ďťż
chomiki Odpowietrzanie układu diesla w Peugot 405 1.8 TD / 1.9 TD Masz diesla Czytaj!!!!! 10 przykazań Swap mocniejszego diesla powiedzmy z 406 Możliwa jest przekładka silnika diesla na turbo? obrotownik hm ?? zamiana benzyny na diesla STP DO CZYSZCZENIA WTRYSKIWACZY DIESLA zmiana silnika z bezyny na diesla Jak odpalać diesla? W jaki sposób sprawić aby w partycje NTFS były widoczne Wasze sposoby na upały |
chomikiWitam Panowie!Macie jakieś pomysły co zrobić z odmą w dieslu, żeby nie podłączać jej do dolotu powietrza - bo wtedy syfi wszystko olejem, a jednocześnie, żeby nie była wolno puszczona, bo wtedy znowu chmurki wydostają się spod maski? Ja tez mam ten problem tylko w TD moze ktos ma dobre rozwiazanie stachons, Przeciągnij odmę pod silnik i załóż taki mały filtr na odmę - można kupić na alledrogo. NP. http://allegro.pl/item359...dcisnienia.html saqul, myślisz że z tym przestanie kopcić? stachons, kopcić nie przestanie, jedynie co to nie będzie syfiło ci dolotu, tyle że może trochę śmierdzieć nie ma możliwości zatkania na stałe tej rury. Jak już to może jakiś filtr węglowy pomoże ale nie na długo. tyle że może trochę śmierdzieć A co tam moze smierdziec?? Ja mam podtlenek i nie smierdzi..A taki filterek fajna sprawa ja mam i jest ok. Tylko zmierz srednice rurki która wychodzi bo jest pare. Ale spokojnie mozesz taki zalozyc filterek jak saqul pokazał. heh mam to samo narazie do odmy podłaczyłem kawałek innego weza i pusciłem go pod silnikiem ale tez mi troszke przeszkadza jak stoje na światłach to dymienie spod zderzaka i sobie myślę że poprostu trzeba bedzie zainwestowac wiecej szelestów i przeciągnąc tą gumową rurkę pod samochodem najlepiej do samego konca i puscic w okolicy wydechu to nawet jak kopci to będzie w miare naturalne małe OT - po co w tym wypadku poprawiac fabryke? i ja się dokleję do tematu, ten dym to -w przypadku silnika wypracowanego to spaliny przedostające się z komory spalania przez pierścienie do komory korbowodowej+ mgła olejowa wytworzona z podgrzanego oleju silnikowego,,,, a w przypadku silnika w dobrym stanie to tylko mgła olejowa,,,, i co za tym idzie ,, ta mgła robi więcej pożytku niż szkody, ponieważ wlatując do kolektora dolotowego pomaga smarowadź gładź cylindra i przedewszystkim pomaga smarować prowadnice zaworowe. W silnika starszej konstrukcji do smarowania prowadnic zaworowych była wykorzystywana tylko mgła olejowa. Tak więc ja bym tą rurkę zostawił w kolektorze dolotowym -moje zdanie Przy bardzo duzym przedmuchu jednak trzeba albo silnik remontowac albo koniec odmy włozyć do takiego ustrojstwa co bedzie zbierać olej a wywalać nadcisnienie. ta mgła robi więcej pożytku niż szkody Może i tak, tylko w rozdzielaczu powietrza mgła kondensuje się i zbiera się tam normalny olej, który leje się później po silniku który leje się później po silniku - jak byś miał wszystko w miarę szczelne to po silniku się nic nie poleje, a zresztą lepiej jak 1-a kropelka poleje się po silniku a 100 kropelek silnik przepali - i to będzie z korzyścią dla silnika i środowiska. Wracając do tematu. Czym w takim razie uszczelnić te plastikowe rurki co idą do kolektorów. Cieknie w miejscach gdzie łączą się z rozdzielaczem powietrza tam są nałożone o-ringi (na plastkiowy rozrzelacz) więc można je wymienić na trochę nadwymiarowe i będzie OK , jeszcze można na jakiś dobry glut wcisnąć dla pewności Problem w tym że leje się trochę w innym miejscu na połączeniu plastik - plastik. Tamte oringi są ok. Spływa to później i zdobi cały silnik |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||