ďťż
chomiki
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
2.0 SRI falujące wolne obroty na luzie podczas jazdy
Szukam programu pokazującego obroty wiatraka CPU...
Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri
Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku
obroty 1,6 GRI monowtrysk benzyna z roku 1990
jakie macie obroty w TD przy 100km/h
szarpie, nie ma mocy, wariują obroty i elektryka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Auto odpala ale trzeba wcisnąc gaz do dechy. Gdy odpali to chodzi na 2 cylindry i strzela chyba w katalizator; obroty około 800obr/min. Po około 5 sekundach silnik wkręca sie na obroty aż do 6000obr/min. (zależy kiedy puszcze gaz) i gasnie. Gdy silnik się zagrzeje to nie gasnie na wolnych obrotach tylko pracuje w takim cyklu: 1000obr/min. sam przyśpiesza do 3500obr/min. a następnie spada do 1000obr/min i tak w kółko. Samochód ma LPG. Podobno przed montażem LPG był także problemy podczas odpalania na zimnym silniku. Auto chodziło na 2 cylindy a po przegazowaniu wszystko było ok.
    Prosze o rady co może być przyczyną gdzie szukać usterki. Może ktoś miał podobne problemy. Od czego zacząć lokalizowanie usterki. Może wystarczy zresetować komputer. Czy ktoś mógłby napisać jak to się robi.

    P.S. Czy kody błędów oraz schemat testera są takie same jak w silniku 1.8 16V? Pytam ponieważ tylko takie informacje znalazłem.

    Z Góry Wielkie Dzięki .

    [ Dodano: Nie Wrz 09, 2007 2:16 pm ]


    a takie podstawowe rzeczy jak świece,kable zapłonowe,plec,kopułka..wymieniałeś ?(chyba ze jest to silnik taki jak w S16/ZX16V to tam tego niema tylko 4 cewki) Być moze sonda lambda "walnięta"?
    Cokolwiek będziesz robił to rób to na benzynie.Inaczej niedojdziesz do łądu.Gaz powiela tylko błedy złapane od kompa benzynowego.Najpierw zresetuj kompa z błedów sprawdż sondę lambda czy aby jeszcze żyje,zobacz może to silnik krokowy dokłada swoje 3 grosze.
    Opcji jest wiele.
    Dzieki za odpowiedz. Mam zamiar zacząc od restartu kompa tylko zabardzo niewiem jak to zrobic. Czy ktoś mógłby mi napisac jak to zrobic krok po kroku. Jezeli to nie pomoże to mam zamiar zczytac kody bledów.
    W jaki sposób sprawdzić sonde lamdba??

    Aha, dzisiaj zauważyłem ze ten silnik jak juz odpali to chodzi bardzo głosno cos jakby katalizator dziurawy i bardzo głośnio dudni w kabinie. Może to ma jakiś związek z tymi szalejącymi obrotami.



    Mam zamiar zacząc od restartu kompa tylko zabardzo niewiem jak to zrobic. Czy ktoś mógłby mi napisac jak to zrobic
    zdejmij klemy z aku na 10min
    jezeli powtorzy sie usterki to zczytaj kod błedu i dojdziesz co to
    albo pojedź do serwisu Citroena lub Peugeota na diagnostyke komputerową...podepną ci silnik pod kompa i jesli bedą jakieś błędy (np. sondy to komp to wykaże).

    albo pojedź do serwisu Citroena lub Peugeota na diagnostyke komputerową...podepną ci silnik pod kompa i jesli bedą jakieś błędy (np. sondy to komp to wykaże). Na szszczescie taka pseudodiagnostyke mozna wykonac we wlasnym zakresie oszczedzajac 80zl.
    Akumulator był odłączony przez całą noc a rano znowu to samo. Czyli komp się zrestartował napewno. Musze zczytać te kody tylko zabardzo niewiem jak. Znalazłem coś takiego http://www.klub.citroen.t...hp?cid=3&lid=60 ale dotyczy to silnika 1.8 16V. Czy te kody będą się zgadzać z 2.0 16V? Jesli ktoś dysponuje listą kodów to prosze o pomoc.
    nie wszyscy moga i potrafią wykonac taką diagnostyke we własnym zakresie...pozatym Banita dlaczego uważasz ja za pseudodiagnostyke?
    ,,,

    nie wszyscy moga i potrafią wykonac taką diagnostyke we własnym zakresie...pozatym Banita dlaczego uważasz ja za pseudodiagnostyke? Dlatego, ze w 80% przypadkow nic nie mowi. Mozesz miec uszkodzany czujnik i nie miec bledu i moze tez byc na odwrot -te bledy jedynie moga zasugerowac, gdzie nalezy rozpoczac poszukiwania, ale jest nikla szansa, ze diagnostyka bedzie trafna. Bardzo czesto tez jest tak, ze silnik ledwo pracuje, a bledu zadnego nie ma.
    Z tą diagnostyką w serwisie to fakt że można ją sobie w d..pe wsadzić.Ostatnio był u mnie kolega ze świecia pugiem w ktorym po takiej diagnostyce niewykryto nieprawidłowości.A autko niemiało siły jechać.Sonda która powinna pracować w zakresie 0-1v pokazywała ponad 1.1 do 1.2 v ale oczywiscie na kombie błedów niebyło.Komp w pugu to w zasadzie sterownik wtrysku a nie jakieś OBDII czy inne ustrojstwo.
    eee ja jak odepne sonde u siebie to auto chodzi i jeździ normalnie : to moze ja mam coś walniętego

    wiem ze musze jechac do serwisu bo cały czas mam okopcone świece
    Co do rozrządu to jest ok! Natomiast znalazłem kilka usterek. Po pierwsze dwa siłowniki podciśnieniowe znajdujące się po bokach kolektora ssącego które odpowiadają chyba za ssanie nie działaly (prosze o wytłumaczenie do czego one służą) . W obu urwane są koncówki na które nakłada się gumowy węzyk. Po drugie w tylnej częsci kolektora ssącego (od strony silnika) jest dziura wielkości 2 pięści.
    Na 90% podejrzewam że w tych dwóch usterkach tkwi problem ale czekam na wasze opinie.
    Silowniki sa do zmiany dlugosci dolotu -jesli urwane sa krocce, to trzeba zaslepic wezyki lub to posklejac. Dziura wielkosci piesci moze byc powodem

    tylnej częsci kolektora ssącego (od strony silnika) jest dziura wielkości 2 pięści.



    Dziura w kolektorze ssącym.
    gaz strzelił ?...jest mozliwość założenia aluminiowego kolektora...bardziej odpowiedni kiedy auto jest zasilane gazem.

    jest mozliwość założenia aluminiowego kolektora W tym przypadku tylko takiego robionego u "Pana Jozka" w warsztacie - slyszalem o takich wynalazkach same zle rzeczy.
    nie chodzi mi o kolektor robiony specjalnie pod silnik u Pana Józka ,ale zastąpienie go oryginalnym fabrycznym...np. w 306 S16 jest plastikowy ale można go zastąpić aluminiowym z Mi16...ja nie widze w tym nic złego i niebezpiecznego...tymbardziej ze znalazłem kiedyś francuskie bądź angielskie forum gdzie niektórzy tak własnie robili.

    ale można go zastąpić aluminiowym z Mi16 Tzn. ze mozna wrzucic kolektor ze starego miga (aluminiowy) do nowego miga zamiast plastikowego i on bedzie pasowal? Ja wiem ze oba silniki to jest seria XU, ale z tego sobie sprawy nie zdawalem.
    dokładnie niewiem jak to przebiega...coś prawdopodobnie trzeba przerabiać...ale wiem ze jest to wykonalne
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.