ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Mam problem mój wentylator od chłodnicy chodzi prawie non stop gdy temperatura osiągnie pewien poziom.Czy jade w korku czy 100km/h cały cas chodzi. Boje sie że w którymś momencie on nie wytrzyma lub w lecie bedzie to chłodzenie przez wentylator niewystarczający i się silnik przegrzeje, nie wiem może termostat za słabo sie otwiera albo sie zepsół


    sprawdz termostat http://www.peugeot405club...ction=file&id=2 niepamientam ktora strona:) ale Tam jest opisane w jaki sposob sprawdzic czy termostat jest dobry czy tez zly;)
    Wymień termostat na pewno sie nie otwiera cały . Koszt nowego to około 20 - 30 zł ... szkoda przegrzewać silnik
    Jego sie moze jakoś reguluje



    Jego sie moze jakoś reguluje

    Niby co się ma regulować
    witam!poza termostatem sprawdz stan oleju jak jest za niski stan zaden termostat niepomoze!!! pozdro
    u mnie wentylator się włacza a po chwili staje i tak w kółko (jak stoje w korku oczywiście) a w czasie jazdy to nie ma się krecić, chłodnica jest chłodzona przez pęd powietrza

    kup termostat (jak wymienisz to się nic nie stanie, nawet jak tamten jest dobry, przynajmiej nowy posłuży jakiś czas dłużej) możesz też mieć walnięty czujnik temperatury który odpowiedzialny jest za uruchamianie wentylatora (jakoś 30-40 zł) umieszczony jest po prawej lub lewej stronie chłodnicy na dole (uważaj jak okręcisz to pozbędziesz się całego płynu)

    piszesz że przy pewnej temperaturze, przy jakiej ??
    Niewiem jaka to jest temperatura ale płyn jest gorący(wskażnik żle może pokazywać bo poprzedni właściciel miał założone białe wskaźniki ) termostat wymieniłem, sprawdzałem czy się otwiera w szklance, dziś wymieniłem olej bo był mały stan( i tak już musiałem) ale próbe zrobie dopiero jutro. Jak zawsze wracałem z pracy to wentylator się właczał a jutro zobaczymy(i oczywiście nie stoje w korkach )
    jak dalej będzie kręcił jak głupi to zostaje tylko czujnik temperatury
    Ten olej nic nie pomógł . Ale wiem od poprzedniego właściciela że wymienił chłodnice i znalazłem poniżej wlewu pokrętło - czy tym się coś reguluje? A gdzie ten czujnik się znajduje?
    tym nic się nie reguluje a sprawdz czy elektrotermiczny włą.cznik wentylatora ten co jest z boku chłodnicy włacza w odpowiedniej temperaturze.
    jest na dole chłodnicy po prawej lub lewej stronie, wykręca się go kluczem chyba 17, podłaczone sa do niego 3 kabelki, a jak go sprawdzić to niestety nie wiem wiem jak sprawdzić czy w ogóle działa (wykręcić i grzać opalarką na właczonej stacyjce) ale nie wiem jak sprawdzić czy przy takiej temp jak powinien
    Po przekręceniu tego pokrętła na chłodnicy jakby było lepiej wentylator włączył sie dopiero jak go zgasiłem, i zauważyłem że chłodnica jest na całej swojej płaśczyźnie tak samo gorąca. A ten czujnik jest od strony silnika?? :zakrecony: I czy jak go wykręce to mi płyn zleci??
    czekaj czekaj, a może masz poprostu zapowietrzoną chłodnicę ?? pierwszy odpowietrznik jest po prawej stronie (patrżac od przodu auta) chłodnicy u góry (taki jakby mały plaskitowy korek) na właczonym silniku odkręć go i jak zacznie cieknąc płyn to go zakręć, pozostałe dwa są na obudowie termostatu, (po prawej stronie i chyba jakoś drugi wyżej) wykręca się je śrubokrętem, i tak samo odkręć jak poleci płyn to zakręć.... i wtedy sprawdź jak wentylator się uruchamia.....
    aha i dla pewności odkręć korek od chłodnicy ten od wlewania płynu do momentu aż właczy się wentylator i wtedy go dopiero zakręć... jak tak robiłem (odpowietrzniki i otwarty korek do właczenia się wentyla) i pięknie chłodniczka odpowietrzona

    czujnik jest od strony silnika i jak go odkręcisz to wyleje się cały płyn z chłodnicy...
    Janek a możesz zdjęcie tego niby pokrętła zrobic i zarzucić na forum bo to chyba jest odpowietrznik ?
    w sumie to Kolega pisał, że poprzedni właściciel wymianiał chłodnice, może na inną niż oryginał peugeot ? może dosztukował z innego auta....
    tak jak Kolega Erni napisał wrzuć zdjęcia
    To pokretło to faktycznie odpowietrznik, ale to na chłodnicy znajduje sie z tej strony co wlew tylko niżej. Aha chłodnica chyba orginał Valeo z jednym śmigłem (podobno 600zl kosztowała). Jutro spróbuje odpowietrzyć jak napisałes "gik"
    Niewiem czy to ważna ale czy gaz może mieć coś z tym wspólnego
    gaz nie ma nic do tego, znaczy się ma tylko tyle, że więcej płynu trzeba wlaś niż w ksiażce jest napisane i aha odpowietrzaj na zagrzanym silniku jak już termostat puści
    Załączam zdjęcia
    kólkiem zaznaczyłem owe pokrętło. A gdzie ten czujnik?
    A po za tym tego trzeciego odpowietrznika nie ma.
    w mojej książce pisze że jest to korek spustu cieczy chłodzącej, odpowietrznik to chyba powinien być na górze chłodnicy
    ja tam o ile dobrze widze u siebie mam czujnik plynu w zbiorniczku a tak przy okazji to potrzebowal bym taki wezyk albo sama ta "szybkozlaczke" chociaz jak ktos ma na zbyciu (czerwonym kolkiem zaznaczone) ps. pozwolilem sobie uzyczyc zdj

    [img=http://img142.images...5558eq0.th.jpg]
    Odpowietrzyłem tę cholerną chłodnice i dalej to samo. Możetak musi być

    [ Dodano: Sro Mar 28, 2007 6:39 pm ]
    Odnośnie grzejących się silników, to naszła mnie jak to się mówi na forum taka mała sugestja, otóż nie chcę nikogo obrażać, ale jest też część użytkowników pugów, którzy nie wiedzą że w samochodach są na wlotach powietrza, fabrycznie założone zaślepki, które należałoby zdjąć na lato. No i dla zainteresowanych padamy na twarz przed autem, dumnie unosimy głowę do góry i poniżej dolnej krawędzi tablicy rejestracyjnej widzimy podłużną szczelinę w której znajduje się plastikowa podłużna zaślepka przykręcona pięcioma wkrętami w górnej jej krawędzi. Następnie należy zdemontować kratkę wlotową powietrza lub jak kto woli grila, od wewnątrz jej znajdują się dwie zaślepki na wlotach, zabezpiechone zatrzaskami które zdejmiemy za pomocą śrubokręta. A przy okazji zobaczymy czy chłodnica z zewnątrz jest czysta. "Wiatraki" będą wydajniejsze.

    No i dla zainteresowanych padamy na twarz przed autem, dumnie unosimy głowę do góry i .... i Tak jabysmy chcieli loda Lwu zrobić
    krzysztof, to mnie zaciekawiłeś, nie wiedziałem o tym, jutro sprawdze, dzięki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.