ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Rocznik 90 1.9 SRi
    Nie moge wyczaić co jest albo co pada
    Mianowicie przy obrotach 2500 do 3000 słychac lekko metaliczny dzwiek i tylko w tym zakresie
    Przy 3000 ustaje momentalnie na kazdym biegu do IV na V raczej nie słychać
    Olej w normie


    ale w sensie pisk czy stuki?
    No właśnie o jakie stuki chodzi?
    Ja ostatnio miałem wymienianą skrzynke biegów i od tego czasu właśnie w tych przedziałach zaczynają sie pojawiać dziwne odgłosy od strony silnika, a jak osiągnie 3000 to wszystko znika i słychać "normalny" dźwięk silnika.
    Też na razie nie doszedłem co może być powodem, ale może coś ci sie poluzowało (a u mnie niedokręcone może być) coś związane ze skrzynią.
    Kiedyś już gdzieś czytałem podobny wątek, czyli nie jesteśmy sami z tym problemem
    Pisk to nie raczej coś jak by dzwoneczki metaliczny wczesniej tego nie było slychac i dziwne ze tylko przy tych obrotach


    posluchaj napinacza paska rozrzadu
    możliwe ze któraś z blach oslaniająsych wydech sie poluzowała i rura o nią dzwoni a silnik w tych obrotach ma najwieksze wibracje związane z momentem obrotowym.
    w mojej 405 pod maska gra orkiestra i sie nie przejmuje
    trasha u mnie też coś takiego jest, obrotka nie mam więc nie wiem jakie obroty... ale preważnie to występuje przy puszczeniu gazu na biegu, na luzie nie... może coś z łożyskiem przy sprzęgle?
    Sprwdzałem dzis pobieznie i dalej nie wiem
    po otwarciu maski było jeszcze gorzej
    Niby od strony alternatora ale nie całkiem
    A co gorsza to o wiele słabiej było słychac niż wewnątrz
    Ja sprawdził bym od strony wydechu.
    Patrzyłem niby jest lekka nieszczelność ale obawiam sie ze to jednak napinacze paska rozrządu tak jak pisał kapuchy,
    tylko czemu to przestaje przy 3000 obrotów i to nagle jak reką odjoł
    Bo tak sie rozsypuja lozyska, do jakiegos momentu jazgocza tylko w okreslonym zakresie obrotow. A pozniej juz jest za pozno na cokolwiek
    Wieć pytałem dziś w zakładach
    Ceny wymiany od 150 do 300 zeta + czesci
    Jednak napinacz?

    napinacz SKF to 120 zlociszy....
    I samemu to upierdliwa robota, ale do zrobienia w jakies 2-3 godziny, a w warsztatach to nie wiem ile chca...
    kapuchy, sorki źle napisałem za wymiane rozrządu tyle krzyczą
    Ale dokładne ogledziny dopiero po niedzieli ale tam raczej nic innego nie bedzie bo dawno nie wymieniany
    Wlasnie jakies dwa tygodnie temu wymienialem napinacz, bo mi tez cholernik juz dzwonil jak diabel na msze
    wymiana rozrzadu to tylko dodatkowa wymiana pompy wody (czyt. dodatkowe kilka srubek). Wiec na to samo wychodzi praktycznie.
    Levis - w moim pompa chodzi od nowosci - od 19 lat. Ostatnio jak wymienialem napinacz to ja wyjalem , bo tez chcialem wymienic. Ale jest w takim stanie, ze wsadzilem z powrotem.
    Najmniejszych luzow nie ma, chodzi cichutko, miekko i czysta jest.
    tylko pogratulowac. Ja moja tez niepotrzebnie wymienilem... No ale coz, przynajmniej nie mam nic na sumieniu.
    trasha może to łożyska alternatora wołają o wymianę, one lubią tak dzwonić, albo napinacz paska wieloklinowego
    camilo86, Okazało sie że ty masz rację
    Dzis dokładnie sprawdziłem te blachy przycisnołem klockiem jak był na obrotach i przestało test pare razy i sprawa jasna
    wprawdzie wszystko wskazywało na rozrząd na szczescie to nie to
    Dzieki panowie za pomoc +dla camilo86,
    Też potwierdzam, że dzwonienia trzeba szukać około układu wydechowego.
    Dzisiaj mechanik mi to "uciszył" i okazało sią, że śruba łącząca kolektor wydechowy z resztą układu - ta ze sprężyną - była poluzowana.
    Po jej wymianie nastała "cisza" w całym zakresie obrotów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.