ďťż
chomiki
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
2.0 SRI falujące wolne obroty na luzie podczas jazdy
Szukam programu pokazującego obroty wiatraka CPU...
Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri
Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku
obroty 1,6 GRI monowtrysk benzyna z roku 1990
jakie macie obroty w TD przy 100km/h
szarpie, nie ma mocy, wariują obroty i elektryka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Sprawa wygląda tak.
    Hamując silnikiem, w ostatniej fazie wciskając sprzegło (ok 1,250obr) obroty spadają do ok 500 i zaczyna bardzo szarpac silnikiem, pomaga wdepnięcie gazu na chwilke i obroty wracają do 750.

    co to moze byc? jak to naprawic?


    tak po mojemu, to by wyglądało że sie pompa wtryskowa kończy, może jeszcze zapowietrzanie układu paliwowego to powodować.
    albo zapowietrzenie układu albo regulacja pompy dokładnie spadku prędkości obrotowej jaka pompa

    Sprawa wygląda tak.
    Hamując silnikiem, w ostatniej fazie wciskając sprzegło (ok 1,250obr) obroty spadają do ok 500 i zaczyna bardzo szarpac silnikiem, pomaga wdepnięcie gazu na chwilke i obroty wracają do 750.

    co to moze byc? jak to naprawic?

    A napisz co robiłes przy tym silniku ostatnio i czy grzebałes przy pompie ? Bo może to byc efekt po próbie zmiejszenia dawki paliwa celem oszczędności Albo jak pompa Boscha to zacierająca sie tulejka dzwigni przyśpiesznika.


    Bardzo podobne objawy miałem po naprawie pompy (uszczelnieniu). Z tym,że jeszcze jak chciałem go zapalić a był ciepły to przez pierwsze 5s. chciało mi kierownice wyrwać tak leciał z obrotów.

    Bardzo podobne objawy miałem po naprawie pompy (uszczelnieniu). Z tym,że jeszcze jak chciałem go zapalić a był ciepły to przez pierwsze 5s. chciało mi kierownice wyrwać tak leciał z obrotów.

    też tak mam ale nie zawsze

    Trzeba sprawdzić czy to wina pompy czy tulejki a wiec : po uruchomieniu silnika i doprowadzeniu go do odpowiedniej temperatury dać obroty na max przez 15 sekund i puścić w czasie 5 sekund maja spaść do wolnych jak spadają , pompa ok tylko tulejka a jak nie spadają ,są mniejsze , długo itp to pompa do regulacji.
    do regulacji czy regeneracji?
    Zaczął bym od regulacji powinno wystarczyć.

    Zaczął bym od regulacji
    Dokładnie i tylko od samego kręcenia pompą w celu wyregulowania wyprzedzenia wtrysku. Nowa uszczelka zawsze wniesie zmianę co do tego, tym bardziej jeśli nie ruszałeś nic przy samej pompie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.