ďťż
chomiki Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54 sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki? uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow |
chomikiPo pierwsze - witam wszystkich jako nowy użytkownik forum.Po drugie - z marszu nasuwa mi się pytanie, cóż to za silnik znajduje się w moim aucie? Pytanie zapewne lamerskie, ale sorry:( musiałem - ciekawość jest silniejsza. Generalnie auto jest z 95 roku, raczej z końca. Sądząc po naklejkach pod maską z załączonym językiem polskim, szybach z wdzięcznym napisem "BESPO KUNICE" i lekkiej korozji pod uszczelkami tylnej i przedniej szyby to jest to raczej polski "prodakszyn". W dowodzie jak byk stoi pojemność - 1.6 (1580cm3), ale już zaraz po zakupie jak doszło do wymiany filtrów itd. doszło do dziwnej weryfikacji sytuacji...filtr od 1.6 był oczywiście za duży i pasował mi od 2.0. Mam podejrzenie, że jest to 1.8 albo jakiś wynalazek 1.6...ale, nie znam się.:) Przeszukałem instrukcje, zdjęcia na allegro i...nic z tego nie wyszło Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto choć trochę mnie naprowadzi na właściwy trop, za co z góry dzięki! PS. Ma ktoś pojęcie gdzie znaleźć numery silnika na bloku? Ja jakoś ni chu chu nie mogę. Z góry dzięki za wszystkie info i pozdrawiam serdecznie. Czarek Dla mnie to 2 litrowa jednostka XU10 Dla mnie to 2 litrowa jednostka XU10 Ale inny kolektor dolotowy Jeśli ma w papierach 1.6 a samochód z końca produkcji to to może być jeszcze XU7 hmmm 2,0 ma taką plastikową skrzynkę nad chłodnicą. Wygląda mi to na taki silnik jaki ma rowerzysa 1,8 xu7JP 1,6 1,8 2,0 cessar, dolot masz tak trochę dziwnie podpięty,bo ta parciana rura zazwyczaj idzie do wlotu nad chłodnicą No właśnie...na 2.0 to też bym nie stawiał, u mnie bagnet od oleju jest jakby w innym miejscu niż np w 2.0 na allegro, ale zostawiam Wam opinię drodzy koledzy, ja już się chyba poddałem - zdaję się na wasze doświadczenie, aha rowerzysta - czy wychodziły w takim razie 1.6 z takim kolektorem i filtrem + plastikowa osłona zaworów (jak zauważył jarecki)? dzieki za info, czekam na dalsze opinie;) Po tylu latach i białej plamie co do historii samochodu prawie każdy z nas ma namieszane pod maską. Pamiętam, że kidy wymieniałem pierwszy filtr powietrza ten wynikający z pojemności też był za duży. To raczej XUP7 Rurę ssącą ma wyjętą z zaczepu i przełożoną bo by mu świeczkę w gazowniku zdmuchiwało ale faktycznie gdyby zdjecie zdobić tak aby jeszcze widoczna była chłodnica to było by łatwiej aaa, oznaczenie silnika powinno byc na wybraniu po lewej stronie na bloku / taka blaszka przynitowana z opisem/. Jednak wygląda na XU7 Rurę ssącą ma wyjętą z zaczepu i przełożoną bo by mu świeczkę w gazowniku zdmuchiwało Ale na zdjęciu jest tak jak by wcale nie było dolotu powietrza tylko jakiś zamknięty obieg Mało czytelne zdjecie ale tak juz widziałem kilka razy założone rury jak jest w aucie gaz./ za dużo powietrza/ nie wiem mam diesla na benz. sie nie znam totalnie Ale moze byc np: inny motorek. z koncernu Cytrynki Ja tak miałem w jednym pugu Jak ojciec kupił silnik z citroena berlingo 1,9d to podszedł jak ta lala ;] do p405 kombi z 96 no i ten z berlingo był mocniejszy miał więcej jak te 72 km Hmm...zaintrygowało mnie zdjęcie, które wrzucił Pasażer..to z podpisem 1,6 za cholerę takiego nie znalazłem nigdzie, myślicie, że to mogło by być to? jestem już w kropce:) Jeszcze jedno zdjęcie, czy pomogło by to coś jakbym obfotografował coś jeszcze? Dzięki za wszystkie odpowiedzi. To miłe prowadzić tak konstruktywną dla mnie dyskusję czy pomogło by to coś jakbym obfotografował coś jeszcze? No, jeśli nie sprawi to problemu to zmierz średnice i skok tłoka Ja stawiam XU7 cessar, to zdjęcie mojego silnika u mnie jest naklejka na prawym kielichu (po stronie kierowcy) z nr silnika. Ale ja stawiam na XU7 A tak na marginesie to brakuje Ci jednego zaczepu od pokrywy filtra powietrza jak sobie kupie 2,0 to oddam Ci mój Tak to silnik XU7 na pweno taki jak ma rowerzysta też stawiam, że to XU7 bo też mam takowy i też miałem takowy problem a w dowodzie też mam 1,6 wpisane... ze zdjęcia wychodzi że to taki jak mój XU5 JP czyli 1.6 mały filtr jak od 1.8 lub 2.0 nie pamiętam dokładnie i chłodnica której nie stosowano w żadnej innej pyzi Edit: tu diagram z klubu cytrynki Klub Cytrynki ze zdjęcia wychodzi że to taki jak mój XU5 JP czyli 1.6 mały filtr jak od 1.8 lub 2.0 nie pamiętam dokładnie i chłodnica której nie stosowano w żadnej innej pyzi Edit: tu diagram z klubu cytrynki Klub Cytrynki Dzięki Rozbit - a który masz rok produkcji swojęgo sprzęta? Powiem szczerze, że też tak mi się wydawało, ale do żadnego innego 1.6 z literatury mi to nie pasowało tu jest ojcowe xu7jp 1. 2. 3. i ja własnie na ten silnik bym stawiał.... a sprawdzic mozesz łatwo... jesli idzie tak ze bmki, pancerwagenowe golfy i inne ludowozy zostaja w tyle to na 100% masz xu7jp a co do chłodnicy to ojciec ma taka sama... i po chlodnicy nie rozpoznasz czy to xu7 czy xu5 , a na fotce od przodu silnika widac po lewej tabliczke znamionową silnika ktora trzyma sie na nicie a druga czesc na drugim nicie Prędkość max na benzynie to gps-owe 175km/h na autostradzie(ok. 182km/h na liczniku), zbiera się fajnie. Przy okazji sterownik kompa wygląda na Sagem'a a wtrysk marelli...Coś to pomoże:) ?? Pozdrawiam i dzięki wszystkim, że mi pomagacie. a co do chłodnicy to ojciec ma taka sama... i po chlodnicy nie rozpoznasz czy to xu7 czy xu5 , a na fotce od przodu silnika widac po lewej tabliczke znamionową silnika ktora trzyma sie na nicie a druga czesc na drugim nicie Kurde...na wzrok mi się chyba rzuciło:) Nie mogę zlokalizować tej tabliczki o której mówisz na zdjęciu ... ze zdjęcia wychodzi że to taki jak mój XU5 JP czyli 1.6 mały filtr jak od 1.8 lub 2.0 1,6 1,8 i 2,0 mają takiej samej wielkości obudowy filtrów. cessar, sprawdź po nr VIN jaki masz silnik : http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productaa0100 miejsce z tabliczką zaznaczone na czerwono ale ojca pug na LPG bez problemu do 180 pujdzie ... a na benzynce??? mysle ze 190 -200 kURDE...wyszło mi, że mam kabriolet wg tego checker'a ale silnik pokazało XU5. Co znaczy Niesekwencyjny Wtrysk Paliwa? Jednopunkt? Mi się wydaje, że u mnie jest MPI...teraz to już jestem głupi zupełnie:) Pasażer - dzięki za link;) Pasażer, VIN prawdę Ci powie, jak będziesz pewien, że nie było przekładki. Pasażer, VIN prawdę Ci powie, jak będziesz pewien, że nie było przekładki. No tego Ci już nie powiem hehe to moze zrobili przeszczep z Vw Marcin, dzięki za foto z miejscem, gdzie powinien być numer...u mnie w tym miejscu jedynie dwie dziurki pod nity...nie będzie problemacji na przeglądzie? Niby teraz silnik to część zamienna ale... Pytanie cały czas więc aktualne 1,6 czy 1,8 xu5 czy xu7 ? ten mój to 1,6 xu5jp na wtrysku magneti marelli 8P typ silnika BFZ. A 1,8 xu7jp również z tego co wiem jest na wtrysku MM 8P ale typ silnika określony jest jako LFZ. Różnic poza pojemnością chyba nie ma a przynajmniej nie ma pomiędzy moim silnikiem a biuletynem naprawczym od xu7jp |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||