ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow |
chomikiNo okey, jak obiecałem to wrzucam, ale z góry przepraszam za bałagan i brud nie było czasu posprzątaćjaką moc ma ten silnik ?? ciekawy dopływ gazu, czy tam gdzie dochodzą te rurki jest mieszalnik ? konstrukcyjnie to praktycznie niczym sie nie różni od mojego 1.9 gaźnik (chodzi mi o wygląd) Z wyglądu przypomina silniki xu9... Na dobrą sprawę Wy tutajjesteście znawcami. Możliwe że może być sytuacja że takie silniki montowali w 605? Poprzedni właściciel zapewniał mnie że jest to silnik 2 litrowy a 2 litry na gaźniku miała tylko 605 SL a oto jej parametry... Silnik pojemność skokowa: 1998 ccm moc: 115.0 KM moment obr.: 168.0 Nm układ silnika, liczba cylindrów: rzędowy, liczba cylindrów: 4 średnica x skok tłoka: 86.00mm x 86.00mm typ: SOHC stopień sprężania: 8.80:1 Chętnie bym sprawdził jaki to silnik ale powiedzcie jak to zrobić. Gdzieś to jest napisane na bloku? Bo naprawdę nie jestem do końca przekonany czy to 2.0 jest. Pamiętam że zawsze prosiłem częśći do silnika 605 2 litry gaźnik i gość mi sprzedawał produkty które pasowały. Mój mechanik też twierdzi że to 2 litry więc już wogóle robię się zielony ;] a co do miksera(chyba to samo co mieszacz) to jest na przewodach trzeba się dobrze przyjżeć. Pozdrawiam ! http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5932838 to moze rozwiac wszelkie watpliwosci. Nie lubię grać w "znajdź 10 szczegółów: ale z tego co widze trochę jest podobny. Bynajmniej nie znam się na tyle żeby powiedziec czy ja mam taki. Może jakiś EXPERT oceni i w końcu dowiem się jaki mam silnik Masz dokładnie taki jak Młody pokazał, czyli 2.0 z 605-tki (nie było w 605 1.9) U ciebie jest tylko jakaś przeróbka rury ssącej do gaźnika spowodowana prawdopodobnie innym umiejscowieniem puszki filtra powietrza niż w 605 W takim razie dziękuję za informację i przepraszam, że z mojej winy zrobił się trochę offtopic. Pragnę jeszcze dodać, że silniczek sprawuje się bardzo dobrze, pracuje ślicznie i nie mogę złego słowa o nim powiedzieć. Pozdrawiam ! i do przeczytania w innych postach a co do miksera(chyba to samo co mieszacz) to jest na przewodach trzeba się dobrze przyjżeć. na przewodach nie może być miksera bo on miesza powietrze z gazem, na przewodach masz śruby do regulacji Rozmawiałem z mechanikiem - silniki 1.7 ( nie montowane w peugeotach) 1.8 1.9 oraz 2.0 (gaźniki, które były w nich montowane) wyglądają identycznie. Jedynym sposobem byłoby zmierzenie szerokości cylindra i wtedy można wiedzieć jaka jest pojemność. A tak to inaczej ciężko jest rozróżnić na OKO. Chciałem zaznaczyć, że powtarzam tylko słowa mechanika, a rozwiązanie zagadki nastąpi po zdjęciu głowicy, co miejmy nadzieję nie nastąpi zbyt szybko silnik 2.0 ze stajni PSA (nie tylko z 605) zasilany gaźnikiem solex 34/34z gaz I generacja z mikserem 2 gardzielowym wspomaganie na alternatorze. Numery silnika masz za pompa wspomagania na blaszce spisz je podaj powiemy co to . mechanik i gość co sprzedawał mi uszczelkę pod miskę mówią że to bez wątpienia 2 litry. Wspamaganie jest na innym pasku niż alternator. Jutro postaram się znależć cokolwiek na tej tabliczce....o ile tam jeszcze jest. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||