ďťż
chomiki
2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik
zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
2.0 SRI falujące wolne obroty na luzie podczas jazdy
Szukam programu pokazującego obroty wiatraka CPU...
Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri
Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku
obroty 1,6 GRI monowtrysk benzyna z roku 1990
jakie macie obroty w TD przy 100km/h
szarpie, nie ma mocy, wariują obroty i elektryka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • maiyah.xlx.pl

  • chomiki

    Witam.
    Pozwoliłem sobie założyć taki temat w dziale jakim sam się specjalizuje ale może ktoś mi pomoże, może miał już ktoś taki problem.
    Auto na zimnym silniku nie trzyma w ogóle obrotów, musi zagrzać się do 60st żeby utrzymać się ok 1000. Po całkowitym zagrzaniu - 80 - 90 st obroty wahają się między 1800 - 2000.
    Silnik krokowy nie zmienia położenia przy włączeniu zapłonu. Podłączałem go do puga 405 z silnikiem 1,6 i tam podczas zapłonu, w tym samym momencie co pompka podaje paliwo do wtrysku, silniczek się otwiera maksymalnie, po czym spowrotem się zamyka i ładnie pracuje na odpalonym silniku. W moim migu zero reakcji, napięcie na kabelkach jest ok 8V, przy drugim pugu ok 10V i śmiga. Odłączanie i podłączanie silniczka w czasie pracy silnika nie zmienia jego obrotów w ogóle.
    Obrotów też nie zmienia po odłączeniu czujnika temp wody, toteż nie jestem w stanie zdiagnozować co powoduje takie a nie inne ustawienie obrotów.
    Chciałbym naprawić to jak najszybciej ponieważ krew mnie zalewa jak stoje w korkach i obroty mam po 2000. Nie dość że wenty cały czas się włączają to jeszcze dużo pali, hałasuje i kopci z rury


    odpowiedzialny za pracę tego ustrojswa jest po częsci własnie czujnik temperatury, najpierw trzeba sprawdzic czy on daje dobry sygnał do komputera ,bo oprucz tego że bedzie problem z wolnymi obr to i on decyduje o ilosći mieszanki dla silnika,jesli jest dobry a silnik krokowy tez to pozostaje jeszcze przerwa na kabelkach.jeden z kabelków podłaczonych do krokówki to masa prawdopodobnie wzieta z wiazki gdzies przy samym kompie a drugi jest bezposrednio wetkniety w kostke komputera, niepamietam juz która ale w moim temacie jak swapowałem miga do 205 jest napisane ktory to kabelek.najszybciej i najprosciej Ci bedzie puscic na prubę nowy prosto z wtyki i dac ewentualnie mase,jak zadziala to wiesz ze masz gdzies przerwe w wiazce i tyle.

    Pozwoliłem sobie założyć taki temat w dziale jakim sam się specjalizuje
    To powinno być w dziale Benzyna mówisz o elementach układu wtryskowego a nie elektrycznego
    Po drugie to mi powiedz czy odłączyłeś właściwy czujnik temperatury, bo na ogół są dwa jeden do wskaźnika na desce a drugi do układu wtryskowego
    No i zacznij od diagnostyki, może samochód sam powie co go boli, albo przybliży nam gdzie szukać usterki

    bo na ogół są dwa jeden do wskaźnika na desce a drugi do układu wtryskoweg a to ci ciekawostka... ogólnie to jest ich 3....
    1 z przodu najbardziej - LAMPKA SYGNALIZACYJNA ZBYT WYSOKA TEMP.
    2 Troche poniżej i z tyłu - SKALA TEMPERATURY NA ZEGARACH
    3 Nisko pod aparatem na wysokości podstawy akumulatora - CZUJNIK TEMP SILNIK podający dane do kalkulatora...


    Fakt o tym pierwszym zapomniałem, ale nie jestem przekonany czy każda wersja go ma
    w samochodach bez kalkulatora nie ma tego ostatniego tak to oba te małe metalowe są
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.