ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam,

    Mam taki problem, W pompie wodnej ułamał sie jeden ząbek na wirniku i wyrobił dziurę na wylot, przez ktora wycieka mi plyn chlodniczy. Czy zna ktos jakis sposob na zalatanie tej dziury. Srednica dziury to tak ok 10 mm.

    Pozdrawiam


    tylko spawanie, ale trzeba by wyjac silnik i robota bardziej dla artysty.
    Musisz znalezc jakiegos mechanika, ktory umie ladnie spawac aluminium i bedzie mu sie chcialo. Zadne klejenie nie wchodzi w rachube raczej.

    tylko spawanie, ale trzeba by wyjac silnik i robota bardziej dla artysty.
    Musisz znalezc jakiegos mechanika, ktory umie ladnie spawac aluminium i bedzie mu sie chcialo. Zadne klejenie nie wchodzi w rachube raczej.

    powiem tak, poprzedni właściciel zrobił przy naprawach taką dziurę w bloku silnika mojego auta, przez tą dziurę też wyciekał płyn chłodniczy
    rozwiązanie najtańsze to właśnie klejenie poxilina albo inny mocny klej dwuskładnikowy

    wiem że to prowizorka ale trzyma, przejechane ponad 15 tys i jest ok, a koszt naprawy 10zl
    jakbyś chciał to zrobić profesjonalnie koszty będą nieporównywalnie większe, nie wiem czy warto
    pozdro
    mam blok silnika do 1,6 jak coś z tulejami w sumie to chyba ze wszystkim


    Mnie zastanawia jak mógł się oderwać jeden "ząbek" w wirniku pompy (masz chyba na myśli łopatkę wirnika) po za tym powiedz w czym jest ta dziura wyrobiona, bo nie napisałeś czy w bloku od wewnątrz czy na zewnątrz
    Maciek STI jak zwal tak zwal. Wiekszosc zrozumiala, ale masz racje chodzi o łopatkę. Dziura jest usytuowana z tylu silnika w taki sposob ze plyn ucieka na zewnatrz silnika a nie do srodka.

    Tomek mysle zeby zrobic wlasnie w ten sposob tzn jakims klejem do aluminium i co jakies 1000-2000 km sprawdzac czy wszystko jest ok. Jak nie zda to egzaminu to zostaje tylko spawanie.

    Szkoda mi wymieniac silnika bo ostatnio uszczelke pod glowica wymienialem i patrzac na stan cylindrow i tlokow to jeszcze przejedzie pare ladnych kilometrow.

    Wie ktos jaki klej jest dobry do takich rzeczy?

    Wie ktos jaki klej jest dobry do takich rzeczy?
    http://allegro.pl/item564...nik_gratis.html
    http://allegro.pl/item568...aluminiowa.html

    Możesz próbować,ale czy to wytrzyma...
    Do tego lutu aluminiowego to taki palniczek, jak tam pokazali to moze co najwyżej do przypalania kolejnego papierosa sluzyc... Tu trzeba miec palnik porzadny. I z wypelnianiem wcale nie jest tak hop siup. Mam, uzywalem, wiem. Jak juz sie zlutuje to rzeczywiscie ladnie trzyma, ale samo lutowanie wcale nie jest takie proste, tym bardziej w bloku, gdzie trzeba rozgrzac kawal metalu.

    Kleje technicoll to do zabawek moga byc dobre, ale nie do silnika.

    A jedno i drugie nie jest wypelniaczem, tylko spoiwem. A to roznica. Mozna wypelniac ubytki, ale niewielkie.

    Może to:
    http://lepro.com.pl/modul..._id=0&page_id=4
    By się nadało.
    Na zewnątrz to najłatwiej pospawać i masz spokój, najpewniejsza metoda
    A pytałem dlatego że w środku już jest trudniej i nie każdy się podejmie problem w tym że do spawania będziesz musiał silnik chyba wyjąć, chyba że ci ktoś to na aucie zrobi
    Co by nie robil i tak trzeba silnik wyjac, bo nie obrobi gniazda pompy, dostep jest paskudny.
    A gniazdo trzeba ladnie doszlifowac - tam gdzie wirnik chodzi, zeby nie bylo zaklocen w pompowaniu plynu i zeby nie rozwalic kolejnego wirnika.
    wbrew pozorom wirnik jest w dobrym stanie. Tzn oprocz ulamanej jednej lopatki wirnik nie ma luzow, lekko chodzi.

    Ktos wie z jaka max predkoscia obrotowa obraca sie wirnik pompy wodnej?

    wie z jaka max predkoscia

    Pomierz sobie jak duże masz koło pasowe na wale. U mnie ma 13cm, czyli max obroty na tym kole to 6,5tyś obr/min. Bo mam odcięcie przy tej prędkości obrotowej silnika, więc np. Na napinaczu który ma 8,5cm obroty przy max obr. silnika to około 10 000 obr/min. Jak pompa ma 4cm to na oko ponad 20 tyś obr/min.

    chyba że się mylę w obliczeniach to niech mnie ktoś poprawi...
    U mnie pompa nie jest napedzana kolem pasowym tylko kolem zebatym od korbowodu. Dokladniej mowiac liczy sie zabki a nie srednice, ale to tez bedzie w miare dokladne. Tylko ze nie mam dostepu do auta a chcialbym wiedziec jakie zgrubsza cisnienei dziala na scianki

    Ktos wie gdzie mozna w wawie kupic

    http://lepro.com.pl/modul..._id=0&page_id=4

    Pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.