ďťż
chomiki [Pardus] Pardus] Zawieszanie się Opery 10 na kil K.S. TUR OZORKÓW sprzedam szaliki !!! Tylko 10 zł za sztukę! sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 PCMCIA 3Com 10/100 LAN +56K modem rejestracja na zawody street legal 10.08 Log kontrolny - OTL 24.05.10 Code 10 error przy zintegrowaniej dźwiękówce Odpowietrzanie układu diesla w Peugot 405 1.8 TD / 1.9 TD LAPTOP ACER ASPIRE ONE D250 10'' Log kontrolny - 24.10.2008 |
chomikiPrzesłał mi to kolega z innego klubu:)Cytuję poniżej kolegów: 10 przykazań dla Diesla: 1) nie bedziesz jezdzil na dziadowskim paliwie ze stacji hipermarketowych i nie bedziesz lal paliwa które nie wie co to liczba cetanowa 2) przed zima sprawdzisz stan akumulatora, swiecy zarowych, rozrusznika i alternatora 3) czcij turbine swą i szanuj albowiem po dluzszej jezdzie studzic ja bedziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odwazy się buta mocno wciskac 4) pilnowac bedziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina twa potrzebuje go niezmiernie a wymiany oleju pilnowac bedziesz bardziej nizli wiernosci kobiaki twej 5) zima dodawać bedziesz uszlachetniaczy do paliwa aby parafina obca twojemu zbiornikowi paliwa byla 6) dbaj o wtryski w Niuni albowiam zaprawdę odpalanie zima latwiejsze bedzie a chmura dymu za autobusem twym przejdzie w niepamiec 7) dbac o szczelnosc przewodow IC bedziesz inaczej dopadnie Cie reka sprawiedliwego i kopcic fura twa bedzie i konie w las pogonia filtr powietrza sprawdzac bedziesz i wymieniac często, bo zaprawde powiadam Ci powietrze nieczyste ograniczy tchnienie traktora twego i jego koni 9) pilnowac bedziesz wymian paska rozrzadu niczym minotaur labiryntow Minosa 10) nie dopuscisz do przegrzania silnika albowiem biada jemu i kieszeni twej Amen zmiana biegów = przy jakich obrotach? klekocik pozwala nawet przy 1500, ale nie służy to niczemu, normalna jazda traktorem, dla zachowania przyzwoitych norm spalania średniego to około 2100 - 2500, ale żeby przewietrzyć komorę spalania i utrzymywać czystość w bebechach, czyli ograniczyć ilość sadzy powinno się dostosować zmianę biegów do średniej prędkości obrotowej pomiędzy maksymalnym momentem obrotowym a mocą, czyli u mnie 2800 czyli ograniczyć ilość sadzy powinno się dostosować zmianę biegów do średniej prędkości obrotowej pomiędzy maksymalnym momentem obrotowym a mocą, czyli u mnie 2800 -------- właśnie -gdzie jest napisane ,że silnik diesla lubi wolne obroty-to pewnie jakieś nawyki z czasów c-330, diesel musi się kręcić powyżej połowy Nawet w c-330 i c-360 jak obroty są za małe to nie ma dobrego smarowania więc silnik służy dłużej u tego co go ciśnie niż u tego co go oszczędza. CO prawda inne części się zużywają szybciej ( np. skrzynia biegów ), ale nie silnik . CO prawda inne części się zużywają szybciej ( np. skrzynia biegów ), ale nie silnik ---- no wiesz powiem Ci ,że skrzynia biegów bardziej nie lubi wolnych obrotów niz silnik, wiadomo nie do przesady, ale szybciej skrzynie zajedziesz muląc silnik niż trzymając go na czerwonym Wsokie obroty mniej szkodzą niż za niskie szczególnie na wysokim biegu . Ktoś słyszał przyspieszenia poprzeczne ? Rżnie cylinder jak siemasz ! Trwałość silnika to również dbałość o panewki na wale korbowym. Nie lubią one zbyt niskich obrotów silnika i starego - przeterminowanego. Jazda peugeotem 1,9 TD poniżej 1500 rpm jest nie wskazana. Najlepiej silnik sie czuje pomiędzy 2200-3000 rpm. Powyższy dekalog postępowania z dieslem przed zimą ja stosuję od lat i -odpukać- z wyjątkiem przypadków gdy zapominałem wyłączyć światła mijania na dłużej, silnik zawsze odpalał, oby tak dalej. A najważniejsze są jednak świece żarowe - to klucz do sukcesu |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||