/ Pomyslalem-moze sie zapowietrzyl. Odpowietrzylem(bylo tego troche) , ale zamiast czystego powietrza zaczela mi sie jakas piana szara wylewac.Chyba przez ten zakichany uszczelniacz:/ Zamknalem,przejechalem 400 m i znowu 110 stopni Powtorzylem operacje z odpowietrzaniem, dolalem ponownie plynu,a zamiast powietrza znowu jakas taka piana szara. I tak odpowietrzalem ze 4 razy, za kazdym razem duzo powietrza wylatywalo..Czy moze to miec zwiazek z tym uszczelniaczem? Moze zachodzi jakas reakcja chemiczna z plynem chlodniczym powodujaca powstawanie tej piany pod wplywem temperatury a co za tym idzie zapowietrzajaca uklad?Jakies rady? Zazwyczaj jak sie wleje uszczelniacz, to silnik musi troche pochodzic. Ja wlewalem (a wlasciwie wsypywalem) do dwoch moich poprzednich aut i takiej reakcji nie bylo. --- uszczelka pod głowicą by wyglądało---- a tak na marginesie to te wszystkie uszczelniacze to wielka kicha, nigdy nie wiesz czy coś nie rypnie i do domu nie dojedziesz, te w proszku bardzo skutecznie potrafią zatkać nagrzewnicę i jest wtedy ona do wyje.......ia , nie polecam tych wynalazków, lepiej zlokalizować usterkę i starać się naprawić szara piana .... uszczelka pod głowicą .... i na korku szary osad , szlam tak ? Ja też wsypywałem do 309 kiedyś i też nic sie nie działo ... Uszczelke 3 miesiace temu zmienialem Szara piana moze byc przez ten uszczelniacz,bo taka kleista byla...Jedyny wyciek jaki obserwuje,to nadmiar plynu wylewajacy sie z chlodnicy.Dzis jak jechalem sytuacja sie powtorzyla-silnik sie zagrzal,chlodnica zimna....Odpowietrzylem 2 razy i pomoglo-chlodnica sie "nagrzala" i zaczela chlodzic tak jak powinna.Jutro mam zamiar przeczyscic caly uklad-wylac to co w nim jest,wlac wode i go plukac do czasu az wyplynie tak czysta jak wlewana...BTW: jak powinno sie wzorcowo odpowietrzac uklad,bo moze ja cos robie nie tak: wlewam plyn, odkrecam odpowietrznik i leje do czasu,az sie nie wylej. Odpalam silnik,troche pracuje i znowu to samo-wlewam plyn i patrze czy sie nie wylewa przez odpowietrznik... pozdr wymien przy okazji termostat... możliwe ze go skleiło ale obstawiam uszczelke musisz tak długo rozgrzewać silnik na wolnych obrotach ,aż się włączy dmuchawa wentylatora chłodnicy, wtedy termostat jest otwarty na max i jest pełny obieg płynu który pomaga wypchnąć powietrze w najwyższe miejcsa, jak tak zrobisz ze 2 razy to jest gut, musisz odkręcać odpowietrznik w obudowie termostatu i w chłodnicy Dzieki za rady. Wyczyszcze jutro uklad, wymienie termostat i dokladnie sprawdze wezyki...Jesli to nie pomoze zostanie uszczelka glowicy... pozdrawiam diazz [ Dodano: Sob Paź 20, 2007 11:28 pm ] miałem podobne objawy, tylko nic nie dosypywałem silnik aż się gotował 110c. Problem tkwił w wentylatorach. był upalony jeden przekażnik i urwany kabel przy czujniku w chłodnicy 2 dni się z tym bawiłem. dodam że jak silnik się przegrzeje to płyn automatycznie wyrzuci. Pozdro. dese. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||