ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow |
chomikimam 405 z 94 roku 1.6 gl z gaznikiem i instalacją gazową.na gazie wszystko działą ok ale po przełączeniu na benzyna zaczyna sie problem jak nie dodaje gazu to silnik pracuje ok po dodaniu troche gazu silnik zaczyna sie dławic i gasnie zeby jechac albo zeby ruszyc musze wcisnąc pedałgazu na maksa bo inaczej gasnie . co moze byc przyczyną ? mialem podobne objawy w Ladzie. Rozni gazownicy nad tym sie glowili, w koncu znajomy mech z krakowa doszedl, ze to wina ŹLE dobranego mieszacza - czyli tej podstawki na gaznik. ale mysle ze na gazie tez by tak było a nie jest na gazie jest ok tak sie robi tylko przy benzynie moze to wina jakiejs dyszy albo silniczka krokowego nie wiem co odpowiada za dawke powietrza albo cos? mi od jazdy na gazie zaczely obroty falowac(zasyfuly sie wtryski ),ale jak go pzegonilem na trojce maksymalnie na benzynie,pozniej troche polatalem po miescie to jak reka odjal ,sprobuj moze i Tobie pomoze,pomaga tez wymiana swiec i filtrow ale jakby byly slabe to na gazie tez by zle pracowal,ale ja sie nie znam . pozdro 1,6 GL 94r to tam jest silnik krokowy czy troche bardziej skomplikowany gaźnik Chyba zapłon kolego na gazie budiet ok ale B będzie żle. Zobacz jak reaguje na pedał gazu na benzynie(na postoju bo mniemam że nie da sie ruszyć na B jakby był strasznie słaby, ale jeśli masz tam taki gażnik jak ja ta życze szczęścia. no włąsnie tam jest taki troche bardziej skomplikowany gaznik bylem nawet w serwisie Peugeota to nikt nawet niechciał spojrzec i spróbowac cos wyregulowac bo twierdzą ze nikt sie na tym nie zna .masakra a ja bym najpierw sprawdził filtr paliwa, a później dysze w gaźniku - cudów nie ma, chyba że gazownicy ustawili zapłon pod gaz i na benzynie się lekko zalewa. te gażniki podobno ktoś w pile dobrze robi ale mnie jeszcze tak nie pili tylko ze ja jestem z wrocławia a do piły to troche daleko [ Dodano: Pon Wrz 05, 2005 5:17 pm ] usi a mozesz wrzucic foto twojego silnika szczególnie chodzi mi o rozmieszczenie filtra paliwa i jego wygląd u mnie poprzedni własciciel załozył jeden taki przepływowy jak sie montowało w maluchach a drugi jest jakis dziwny w sklepie z czesciami do peugeotów mówili ze sie nie spotkali z taki i ze nikt przez 15 lat jak mają sklep to nikt sie o taki nie pytał z foto na razie może być problem ale jak mi wpadnie w łapki cyfrak to 100% filtr żeczywiście jest taki jak w maluchu no może troche większy, ale jest jeszcze coś takiego przymocowane do gaźnika za filtrem co raczej filtrem nie jest (wydaje ni się że to jest do przelewu paliwa jak zawór w gaźniku sie zamknie to paliwko lata w koło) może to ten twój drugi filtr - zobacz powinny tam być 2 wyjścia i 1 wejście PS pilnuj odpowietrzenia zbiornika bo poleci pompa (u mnie już poszła) teraz mi sie znowu gaznik zalewa paliwkiem i na benzynce wogle nie chce jezdzic (dobrze ze jest instalacja gazowa)moze to jest wina pływaka jest dziurawy i nie pracuje jak nalezy?? ma ktos moze jakies materiały na temat regulacji gazników a najlepiej ich budowy?? jaki mam gaznik napisze pózniej jak sprawdze wisi pływak. ośka no której powinien swobodnie pracować sie zatarła zaśniedziała. Ja u siebie też tak mam, wystarczy nieraz przełączyć na B na chwile tak aby tylko mapełniła sie komora pływaka i pstryk na Neutralne 30s i znowu pstryk B na kilka sekund po kilku razach powinna się oś odblokować i pływak bedzie działał. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||