ďťż
chomiki
Po swapie silnika - kod 52 a potem Wymiana głowicy i kod 54
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach
1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
uszczelniacz na walku silnika od strony skrzyni biegow
jakas literatura dla silnika XU5JP (1993-1997)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Witam chcialbym dowiedziec sie jak najwiecej o silniku jak w temacie ile pali co najczesciej pada itp..........


    http://www.forum.peugeot4....php?danetech=1 Tu masz dane techniczne a co pada Wystarczy że poczytasz forum i już będziesz wiedział
    witam z tego co wiem to mam 80 KW to jest ok 110 koni wtrysk Solex komputer FENIKS a tam w danych technicznych jest 80 koni mechanicznych a pozatym chodzilo mi o doswiadczenia ludzi z tym silnikiem co go najbardziej boli ile pali rzeczywiscie benzyny a nie bajki w stylu 8 litrow po miescie bo juz sie tu spotkalem z taka opinia pozdrawiam Przemek
    moja pomylka jest 80 KW w danych technicznych


    jim, bajki bajkami, ale moj - dokladnie taki sam w miescie rzadko wychodzi powyzej 9.
    Na spalanie sklada sie o wiele wiecej elementow niz sam silnik. BARDZO - hamulce, zawieszenia, stan opon ich rodzaj, sposob jazdy itd.
    Te silniki rzadko cos boli. To jedna z lepszych i trwalszych konstrukcji.
    Wystarczy przypilnowac regularnej obslugi - wymiany oleju, rozrzad, filtry - wielu zapomina o tak wzaznej sprawie jak filtr powietrza - odpowiednie srodki eksplatacyjne a samochod sie odwdzieczy trwaloscia i bezawaryjnoscia.
    To zalezy czego sie oczekuje i czego wymaga. Jak bedziesz palil gumy, urzadzal wyscigi, to wszystko mozna zarznac.
    Silniczek bardzo dynamiczny, jak przekroczy 3,5k obr/min, to diabeł w niego wstępuje. Co do spalania, zależy jak go gnieciesz. Jeżeli nie przekraczasz 2,5k obr/min, to je z umiarem, natomiast jak go męczysz to dysie łyknie. Mam go niedługo więc co do awaryjności jeszcze się nie wypowiem. Z mojego doświadczenia nie spali 10L po mieście jak jeździsz jak dziadziuś.
    sasiad - wcale nie trzeba jezdzic jak dziadzius, wrecz przeciwnie, przyspieszam dynamicznie. Jesli startuje ze swiatel pierwszy, to pozniej jest dlugo nic i dopiero sie ciagnie karawana. Szybka zmiana biegow. w miescie praktycznie nie przekraczam 3000-3200 obrotow. Bo nie ma po co. Jedno - zadnej jazdy na luzie. Samochod w ruchu jest praktycznie caly czas na biegu.
    Przejechalem na tym silniku 180 kkm. I silnik NIGDY nie zawiodl.
    A spalanie teraz - w zimie, na zimowkach, w miescie mam na poziomie 10/100.
    kapuchy, Jazda jak dziadziuś, czyli bez palenia gumy i spokojnie. Przy 3,5k obr /min jak puścisz sprzęgło szybko to piszczy Teraz jak ostatnio były mrozy nie zjadł więcej niż 10L /100 km, tylko jedna rzecz, mam gumy 185/60/14...nie zalecane
    wlasnie ja mam problem wszystko okey sprezanie jak na byku nowe swiece NGK kable kopulka palec zapala bez problemu nawet przy 20 w minusiea pali przy spokojnej jezdzie okolo 12 to cos nie tak tak mysle

    Szybka zmiana biegow. w miescie praktycznie nie przekraczam 3000-3200 obrotow. Bo nie ma po co. Jedno - zadnej jazdy na luzie. Samochod w ruchu jest praktycznie caly czas na biegu.
    Bo tak się powinno robić na luzie to można sobie jeździć w gaźnikowcu lub starym dieslu na pompie rozdzielaczowej na wtrysku benzyny jeździ się na biegu i hamuje silnikiem, nie chodzi tylko o oszczędność paliwa i hamulców ale też o smarowanie silnika, właściwe działanie wtrysków, odpowiednie chłodzenie
    ale tez w duzym stopniu na bezpieczeństwo
    ja w te wakacje sprawdziłem sobie spalanie wycieczka z łodzi nad może i powrót czy 800 km w trasie i 400 po mieście średnie spalanie wyszło mi 8,33 litra, Dodam że załadowalem go tak aż koła schowąły się w nadkola z tyłu. Prędkość do 150 km/h. No i opony 205/50 r 15. Bardzo zadowolony. Miałem moment w zimę że mi zjadł 15 ale naprawdę ostro jeździłem i na krótkich odcinkach. Ale silnik fajny, mankamenty to elektro zawór zimnego powietrza, i potenciomet przepustnicy ale od czasu do czasu przemywamy benzyną ektrakcyjną pozwala na prawidłowe funkcjonowanie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.