ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Mam pytanie:

    Czy słupek 1.9 sri będzie poprawnie pracował na gratach od GRI (jednopunkt)??

    Chodzi mi o to, że jak uzbroję motor SRI w kolektor ssący i wtrysk od GRI, czy będzie to dobrze działać.

    Moje GRI się skończyło i potrzebuję szybko zmienić motor, a tu jak na złość nie mogę znaleźć w rozsądnych pieniądzach słupka od GRI, a SRI jest w brud.


    GRi i SRi to nie nazwy silników napisz dokładnie o jakie silniki chodzi
    Nie pamiętam oznaczeń.

    Wiem, że bloki są takie same (z zewnątrz). Tylko chodzi mi o zaadoptowanie słupka od wielopunku do osprzętu od jednopunktu.
    powinno dzialac.. musisz zobaczyc jakie sa charakterystyki owych silnikow... pytanie czy bedzie dzialac to prawidlowo...


    Właśnie. Tylko ja słabo orientuję się w różnego rodzaju rysunkach itp.
    Jak ktoś wie, że będzie jeździć, to wtedy jestem w stanie to złożyć do kupy.

    W golfie u kumpla strzeliłem taką rzeźbę. Na słupek 1.6 założyłem osprzęt 1.8 i ładnie hulało, nawet bardziej jak 1.8 niż 1.6.
    Peugeot to nie golf
    Niestety

    Tam można różne kombinacje stosować i zawsze działa.
    XU9JAZ i XU9M mają te same głowice i wszystko będzie pasowało.
    Różnica jest w dolocie i sterowaniu silnikiem.

    XU9JAZ i XU9M mają te same głowice i wszystko będzie pasowało.

    Czyli rozumiem, że jeśli wsadzę to na swój osprzęt czyli: dolot i sterownik, to będzie hulać??
    Nie ma tam nic, co by w tym przeszkodziło, będzie hulać. Tylko przy zakupie silnika zwróć uwagę na dziury w głowicy, co by dolot pasował, bo były różne (saqul coś o tym wie )
    Ostatnio chciałem nawet zrobić podobnie do Ciebie, tylko że ja chciałem mono przerobić na full, ale musiałbym wiązki przekładać i w ogóle, a Ty włożysz tylko silniki wszystko powinno podejść.
    Dzięki wielkie.
    Najlepiej Poczytaj sobie o tych silnikach i zobaczysz czym się różnią.
    XUJ9AZ ma czujnik poziomu oleju, czego XU9M nie ma.
    Jak masz gdzieś link do takich info, to zapodaj.
    W downloadzie.
    ja zakłądając drugi silnik gdzie najpierw był 1.9 a potem 1,6 zostawiłem cały osprzęt: wtrysk, komp, wszystkie czujniki i chodziło jak trzeba
    Jeszcze 1 pytanie: jakie ciśnienie w cylindrach powinien mieć dobry silnik XU9??

    jakie ciśnienie w cylindrach powinien mieć dobry silnik XU9??
    najwazniejsza zby było równe ok 11-12 barów,a jak ma za duze to moze byc oznaka złuzytych pierscieni a olej jest uszczelniaczem
    A jeśli jest 11, 11, 11, 9??

    A jeśli jest 11, 11, 11, 9??
    no to na ostatnim masz pierscienie uwalone lub zawór sie nie domyka,szczególnie mozliwe jak masz gaz
    wahanie nie powiny byc wieksze niz ok 0.5bara miedzy cylindrami
    To, co napisałem tyczy się silnika, który wczoraj oglądałem.

    Był jeszcze w samochodzie, więc możliwy był pomiar i odpalenie.
    No to nie sa złe cisnienia jak na uzywany silnik,a jeszcze mozna to poprawic,a ile gościu chce za ten silnik???

    ile gościu chce za ten silnik???

    500 zł
    a ja muszę już.

    Tamten jeszcze jeździ, ale nie wiem jak długo.

    To, na takich ciśnieniach silnik jeszcze pożyje, czy nie?? (11, 11, 11, 9)

    Bo już zgłupiałem. Ten Mam u siebie w Łodzi, w przypadku innych będę musiał bulić chore koszty przesyłki.

    To, na takich ciśnieniach silnik jeszcze pożyje, czy nie?? (11, 11, 11, 9)
    1.A tego to nikt nie wie,możesz pojeździć jeszcze rok lub dłużej,a może już jutro pójdzie na trzy gary...
    2. Jakoś nie wierzę,że w Łodzi nie ma żadnych szrotów wyspecjalizowanych we francuzach,którzy na pewno taki silnik posiadają....
    Szroty są, jednak jest w tej chwili problem z silnikami 1.9. Jak na złość same 1.6.
    Pożyje i jeszcze bedzie jezdził pare lat,hehe,dobre cisnienie,a jeszcze mozna go poprawic:)
    No dobra chłopaki, a co powiecie o tym w linku:
    http://moto.allegro.pl/it...letny_swap.html

    Jeszcze 3.0 V6 jest w dobrych pieniądzach.

    Pytanie czy w ogóle się to upchnie. Mocowania wydają się w tych samych miejscach, co w 1.9, tylko kwestia gabarytów...

    Podejdzie???
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.