ďťż
chomiki 2.0 RFX - wysokie obroty na ciepłym, gaśnie na zimnym silnik zielony pzrekaznik przy kompie i dzikie obroty POMOCY Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL 2.0 SRI falujące wolne obroty na luzie podczas jazdy Szukam programu pokazującego obroty wiatraka CPU... Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri Świrujące wolne obroty przy rozgrzanym silniku obroty 1,6 GRI monowtrysk benzyna z roku 1990 jakie macie obroty w TD przy 100km/h szarpie, nie ma mocy, wariują obroty i elektryka |
chomikiWitam.Pozwoliłem sobie założyć taki temat w dziale jakim sam się specjalizuje ale może ktoś mi pomoże, może miał już ktoś taki problem. Auto na zimnym silniku nie trzyma w ogóle obrotów, musi zagrzać się do 60st żeby utrzymać się ok 1000. Po całkowitym zagrzaniu - 80 - 90 st obroty wahają się między 1800 - 2000. Silnik krokowy nie zmienia położenia przy włączeniu zapłonu. Podłączałem go do puga 405 z silnikiem 1,6 i tam podczas zapłonu, w tym samym momencie co pompka podaje paliwo do wtrysku, silniczek się otwiera maksymalnie, po czym spowrotem się zamyka i ładnie pracuje na odpalonym silniku. W moim migu zero reakcji, napięcie na kabelkach jest ok 8V, przy drugim pugu ok 10V i śmiga. Odłączanie i podłączanie silniczka w czasie pracy silnika nie zmienia jego obrotów w ogóle. Obrotów też nie zmienia po odłączeniu czujnika temp wody, toteż nie jestem w stanie zdiagnozować co powoduje takie a nie inne ustawienie obrotów. Chciałbym naprawić to jak najszybciej ponieważ krew mnie zalewa jak stoje w korkach i obroty mam po 2000. Nie dość że wenty cały czas się włączają to jeszcze dużo pali, hałasuje i kopci z rury odpowiedzialny za pracę tego ustrojswa jest po częsci własnie czujnik temperatury, najpierw trzeba sprawdzic czy on daje dobry sygnał do komputera ,bo oprucz tego że bedzie problem z wolnymi obr to i on decyduje o ilosći mieszanki dla silnika,jesli jest dobry a silnik krokowy tez to pozostaje jeszcze przerwa na kabelkach.jeden z kabelków podłaczonych do krokówki to masa prawdopodobnie wzieta z wiazki gdzies przy samym kompie a drugi jest bezposrednio wetkniety w kostke komputera, niepamietam juz która ale w moim temacie jak swapowałem miga do 205 jest napisane ktory to kabelek.najszybciej i najprosciej Ci bedzie puscic na prubę nowy prosto z wtyki i dac ewentualnie mase,jak zadziala to wiesz ze masz gdzies przerwe w wiazce i tyle. Pozwoliłem sobie założyć taki temat w dziale jakim sam się specjalizuje To powinno być w dziale Benzyna mówisz o elementach układu wtryskowego a nie elektrycznego Po drugie to mi powiedz czy odłączyłeś właściwy czujnik temperatury, bo na ogół są dwa jeden do wskaźnika na desce a drugi do układu wtryskowego No i zacznij od diagnostyki, może samochód sam powie co go boli, albo przybliży nam gdzie szukać usterki bo na ogół są dwa jeden do wskaźnika na desce a drugi do układu wtryskoweg a to ci ciekawostka... ogólnie to jest ich 3.... 1 z przodu najbardziej - LAMPKA SYGNALIZACYJNA ZBYT WYSOKA TEMP. 2 Troche poniżej i z tyłu - SKALA TEMPERATURY NA ZEGARACH 3 Nisko pod aparatem na wysokości podstawy akumulatora - CZUJNIK TEMP SILNIK podający dane do kalkulatora... Fakt o tym pierwszym zapomniałem, ale nie jestem przekonany czy każda wersja go ma w samochodach bez kalkulatora nie ma tego ostatniego tak to oba te małe metalowe są |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||